DOSTAWA URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH,OPROGRAMOWANIA SYSTEMOWEGO I UŻUTKOWEGO,INFOKIOSKU

Data publikacji 2012-12-03
Data zakończenia 2012-12-11 12:12:00
Instytucja Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Miejscowość Sandomierz
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów,
  • Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 485990 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 483100004, 486240008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Załącznik nr 1

1. Urządzenie laserowe wielofunkcyjne czarno-białe - szt. 5
Ogólnie
wielofunkcyjne dla formatu A4
Szybkość Do 35 stron na minutę A4
Moduł dwustronnego drukowania Tak
Rozdzielczość Kopiowanieskan: 600x600 dpi

Drukowanie Wysoka 1200, Szybka 1200,

Czas do pierwszego wydruku Min. 7 sekundy
Ogólnie pamięci Standard 256 MB,
Obsługiwane Systemy Operacyjne Wydruk,Wszystkie obecne systemy Windows Xp, Vista, 7 Mac OS X LINUX
interfejs USB 2.0 Hi-Speed USB Host 2.0 dla łatwego dostępu do USB Flash Memory, FastEthernet 10 100BaseTX Złacze na opcjonaly wewnętrzny serwer wydruków,
Żywotność bębna bębnów Min. na 100 000 tys. kopii

Informacje dodatkowe Dostawca dostarcza dokumentację w języku polskim wraz z kompletem sterowników
Zasilanie AC 220 ~ 240 V, 50 60 Hz
Toner Dostawca zapewnia toner startowy
Obsługa papieru
Pojemność wejściowa Taca wielofunkcyjna - 50 arkuszy 60-220 g m2, A4, A5, A6, B5, Letter, Legal, Folio, Koperta
Kaseta uniwersalna - 250 arkuszy 60-120 g m2, A4, A5, A6, B5, Letter, Legal, Folio, inne
Moduł dwustronny W standardzie,
Kopiowanie
Rozdzielczość kopiowania 600 x 600 dpi
Zakres zoom-u 25 - 400 % z krokiem co 1%
Skanowanie
Typ pliku PDF A, JPG, TIFF, XPS
Rozdzielczość skanera 200, 300, 400, 600 dpi
Gwarancja Min. 24 miesiące

2. Oprogramowanie Adobe Acrobat Reader Pro XI - szt. 1
3. Licencje na system operacyjny Windows 7 Professional - szt. 5





4. Kiosk multimedialny wewnętrzny naścienny - 1 szt.

a Dane techniczne kiosku multimedialnego

Parametr Charakterystyka wymagania minimalne Producent Nazwa producenta:
Identyfikacja Typ produktu, model:
Obudowa wisząca z przeznaczeniem do użytkowania wewnątrz budynków odporna na akty wandalizmu, uniemożliwiająca dostęp z zewnątrz do podzespołów wewnętrznych i jakichkolwiek połączeń
konstrukcja zewnętrzna infokiosku powinna być wykonana z blachy stalowej o konstrukcji samonośnej zapewniającej sztywność obudowy
monitor zabudowany w poszyciu obudowy wraz z komputerem
dostęp serwisowy realizowany przez otwarcie obudowy do przodu na zawiasach, zamykanej na min. dwa zamki patentowe w systemie jednego klucza

