Zakup sprzętu komputerowego dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi

Data publikacji 2012-12-03
Data zakończenia 2012-12-11 11:00:00
Instytucja Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt związany z komputerami

Szczegóły

Numer ogłoszenia 486096 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi fabrycznie nowego sprzętu komputerowego.

Zamówienie zostało podzielone na 3 części opisane w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do Specyfikacji.
Wykonawcy mogą złożyć oferty na wszystkie części zamówienia lub na poszczególne z nich.

1.Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z wyposażeniem został opisany w załączniku nr 2 do Specyfikacji.
Wykonawca może zaproponować sprzęt równoważny tzn. taki, który co najmniej posiada parametry określone w SIWZ do poszczególnych urządzeń (załącznik nr 2).
2. Wszystkie oferowane sprzęty muszą być fabrycznie nowe, nie powodujące utraty gwarancji.
3. Przedmiot zamówienia wchodzący w zakres dostawy zostanie dostarczony do Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających przed uszkodzeniem w czasie transportu.
4. Oferowane towary muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, dane indywidualizujące - marka / symbol) bez konieczności naruszania opakowania.
5. Z czynności dostarczenia przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie protokół zdawczo-odbiorczy, uwzględniający producenta, model, konfigurację sprzętu i numery seryjne produktów wraz z krótką ich charakterystyką.
6. Termin realizacji dostawy maksymalnie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
7. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania kompatybilności (bezpieczeństwo, stabilność i wydajność) nowych komputerów z istniejącym systemem plików w oparciu o system domen środowiska Microsoft Windows oraz serwerem pocztowym Microsoft Exchange.
2) Wykonawca zobowiązany jest na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego usterek. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Instytutu, Wykonawca zapewni:
a) odbiór na własny koszt wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych,
b) dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt, w terminie nie przekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia awarii przez serwis, a w uzasadnionych przypadkach w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego,
c) w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie 14 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z oferowanymi.
3) Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności serwisowych w czasie nieprzekraczającym jednego dnia roboczego od momentu zgłoszenia.
4) Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie.
5) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kart gwarancyjnych.
6) Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego.
7) Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
Ulica ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
Nr domu 8
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 91-348
Województwo łódzkie
Tel 042 6314871
Fax 042 6314872
Internet www.imp.lodz.pl
Regon 00028853800000
E-mail zampubl@imp.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut Badawczy
Rodzaj zam inny Instytut Badawczy
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 7
Wadium W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1
Wiedza oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1
Potencjał oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1
Zdolne oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1
Sytuacja oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.imp.lodz.pl
Adres uzyskania siwz Instytut Medycyny Pracy w Łodzi, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus Nr 8, 91-348 Łódź, Sekcja Zamówień Publicznych
Data składania wniosków 11/12/2012
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. Instytut Medycyny Pracy w Łodzi, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus Nr 8 w pokoju 81 - Kancelaria Główna.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)