Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka

Data publikacji 2017-06-12
Data zakończenia 2017-06-20 00:00:00
Instytucja Biuro Rzecznika Praw Dziecka
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530618-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 20 pozycji asortymentowych materiałów informacyjno-promocyjnych. Zamówienie obejmuje naniesienie projektów graficznych, logo oraz innych oznaczeń na zamawianych materiałach informacyjno-promocyjnych zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego i według wizualizacji przedstawionej dla każdej pozycji asortymentowej w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, zwany dalej SOPZ. Zamówienie obejmuje dostarczenie zamawianych materiałów informacyjno-promocyjnych do siedziby Zamawiającego. Sposób pakowania zamawianych materiałów określa SOPZ.1) Część I pn. „Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka – Grupa I” Przedmiotem części I zamówienia jest dostawa 10 pozycji asortymentowych materiałów informacyjno-promocyjnych: 1. Bączek drewniany -5000 szt., 2.Brelok maskotka- 10 000 szt., 3. Brelok odblaskowy – 5000 szt., 4. Długopis 4 w 1 – 1000 szt., 5. Filiżanka ceramiczna ze spodkiem – 1000 szt., 6. HUB USB -1000 szt., 7. Koszulka ODPD-1000 szt., 8. Koszulka Korczak- 1000 szt., 9. Latarka brelok – 5000 szt., 10. Linijka z kalkulatorem – 5000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu części I zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, część I. 2) Część II pn. „Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka – Grupa II” Przedmiotem części II zamówienia jest dostawa 10 pozycji asortymentowych materiałów informacyjno promocyjnych: 1. Magnes kampanie – 20 000 szt., 2. Magnes RPD – 15 000 szt., 3. Magnes Korczak – 20 000 szt., 4. Notes ECO – 1000 sz., 5. Opaska USB-1000 szt., 6.Przypinka znaczek ODPD – 5000 szt., 7. Słuchawki z odblaskiem- 5000 szt., 8. Smycz – 5000 szt., 9. Wieszak na torbę -1000 szt., 10. Zakreślacze zestaw – 5000 sz. Szczegółowy opis przedmiotu części II zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, część II.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e590b81e-cad7-443e-bc1e-1fc1c5ff70d2
Biuletyn 530618-N-2017
Zamawiajacy nazwa Biuro Rzecznika Praw Dziecka
Regon 016387630
Zamawiajacy adres ulica ul. Przemysłowa
Zamawiajacy adres numer domu 30/32
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-450
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5836600,
Zamawiajacy fax 22 5836696
Zamawiajacy email rpd@brpd.gov.pl
Adres strony url www.brpd.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.brpd.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Rzecznika Praw Dziecka ul. Przemysłowa 30/32, 00-450 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie określono limitu
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa 20 pozycji asortymentowych materiałów informacyjno-promocyjnych. Zamówienie obejmuje naniesienie projektów graficznych, logo oraz innych oznaczeń na zamawianych materiałach informacyjno-promocyjnych zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego i według wizualizacji przedstawionej dla każdej pozycji asortymentowej w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, zwany dalej SOPZ. Zamówienie obejmuje dostarczenie zamawianych materiałów informacyjno-promocyjnych do siedziby Zamawiającego. Sposób pakowania zamawianych materiałów określa SOPZ.1) Część I pn. „Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka – Grupa I” Przedmiotem części I zamówienia jest dostawa 10 pozycji asortymentowych materiałów informacyjno-promocyjnych: 1. Bączek drewniany -5000 szt., 2.Brelok maskotka- 10 000 szt., 3. Brelok odblaskowy – 5000 szt., 4. Długopis 4 w 1 – 1000 szt., 5. Filiżanka ceramiczna ze spodkiem – 1000 szt., 6. HUB USB -1000 szt., 7. Koszulka ODPD-1000 szt., 8. Koszulka Korczak- 1000 szt., 9. Latarka brelok – 5000 szt., 10. Linijka z kalkulatorem – 5000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu części I zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, część I. 2) Część II pn. „Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka – Grupa II” Przedmiotem części II zamówienia jest dostawa 10 pozycji asortymentowych materiałów informacyjno promocyjnych: 1. Magnes kampanie – 20 000 szt., 2. Magnes RPD – 15 000 szt., 3. Magnes Korczak – 20 000 szt., 4. Notes ECO – 1000 sz., 5. Opaska USB-1000 szt., 6.Przypinka znaczek ODPD – 5000 szt., 7. Słuchawki z odblaskiem- 5000 szt., 8. Smycz – 5000 szt., 9. Wieszak na torbę -1000 szt., 10. Zakreślacze zestaw – 5000 sz. Szczegółowy opis przedmiotu części II zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, część II.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający odstąpił od opisania przedmiotowego kryterium
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstąpił od opisania przedmiotowego kryterium