Monitor rzeczywisty rozmiar wyświetlanego obrazu min 19 rodzaj wyświetlacza: TN
czas reakcji matrycy max msec 5
kąt widzenia obrazu poziom pionmin: 176° H 170° V CR 5:1 jasność min cd m2min: 300
kontrast min typ. 1000 1
naturalna rozdzielczość pracy min:1280x1024@ 60 Hz
Nakładka dotykowa przekątna - 19 cali
technologia detekcji dotyku - SAW
twardość powierzchni -min 7H w skali Mohsa
przejrzystość min. 90%
odporna na zadrapania, porysowanie itp.,
zabezpieczona przed kurzem, wodą i zanieczyszczeniami ramką uszczelniającą z tworzywa sztucznego z krawędziami przylegającymi do ekranu z fazą około 45 stopni w celu łatwego operowania na ekranie dotykowym
Jednostka sterująca kioskiem procesor o architekturze logicznej rozkazów x86 o wydajności przynajmniej 1500 pkt w teście Passmark CPU Mark
pamięć min. 2GB DDR2
dysk twardy min. 250 GB
karta sieciowa 10 100 1000
karta muzyczna zintegrowana z płytą główną
min. 4 złącza USB 2.0
komputer zamknięty w obudowie z monitorem.
Wyposażenie dodatkowe głośniki 2 szt. zamontowane nad monitorem w profilu panelu frontowego, podłączone do jednostki centralnej.
Oprogramowanie systemowe infokiosku Windows 7 PL OEM SP3 lub równoważny





b Oprogramowanie infokiosku

Parametr Charakterystyka wymagania minimalneOprogramowanie infokiosku - funkcjonalność sterowanie klawiaturą ekranową,
automatyczny powrót do strony startowej po określonym definiowalnym interwale czasowym,
możliwość umieszczenia strony startowej oraz wybranych podstron na dysku lokalnym lub pod wskazanym adresem internetowym,
możliwość zdalnego administrowania kioskiem, w tym możliwość zdalnej aktualizacji strony startowej i innych zasobów kiosku,
możliwość zdefiniowania czy kiosk udostępnia Internet czy nie praca on-line lub off-line możliwość konfigurowania połączeń z centralnym systemem zarządzania
możliwość definiowania obszarów zakresów adresów internetowych, do których użytkownik ma dostęp lub nie
umożliwiać dopuszczanie lub blokowanie wskazanych podstron linków możliwość definiowania aplikacji wykonywalnych, które użytkownik może uruchomić po wybraniu odpowiedniego przycisku menu, a po jej zakończeniu automatyczny powrót do strony startowej,
możliwość konfiguracji opcji wygaszania ekranu w połączeniu z dodatkowymi funkcjami takimi jak: kasowanie tymczasowych plików, usuwanie historii przeglądarki i rozpoczęcie wyświetlania
wskazanej strony, możliwość odtwarzania plików video jako wygaszacza
możliwość wyboru wyszukiwarki, która będzie ładowana przyciskiem w menu startowym,
możliwość wyboru i definiowania strony startowej, listy dostępnych funkcji i przycisków w tym przycisku powrotu do strony startowej,
możliwość ustawienia rozdzielczości ekranu przy starcie,
możliwość zewnętrznego monitorowania systemu z funkcją kontroli zajętość pamięci komputera oprogramowanie typu WatchDog możliwość automatycznego włączania i wyłączania komputera o określonej godzinie,
umożliwia przeglądanie stron internetowych zawierających obiekty Flash i Java,
ochrona poprzez konfigurowalny zdalnie system haseł ograniczający dostęp do ustawień i konfiguracji,
obsługa w języku polskim


















