Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla potrzeb Urzędu Miasta Lubań w 2013r.

Data publikacji 2012-12-03
Data zakończenia 2012-12-11 12:00:00
Instytucja Burmistrz Miasta Lubań
Miejscowość Lubań
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 486100 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976442, 301900007, 301251105, 301251002, 301921136, 301920001, 228000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest wybór najkorzystniejszej oferty, zawarcie umowy i zrealizowanie zamówienia dotyczącego dostawy w 2013 roku materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla potrzeb Urzędu Miasta Lubań w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w wykazie materiałów biurowych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Burmistrz Miasta Lubań
Ulica ul. 7 Dywizji 14
Nr domu 14
Miejscowość Lubań
Kod Pocztowy 59-800
Województwo dolnośląskie
Tel 075 6464400
Fax 075 6464405
Internet www.luban.pl
Regon 00052606700000
E-mail umluban@post.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
Wiedza Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie wykonanych lub wykonywanych, co najmniej 2 dostaw materiałów biurowych o wartości co najmniej 100.000 złotych brutto , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) wykaz dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika do SIWZ , b) dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
Potencjał Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
Zdolne Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Sytuacja Wykonawcy winni udokumentować ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę równą lub wyższą niż 150.000 zł. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w niniejszym postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) opłaconą polisę obejmującą okres realizacji zadania , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia , b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1.W przypadku złożenia oferty równoważnej ( tonery, tusze i bębny nie pochodzą od producentów sprzętu ), zamawiający żąda dodatkowo na piśmie dostarczenia dokumentów w formie raportów z testów zgodnie z normą: ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711. I tak: a) W przypadku tuszy do drukarek atramentowych: dla wszystkich rodzajów wkładów przedłożenia wyników testów (oświadczenia lub raporty z testów) na wydajność materiałów eksploatacyjnych przeprowadzonych zgodnie z normą: NORMA ISO/IEC 24711. b) W przypadku tonerów do drukarek monochromatycznych i faksów laserowych: dla wszystkich rodzajów wkładów przedłożenia wyników testów (oświadczenia lub raporty z testów) na wydajność materiałów eksploatacyjnych przeprowadzonych zgodnie z normą: NORMA ISO/IEC 19752. c) W przypadku tonerów do drukarek kolorowych laserowych: dla wszystkich rodzajów wkładów przedłożenia wyników testów (oświadczenia lub raporty z testów) na wydajność materiałów eksploatacyjnych przeprowadzonych zgodnie z normą: NORMA ISO/IEC 19798. 2.Zamawiający żąda przedstawienia certyfikatów potwierdzających, że proces produkcji zaproponowanego asortymentu przebiega zgodnie z normami ISO 9001 i ISO 14001 w zakresie projektowania, wytwarzania i dystrybucji materiałów eksploatacyjnych. Dokumenty muszą być wystawione przez niezależny podmiot posiadający akredytację. Certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 14001 w zakresie projektowania, wytwarzania i dystrybucji materiałów eksploatacyjnych - muszą być przyznane w całości producentowi materiałów eksploatacyjnych.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz http://bip.um-luban.dolnyslask.pl/
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Lubań ul 7 Dywizji 14, 59-800 Lubań Pokój nr 1 (I piętro)
Data składania wniosków 11/12/2012
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Miasta Lubań ul 7 Dywizji 14, 59-800 Lubań Biuro Obsługi Interesanta - Pokój nr 9 (I piętro)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)