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga od Wykonawcy doświadczenia w realizacji dostaw o tożsamym z przedmiotem zamówienia rodzaju i uzna spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 3 dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 PLN brutto każda. Przez jedną dostawę należy rozumieć dostawę świadczoną na rzecz jednego Zleceniodawcy (przez jednego Zleceniodawcę Zamawiający rozumie osobę fizyczną, osobę prawną, a także inne podmioty) na podstawie jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza łączenia w celu spełnienia powyższego warunku dostaw o wartości mniejszej niż wymagana świadczonych na rzecz kilku różnych Zleceniodawców. W przypadku zamówień, które są wykonywane nadal, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że od dnia rozpoczęcia wykonywania wykazywanej dostawy, na dzień składania ofert w niniejszym postępowaniu, zamówienie zostało zrealizowane na kwotę nie mniejszą niż 120 000,00 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wskazuje w formularzu oferty adresy stron internetowych pod którymi Zamawiający może te dane uzyskać 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2015 poz. 184 ze zm.). Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu pisemnie w formie oryginału. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie we własnym zakresie. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu chyba, że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdz. 5 ust.1 pkt 2 lit. c SIWZ- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 120 000,00 zł brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ich należytego wykonania lub wykonywania. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. *dowodami, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Inne dokumenty niewymienione 1) ofertę sporządzoną na formularzu ofertowym zawierającą wszelkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) próbki oferowanych w ramach danej części zamówienia pozycji asortymentowych, zgodnie z rozdz. III SIWZ. Wykonawca składający ofertę na obie części zamówienia musi oznakować próbki informacją, której części zamówienia dotyczą. 3) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-06-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka – Grupa I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający dokona oceny jakości oferowanego przez Wykonawcę asortymentu na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę próbek w ramach oceny ofert – kryterium jakość 30%. Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą próbkę wraz z nadrukiem - po 1 sztuce dla każdej pozycji asortymentowej w ramach części zamówienia, na którą składa ofertę. Dla części I zamówienia Wykonawca musi złożyć po 1 próbce z nadrukiem dla każdej z wymienionych pozycji: 1.Bączek drewniany, 2.Brelok maskotka, 3. Brelok odblaskowy, 4. Długopis 4 w 1, 5. Filiżanka ceramiczna ze spodkiem, 6. HUB USB, 7. Koszulka ODPD, 8. Koszulka Korczak, 9. Latarka brelok, 10. Linijka z kalkulatorem. Próbki należy opisać podając numer części w zakresie której są składane oraz nazwę Wykonawcy. Próbki winny stanowić oddzielne opakowania od oferty, nie należy umieszczać w jednym opakowaniu zbiorczym oferty przetargowej wraz próbkami. Próbki składane są w celu dokonania oceny jakości i w tym wypadku nie są traktowane jako dokument w rozumieniu art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, a tym samym art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie będzie miał zastosowania. Próbki nie będą podlegały uzupełnieniu. Brak złożenia próbek na dzień składania ofert, bądź złożenia próbek niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zalacznik krotki opis Przedmiotem części I zamówienia jest dostawa 10 pozycji asortymentowych materiałów informacyjno-promocyjnych: 1. Bączek drewniany -5000 szt., 2.Brelok maskotka- 10 000 szt., 3. Brelok odblaskowy – 5000 szt., 4. Długopis 4 w 1 – 1000 szt., 5. Filiżanka ceramiczna ze spodkiem – 1000 szt., 6. HUB USB -1000 szt., 7. Koszulka ODPD-1000 szt., 8. Koszulka Korczak- 1000 szt., 9. Latarka brelok – 5000 szt., 10. Linijka z kalkulatorem – 5000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu części I zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, część I.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka – Grupa II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający dokona oceny jakości oferowanego przez Wykonawcę asortymentu na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę próbek w ramach oceny ofert – kryterium jakość 30%. Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą próbkę wraz z nadrukiem - po 1 sztuce dla każdej pozycji asortymentowej w ramach części zamówienia, na którą składa ofertę. Dla części I zamówienia Wykonawca musi złożyć po 1 próbce z nadrukiem dla każdej z wymienionych pozycji: 1.Bączek drewniany, 2.Brelok maskotka, 3. Brelok odblaskowy, 4. Długopis 4 w 1, 5. Filiżanka ceramiczna ze spodkiem, 6. HUB USB, 7. Koszulka ODPD, 8. Koszulka Korczak, 9. Latarka brelok, 10. Linijka z kalkulatorem. Próbki należy opisać podając numer części w zakresie której są składane oraz nazwę Wykonawcy. Próbki winny stanowić oddzielne opakowania od oferty, nie należy umieszczać w jednym opakowaniu zbiorczym oferty przetargowej wraz próbkami. Próbki składane są w celu dokonania oceny jakości i w tym wypadku nie są traktowane jako dokument w rozumieniu art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, a tym samym art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie będzie miał zastosowania. Próbki nie będą podlegały uzupełnieniu. Brak złożenia próbek na dzień składania ofert, bądź złożenia próbek niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zalacznik krotki opis Przedmiotem części II zamówienia jest dostawa 10 pozycji asortymentowych materiałów informacyjno-promocyjnych: 1. Magnes kampanie – 20 000 szt., 2. Magnes RPD – 15 000 szt., 3. Magnes Korczak – 20 000 szt., 4. Notes ECO – 1000 sz., 5. Opaska USB-1000 szt., 6.Przypinka znaczek ODPD – 5000 szt., 7. Słuchawki z odblaskiem- 5000 szt., 8. Smycz – 5000 szt., 9. Wieszak na torbę -1000 szt., 10. Zakreślacze zestaw – 5000 sz. Szczegółowy opis przedmiotu części II zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, część II.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)