GuidZP400 |
b5c61838-9374-40a4-9e3e-586e973523a6
|
Biuletyn |
530552-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
|
Regon |
29141100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mączna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70780
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
918 806 260,
|
Zamawiajacy fax |
918 806 203
|
Zamawiajacy email |
org@szpital-zdroje.szczecin.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-zdroje.szczecin.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.szpital-zdroje.szczecin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-zdroje.szczecin.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga, aby oferta została złożona w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Zdroje", ul. Mączna 4, 70780 Szczecin, Kancelaria, Pawilon 5, Kancelaria jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:25 do 15:00
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów biurowych, tuszów, tonerów, drukarek i zestawów komputerowych dla SPS „Zdroje” w pakietach
|
Numer referencyjny |
22/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
17
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, tuszów, tonerów, drukarek i zestawów komputerowych dla SPS ZOZ „Zdroje” w pakietach. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 17 części zwanych pakietami. Szczegółowe wymagania i dokładny opis produktów znajduje się w załączniku nr 1.1 Szczegółowa oferta cenowa Pakiety od nr 1 do nr 17. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących minimum jeden z pakietów wskazanych poniżej. Ofertę należy złożyć na wszystkie produkty objęte danym pakietem
Nr pakietu Nazwa Pakietu
Nr 1 Artykuły do pisania
Nr 2 Bloki, zeszyty
Nr 3 Teczki i segregatory
Nr 4 Drobne materiały biurowe
Nr 5 Koperty
Nr 6 Papiery
Nr 7 Rolki termiczne
Nr 8 Etykiety
Nr 9 Koperty utajnione
Nr 10 Materiały informatyczne
Nr 11 Niszczarki
Nr 12 Materiały do bindowania i laminowania
Nr 13 Identyfikatory
Nr 14 Tonery i tusze do urządzeń drukujących - oryginalne
Nr 15 Tonery i tusze do urządzeń drukujących - nieoryginalne
Nr 16 Zestawy komputerowe poleasingowe
Nr 17 Drukarki
|
Cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
W celu spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć
a) pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Celem wstępnego potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W celu spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia - dla każdego pakietu.- nie niższą niż.
Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu za sumę ubezpieczenia co najmniej
1. Nr 1 Artykuły do pisania 8 000,00 zł
2. Nr 2 Bloki, zeszyty 6 000,00 zł
3. Nr 3 Teczki i segregatory 9 000,00 zł
4. Nr 4 Drobne materiały biurowe 14 000,00 zł
5. Nr 5 Koperty 18 000,00 zł
6. Nr 6 Papiery 40 000,00 zł
7. Nr 7 Rolki termiczne 600,00 zł
8. Nr 8 Etykiety 500,00 zł
9. Nr 9 Koperty utajnione 2 000,00 zł
10. Nr 10 Materiały informatyczne 18 000,00 zł
11. Nr 11 Niszczarki 800,00 zł
12. Nr 12 Materiały do bindowania i laminowania 200,00 zł
13. Nr 13 Identyfikatory 600,00 zł
14. Nr 14 Tonery i tusze do urządzeń drukujących - oryginalne 14 000,00 zł
15. Nr 15 Tonery i tusze do urządzeń drukujących - nieoryginalne 25 000,00 zł
16. Nr 16 Zestawy komputerowe poleasingowe 50 000,00 zł
17. Nr 17 Drukarki 8 000,00 zł
W przypadku składania oferty na kilka pakietów wymagana jest łączna suma ubezpieczenia dla pakietów objętych ofertą.
Celem wstępnego potwierdzenia spełniania warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) Celem potwierdzenia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie –dwie dostawy. Za jedną dostawę Zamawiający uzna dostawę polegającą na dostawie różnego rodzaju artykułów biurowych, tuszów, tonerów, zestawów komputerowych i drukarek o wartości nie mniejszej niż określona poniżej:
Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu za kwotę brutto co najmniej
1. Nr 1 Artykuły do pisania 8 000,00 zł
2. Nr 2 Bloki, zeszyty 6 000,00 zł
3. Nr 3 Teczki i segregatory 9 000,00 zł
4. Nr 4 Drobne materiały biurowe 14 000,00 zł
5. Nr 5 Koperty 18 000,00 zł
6. Nr 6 Papiery 40 000,00 zł
7. Nr 7 Rolki termiczne 600,00 zł
8. Nr 8 Etykiety 500,00 zł
9. Nr 9 Koperty utajnione 2 000,00 zł
10. Nr 10 Materiały informatyczne 18 000,00 zł
11. Nr 11 Niszczarki 800,00 zł
12. Nr 12 Materiały do bindowania i laminowania 200,00 zł
13. Nr 13 Identyfikatory 600,00 zł
14. Nr 14 Tonery i tusze do urządzeń drukujących - oryginalne 14 000,00 zł
15. Nr 15 Tonery i tusze do urządzeń drukujących - nieoryginalne 25 000,00 zł
16. Nr 16 Zestawy komputerowe poleasingowe 50 000,00 zł
17. Nr 17 Drukarki 8 000,00 zł
Celem wstępnego potwierdzenia spełniania warunku dot. zdolności technicznej lub zawodowej wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale VI, pkt. 3, ppkt. 2) SIWZ składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2. Dokument, o którym mowa w pkt. 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, wykonawca powinien dołączyć dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego, lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
4. Dokumenty i oświadczenie, o których mowa w pkt. 1 i 3 należy składać w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć a) pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.
Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przezwykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
|
Inne dokumenty niewymienione |
5. Do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:
1) odpowiedni załącznik od nr 1.1 do nr 1.17 „Szczegółowa oferta cenowa” –odpowiedni pakiet, w którym wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia;
2) w zakresie Pakietu nr 16 – dot. zestaw komputerowy z oprogramowaniem:
a) oświadczenie, że czas pracy sprzętu nie przekraczał 3 lata;
b) oświadczenie o legalnym źródle pochodzenia produktu; oświadczenie;
c) oświadczenie, że użytkownikiem produktu nie była inna instytucja zdrowotna, albo zakład, który używa w swojej produkcji materiałów niebezpiecznych, biologicznych bądź szkodliwych;
3) w zakresie Pakietu nr 16 – monitorów:
a) oświadczenie, że czas pracy sprzętu nie przekraczał 3 lata;
b) oświadczenie o legalnym źródle pochodzenia produktu; oświadczenie;
c) oświadczenie, że użytkownikiem produktu nie była inna instytucja zdrowotna, albo zakład, który używa w swojej produkcji materiałów niebezpiecznych, biologicznych bądź szkodliwych;
4) w zakresie Pakietu nr 15 - oświadczenie, że nieoryginalne tonery są nieregenerowane (w 100% nowe) z wyłączeniem tonerów do drukarek typu Samsung CLP -310, Samsung ML 1845, Samsung M 2020, Samsung ML 2160, HP Color LJ CP 1025, HP P2035dn, HP DJ D1460/1560;
5) wypełniony załącznik nr 4 oraz próbki oferowanych produktów (wg załącznika nr 4)
6) próbki oferowanych produktów (wg załącznika nr 4). Wykonawca zamieszcza wymaganą próbkę w zamkniętym opakowaniu (kopercie). Opakowanie powinno być zaadresowane na zamawiającego: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Zdroje” ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin oraz zawierać oznaczenie: „Próbka do przetargu nieograniczonego na „Dostawę artykułów biurowych, tuszów, tonerów, drukarek i zestawów komputerowych dla SPS „Zdroje” – Pakiet nr..........” oraz „nie otwierać przed …..06.2017 r. godzina 11:30. Do opakowania z próbką Wykonawca jest zobowiązany dołączyć wypełniony Załącznik nr 4 – Wykaz próbek”.
6. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego
1) Formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
2) Formularz „Szczegółowa oferta cenowa”– według wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 – 1.17 do SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
3) Oświadczenie, - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
4) Oświadczenia, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 4 i pkt 5 SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
5) Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
6) Informacji od wykonawcy wskazującej części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców – oświadczenie na załączniku nr 1.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej.
2. Zmianie ulega wynagrodzenie, o którym mowa w §1 ust. 1 w przypadku zmiany:
1. stawki podatku od towaru i usług;
2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
(niniejszy ustęp dotyczy pakietów nr 1-13)
3. Zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego i może nastąpić tylko w następujących przypadkach
1) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenie lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie;
2) w przypadku zmiany cen przez producenta tj. obniżki lub zwyżki na oferowane produkty skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy;
3) w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy.
4) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zamianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie;
5) zmiany towaru na inny - synonimowy i tańszy, lub inny – w ramach tej samej grupy;
6) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dotyczy obniżenia ceny (wynagrodzenia);
7) zmiana jest nie istotna.
4. Postanowienia ust. 3 nie oznaczają deklaracji zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany umowy w wymienionych przypadkach, względnie na podjęcie rokowań idących w tym kierunku. Zgoda zależy tu od swobodnej decyzji Zamawiającego. W każdym przypadku Zamawiający może odmówić zmiany lub podjęcia rokowań bez podania przyczyn, lub nie składać żadnych oświadczeń w tym względzie z równorzędnym skutkiem jak brak zgody.
|
IV 4 4 data |
2017-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 - Artykuły do pisania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Artykuły do pisania
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 Bloki, zeszyty
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Bloki, zeszyty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 - Teczki i segregatory
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Teczki i segregatory
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 - Drobne materiały biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Drobne materiały biurowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 - Koperty
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Koperty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 - Papiery
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Papiery
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7 - Rolki termiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rolki termiczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8 - Etykiety
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Etykiety
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9 - Koperty utajnione
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Koperty utajnione
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10 - Materiały informatyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały informatyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11 - Niszczarki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Niszczarki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12 - Materiały do bindowania i laminowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały do bindowania i laminowania
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 13 - Identyfikatory
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Identyfikatory
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 14 - Tonery i tusze do urządzeń drukujących - oryginalne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Tonery i tusze do urządzeń drukujących - oryginalne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 15 - Tonery i tusze do urządzeń drukujących - nieoryginalne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Tonery i tusze do urządzeń drukujących - nieoryginalne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiety nr 16 - Zestawy komputerowe poleasingowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zestawy komputerowe poleasingowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 17 - Drukarki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Drukarki
|
| |