c Oprogramowanie zarządzające infokioskiem

Parametr Charakterystyka wymagania minimalne Oprogramowani e zarządzające infokioskiem zarządzanie infomatem odbywać się będzie bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania na komputerach administratorów, tylko z wykorzystaniem dowolnej przeglądarki internetowej
na serwerze centralnym komputerze będzie pracować oprogramowanie zarządzające, które m.in. służyć będzie do definiowania treści strony startowej i podstron dla infomatów:
definicja treści stron będzie się składać z opisu linków oraz odpowiadających im adresów internetowych,
zarządzania ustawieniami aplikacji infomatu, tj.
istnieje możliwość ustawienia parametrów pracy dla aplikacji zainstalowanych w pojedynczym infomacie lub w grupie infomatu,
rejestracji raportów otrzymywanych z infomatu, tj
istnieje możliwość rejestracji komunikatów o stanie pracy infomatu,
istnieje możliwość tworzenia okresowych zestawień z otrzymywanych komunikatów,
wyświetlania statystyk tj.
na podstawie raportów i zestawień otrzymywanych z infomatu istnieje możliwość tworzenia statystyk i podsumowań,
powiadamiania administratorów o nieprawidłowości pracy infokiosku, tj. istnieje możliwość wykonywania zdefiniowanej akcji administracyjnej komunikat e-mail w odniesieniu do infomatu, który przez dłużej niż skonfigurowany czas nie przyśle komunikatu o poprawności pracy,
definiowania menu strony startowej i podstron, tj.
istnieje możliwość wyboru języka polski, angielski, niemiecki, rosyjski,czeski w którym wyświetlane będą informacje,
istnieje możliwość edycji przycisku kolorystyki, położenia dla każdej pozycji menu,
istnieje możliwość, dla każdej pozycji menu, określenia, czy infomat ma wyświetlić stronę on-line czy off-line,
definiowania adresów niedostępnych, tj. o istnieje możliwość zdefiniowania adresów URL, których wyświetlenie zostanie zablokowane przez infomat i zastąpione komunikatem o braku dostępu,









d Dostawa, instalacja, montaż infokiosku i szkolenia

Parametr Charakterystyka wymagania minimalne Dostawa, instalacja, montaż, szkolenie montaż kiosku w miejscu wg harmonogramu określonego w umowie
instalacja urządzenia
zainstalowane i skonfigurowane oprogramowanie systemowe i oprogramowanie zarządzająco - sterujące
szkolenie w zakresie obsługi urządzenia i zainstalowanego oprogramowania dla administratorów
instrukcja obsługi dotycząca eksploatacji kiosku i postępowania w przypadku awarii, wydana w języku polskim
instrukcja dotycząca konfiguracji oprogramowania, wydana w języku polskim


e Gwarancja
Parametr Charakterystykawymagania minimalne Gwarancja gwarancja min. 24 m-ce
max 4-8godzinny czas reakcji od zgłoszenia usterki, awarii
naprawa w ciągu max.48 godzin od zgłoszenia awarii poprzez serwis producenta

Opis

dostawa urządzeń laserowych wielofunkcyjnych czarno -białych-szt.5zadanie nr 2 dostawa oprogramowania Adobe ACROBAT PRO XI SZT.1
LlICENCJE NA SYSTEM OPERACYJNY WINDOWS 7 Professional SZT5DOSTAWA KIOSKU MULTIMEDIALNEGO WEWNĘTRZNEGO NAŚCIENNEGO- SZT 1

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Ulica ul. Mickiewicza 34
Nr domu 34
Miejscowość Sandomierz
Kod Pocztowy 27-600
Województwo świętokrzyskie
Tel 015 6441442
Fax 015 6441505
Regon 29114196000000
E-mail kisa@praca.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 20/12/2012
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie oświadczenie wykonawcy z art.22 ust.1 pzp
Wiedza b. oświadczenie wykonawcy z art.22 ust.1 pzp
Potencjał oświadczenie wykonawcy z art.22 ust.1 pzp
Zdolne oświadczenie wykonawcy z art.22 ust.1 pzp
Sytuacja oświadczenie wykonawcy z art.22 ust.1 pzp
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Inne dokumenty formularz ofertowy,zaświadczenie o wpisie do ewidecji działalności gospodarczej wustawiony nie wcześniej niż 6-m-cy przed upływem terminu skladania ofert
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.pupsandomierz.pl
Adres uzyskania siwz Powiatowy Urząd Pracy ul.Mickiewicza 34 27-600 Sandomierz
Data składania wniosków 11/12/2012
Godzina składania wniosków 12:12
Miejsce Powiatowy Urząd Pracy ul.Mickiewicza 34 27-600 Sandomierz
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)