Dostawa artykułów biurowych, tuszów, tonerów, drukarek i zestawów komputerowych dla SPS „Zdroje” w pakietach

Data publikacji 2017-06-12
Data zakończenia 2017-06-22 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530552-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 300000009, 302133008, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, tuszów, tonerów, drukarek i zestawów komputerowych dla SPS ZOZ „Zdroje” w pakietach. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 17 części zwanych pakietami. Szczegółowe wymagania i dokładny opis produktów znajduje się w załączniku nr 1.1 Szczegółowa oferta cenowa Pakiety od nr 1 do nr 17. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących minimum jeden z pakietów wskazanych poniżej. Ofertę należy złożyć na wszystkie produkty objęte danym pakietem
Nr pakietu Nazwa Pakietu
Nr 1 Artykuły do pisania
Nr 2 Bloki, zeszyty
Nr 3 Teczki i segregatory
Nr 4 Drobne materiały biurowe
Nr 5 Koperty
Nr 6 Papiery
Nr 7 Rolki termiczne
Nr 8 Etykiety
Nr 9 Koperty utajnione
Nr 10 Materiały informatyczne
Nr 11 Niszczarki
Nr 12 Materiały do bindowania i laminowania
Nr 13 Identyfikatory
Nr 14 Tonery i tusze do urządzeń drukujących - oryginalne
Nr 15 Tonery i tusze do urządzeń drukujących - nieoryginalne
Nr 16 Zestawy komputerowe poleasingowe
Nr 17 Drukarki

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b5c61838-9374-40a4-9e3e-586e973523a6
Biuletyn 530552-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
Regon 29141100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mączna
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70780
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 918 806 260,
Zamawiajacy fax 918 806 203
Zamawiajacy email org@szpital-zdroje.szczecin.pl
Adres strony url www.szpital-zdroje.szczecin.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.szpital-zdroje.szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-zdroje.szczecin.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga, aby oferta została złożona w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Zdroje", ul. Mączna 4, 70780 Szczecin, Kancelaria, Pawilon 5, Kancelaria jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:25 do 15:00
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych, tuszów, tonerów, drukarek i zestawów komputerowych dla SPS „Zdroje” w pakietach
Numer referencyjny 22/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 17
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, tuszów, tonerów, drukarek i zestawów komputerowych dla SPS ZOZ „Zdroje” w pakietach. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 17 części zwanych pakietami. Szczegółowe wymagania i dokładny opis produktów znajduje się w załączniku nr 1.1 Szczegółowa oferta cenowa Pakiety od nr 1 do nr 17. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących minimum jeden z pakietów wskazanych poniżej. Ofertę należy złożyć na wszystkie produkty objęte danym pakietem Nr pakietu Nazwa Pakietu Nr 1 Artykuły do pisania Nr 2 Bloki, zeszyty Nr 3 Teczki i segregatory Nr 4 Drobne materiały biurowe Nr 5 Koperty Nr 6 Papiery Nr 7 Rolki termiczne Nr 8 Etykiety Nr 9 Koperty utajnione Nr 10 Materiały informatyczne Nr 11 Niszczarki Nr 12 Materiały do bindowania i laminowania Nr 13 Identyfikatory Nr 14 Tonery i tusze do urządzeń drukujących - oryginalne Nr 15 Tonery i tusze do urządzeń drukujących - nieoryginalne Nr 16 Zestawy komputerowe poleasingowe Nr 17 Drukarki
Cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow W celu spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć a) pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ Celem wstępnego potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W celu spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia - dla każdego pakietu.- nie niższą niż. Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu za sumę ubezpieczenia co najmniej 1. Nr 1 Artykuły do pisania 8 000,00 zł 2. Nr 2 Bloki, zeszyty 6 000,00 zł 3. Nr 3 Teczki i segregatory 9 000,00 zł 4. Nr 4 Drobne materiały biurowe 14 000,00 zł 5. Nr 5 Koperty 18 000,00 zł 6. Nr 6 Papiery 40 000,00 zł 7. Nr 7 Rolki termiczne 600,00 zł 8. Nr 8 Etykiety 500,00 zł 9. Nr 9 Koperty utajnione 2 000,00 zł 10. Nr 10 Materiały informatyczne 18 000,00 zł 11. Nr 11 Niszczarki 800,00 zł 12. Nr 12 Materiały do bindowania i laminowania 200,00 zł 13. Nr 13 Identyfikatory 600,00 zł 14. Nr 14 Tonery i tusze do urządzeń drukujących - oryginalne 14 000,00 zł 15. Nr 15 Tonery i tusze do urządzeń drukujących - nieoryginalne 25 000,00 zł 16. Nr 16 Zestawy komputerowe poleasingowe 50 000,00 zł 17. Nr 17 Drukarki 8 000,00 zł W przypadku składania oferty na kilka pakietów wymagana jest łączna suma ubezpieczenia dla pakietów objętych ofertą. Celem wstępnego potwierdzenia spełniania warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) Celem potwierdzenia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie –dwie dostawy. Za jedną dostawę Zamawiający uzna dostawę polegającą na dostawie różnego rodzaju artykułów biurowych, tuszów, tonerów, zestawów komputerowych i drukarek o wartości nie mniejszej niż określona poniżej: Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu za kwotę brutto co najmniej 1. Nr 1 Artykuły do pisania 8 000,00 zł 2. Nr 2 Bloki, zeszyty 6 000,00 zł 3. Nr 3 Teczki i segregatory 9 000,00 zł 4. Nr 4 Drobne materiały biurowe 14 000,00 zł 5. Nr 5 Koperty 18 000,00 zł 6. Nr 6 Papiery 40 000,00 zł 7. Nr 7 Rolki termiczne 600,00 zł 8. Nr 8 Etykiety 500,00 zł 9. Nr 9 Koperty utajnione 2 000,00 zł 10. Nr 10 Materiały informatyczne 18 000,00 zł 11. Nr 11 Niszczarki 800,00 zł 12. Nr 12 Materiały do bindowania i laminowania 200,00 zł 13. Nr 13 Identyfikatory 600,00 zł 14. Nr 14 Tonery i tusze do urządzeń drukujących - oryginalne 14 000,00 zł 15. Nr 15 Tonery i tusze do urządzeń drukujących - nieoryginalne 25 000,00 zł 16. Nr 16 Zestawy komputerowe poleasingowe 50 000,00 zł 17. Nr 17 Drukarki 8 000,00 zł Celem wstępnego potwierdzenia spełniania warunku dot. zdolności technicznej lub zawodowej wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale VI, pkt. 3, ppkt. 2) SIWZ składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokument, o którym mowa w pkt. 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, wykonawca powinien dołączyć dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego, lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty i oświadczenie, o których mowa w pkt. 1 i 3 należy składać w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zakresie warunkow udzialu W celu spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć a) pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przezwykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
Inne dokumenty niewymienione 5. Do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) odpowiedni załącznik od nr 1.1 do nr 1.17 „Szczegółowa oferta cenowa” –odpowiedni pakiet, w którym wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia; 2) w zakresie Pakietu nr 16 – dot. zestaw komputerowy z oprogramowaniem: a) oświadczenie, że czas pracy sprzętu nie przekraczał 3 lata; b) oświadczenie o legalnym źródle pochodzenia produktu; oświadczenie; c) oświadczenie, że użytkownikiem produktu nie była inna instytucja zdrowotna, albo zakład, który używa w swojej produkcji materiałów niebezpiecznych, biologicznych bądź szkodliwych; 3) w zakresie Pakietu nr 16 – monitorów: a) oświadczenie, że czas pracy sprzętu nie przekraczał 3 lata; b) oświadczenie o legalnym źródle pochodzenia produktu; oświadczenie; c) oświadczenie, że użytkownikiem produktu nie była inna instytucja zdrowotna, albo zakład, który używa w swojej produkcji materiałów niebezpiecznych, biologicznych bądź szkodliwych; 4) w zakresie Pakietu nr 15 - oświadczenie, że nieoryginalne tonery są nieregenerowane (w 100% nowe) z wyłączeniem tonerów do drukarek typu Samsung CLP -310, Samsung ML 1845, Samsung M 2020, Samsung ML 2160, HP Color LJ CP 1025, HP P2035dn, HP DJ D1460/1560; 5) wypełniony załącznik nr 4 oraz próbki oferowanych produktów (wg załącznika nr 4) 6) próbki oferowanych produktów (wg załącznika nr 4). Wykonawca zamieszcza wymaganą próbkę w zamkniętym opakowaniu (kopercie). Opakowanie powinno być zaadresowane na zamawiającego: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Zdroje” ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin oraz zawierać oznaczenie: „Próbka do przetargu nieograniczonego na „Dostawę artykułów biurowych, tuszów, tonerów, drukarek i zestawów komputerowych dla SPS „Zdroje” – Pakiet nr..........” oraz „nie otwierać przed …..06.2017 r. godzina 11:30. Do opakowania z próbką Wykonawca jest zobowiązany dołączyć wypełniony Załącznik nr 4 – Wykaz próbek”. 6. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego 1) Formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) Formularz „Szczegółowa oferta cenowa”– według wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 – 1.17 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) Oświadczenie, - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) Oświadczenia, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 4 i pkt 5 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) Informacji od wykonawcy wskazującej części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców – oświadczenie na załączniku nr 1.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej. 2. Zmianie ulega wynagrodzenie, o którym mowa w §1 ust. 1 w przypadku zmiany: 1. stawki podatku od towaru i usług; 2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. (niniejszy ustęp dotyczy pakietów nr 1-13) 3. Zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego i może nastąpić tylko w następujących przypadkach 1) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenie lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie; 2) w przypadku zmiany cen przez producenta tj. obniżki lub zwyżki na oferowane produkty skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy; 3) w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. 4) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zamianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie; 5) zmiany towaru na inny - synonimowy i tańszy, lub inny – w ramach tej samej grupy; 6) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dotyczy obniżenia ceny (wynagrodzenia); 7) zmiana jest nie istotna. 4. Postanowienia ust. 3 nie oznaczają deklaracji zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany umowy w wymienionych przypadkach, względnie na podjęcie rokowań idących w tym kierunku. Zgoda zależy tu od swobodnej decyzji Zamawiającego. W każdym przypadku Zamawiający może odmówić zmiany lub podjęcia rokowań bez podania przyczyn, lub nie składać żadnych oświadczeń w tym względzie z równorzędnym skutkiem jak brak zgody.
IV 4 4 data 2017-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 - Artykuły do pisania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Artykuły do pisania
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 Bloki, zeszyty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Bloki, zeszyty
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 - Teczki i segregatory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Teczki i segregatory
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 - Drobne materiały biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Drobne materiały biurowe
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 - Koperty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Koperty
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 - Papiery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Papiery
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7 - Rolki termiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Rolki termiczne
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8 - Etykiety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Etykiety
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9 - Koperty utajnione
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Koperty utajnione
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10 - Materiały informatyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Materiały informatyczne
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11 - Niszczarki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Niszczarki
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12 - Materiały do bindowania i laminowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Materiały do bindowania i laminowania
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13 - Identyfikatory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Identyfikatory
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14 - Tonery i tusze do urządzeń drukujących - oryginalne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Tonery i tusze do urządzeń drukujących - oryginalne
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15 - Tonery i tusze do urządzeń drukujących - nieoryginalne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Tonery i tusze do urządzeń drukujących - nieoryginalne
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiety nr 16 - Zestawy komputerowe poleasingowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zestawy komputerowe poleasingowe
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet nr 17 - Drukarki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Drukarki
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)