GuidZP400 |
e590b81e-cad7-443e-bc1e-1fc1c5ff70d2
|
Biuletyn |
530618-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Biuro Rzecznika Praw Dziecka
|
Regon |
016387630
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Przemysłowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30/32
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-450
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 5836600,
|
Zamawiajacy fax |
22 5836696
|
Zamawiajacy email |
rpd@brpd.gov.pl
|
Adres strony url |
www.brpd.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.brpd.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Rzecznika Praw Dziecka ul. Przemysłowa 30/32, 00-450 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
nie określono limitu
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 20 pozycji asortymentowych materiałów informacyjno-promocyjnych. Zamówienie obejmuje naniesienie projektów graficznych, logo oraz innych oznaczeń na zamawianych materiałach informacyjno-promocyjnych zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego i według wizualizacji przedstawionej dla każdej pozycji asortymentowej w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, zwany dalej SOPZ. Zamówienie obejmuje dostarczenie zamawianych materiałów informacyjno-promocyjnych do siedziby Zamawiającego. Sposób pakowania zamawianych materiałów określa SOPZ.1) Część I pn. „Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka – Grupa I” Przedmiotem części I zamówienia jest dostawa 10 pozycji asortymentowych materiałów informacyjno-promocyjnych: 1. Bączek drewniany -5000 szt., 2.Brelok maskotka- 10 000 szt., 3. Brelok odblaskowy – 5000 szt., 4. Długopis 4 w 1 – 1000 szt., 5. Filiżanka ceramiczna ze spodkiem – 1000 szt., 6. HUB USB -1000 szt., 7. Koszulka ODPD-1000 szt., 8. Koszulka Korczak- 1000 szt., 9. Latarka brelok – 5000 szt., 10. Linijka z kalkulatorem – 5000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu części I zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, część I. 2) Część II pn. „Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka – Grupa II” Przedmiotem części II zamówienia jest dostawa 10 pozycji asortymentowych materiałów informacyjno promocyjnych: 1. Magnes kampanie – 20 000 szt., 2. Magnes RPD – 15 000 szt., 3. Magnes Korczak – 20 000 szt., 4. Notes ECO – 1000 sz., 5. Opaska USB-1000 szt., 6.Przypinka znaczek ODPD – 5000 szt., 7. Słuchawki z odblaskiem- 5000 szt., 8. Smycz – 5000 szt., 9. Wieszak na torbę -1000 szt., 10. Zakreślacze zestaw – 5000 sz. Szczegółowy opis przedmiotu części II zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, część II.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstąpił od opisania przedmiotowego kryterium
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstąpił od opisania przedmiotowego kryterium
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga od Wykonawcy doświadczenia w realizacji dostaw o tożsamym z przedmiotem zamówienia rodzaju i uzna spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 3 dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 PLN brutto każda.
Przez jedną dostawę należy rozumieć dostawę świadczoną na rzecz jednego Zleceniodawcy (przez jednego Zleceniodawcę Zamawiający rozumie osobę fizyczną, osobę prawną, a także inne podmioty) na podstawie jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza łączenia w celu spełnienia powyższego warunku dostaw o wartości mniejszej niż wymagana świadczonych na rzecz kilku różnych Zleceniodawców.
W przypadku zamówień, które są wykonywane nadal, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że od dnia rozpoczęcia wykonywania wykazywanej dostawy, na dzień składania ofert w niniejszym postępowaniu, zamówienie zostało zrealizowane na kwotę nie mniejszą niż 120 000,00 zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wskazuje w formularzu oferty adresy stron internetowych pod którymi Zamawiający może te dane uzyskać
2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2015 poz. 184 ze zm.).
Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu pisemnie w formie oryginału. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie we własnym zakresie. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu chyba, że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdz. 5 ust.1 pkt 2 lit. c SIWZ- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 120 000,00 zł brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ich należytego wykonania lub wykonywania. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
*dowodami, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) ofertę sporządzoną na formularzu ofertowym zawierającą wszelkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ,
2) próbki oferowanych w ramach danej części zamówienia pozycji asortymentowych, zgodnie z rozdz. III SIWZ. Wykonawca składający ofertę na obie części zamówienia musi oznakować próbki informacją, której części zamówienia dotyczą.
3) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego,
4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-06-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka – Grupa I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający dokona oceny jakości oferowanego przez Wykonawcę asortymentu na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę próbek w ramach oceny ofert – kryterium jakość 30%. Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą próbkę wraz z nadrukiem - po 1 sztuce dla każdej pozycji asortymentowej w ramach części zamówienia, na którą składa ofertę.
Dla części I zamówienia Wykonawca musi złożyć po 1 próbce z nadrukiem dla każdej z wymienionych pozycji: 1.Bączek drewniany, 2.Brelok maskotka, 3. Brelok odblaskowy, 4. Długopis 4 w 1, 5. Filiżanka ceramiczna ze spodkiem, 6. HUB USB, 7. Koszulka ODPD, 8. Koszulka Korczak, 9. Latarka brelok, 10. Linijka z kalkulatorem.
Próbki należy opisać podając numer części w zakresie której są składane oraz nazwę Wykonawcy. Próbki winny stanowić oddzielne opakowania od oferty, nie należy umieszczać w jednym opakowaniu zbiorczym oferty przetargowej wraz próbkami. Próbki składane są w celu dokonania oceny jakości i w tym wypadku nie są traktowane jako dokument w rozumieniu art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, a tym samym art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie będzie miał zastosowania. Próbki nie będą podlegały uzupełnieniu. Brak złożenia próbek na dzień składania ofert, bądź złożenia próbek niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem części I zamówienia jest dostawa 10 pozycji asortymentowych materiałów informacyjno-promocyjnych: 1. Bączek drewniany -5000 szt., 2.Brelok maskotka- 10 000 szt., 3. Brelok odblaskowy – 5000 szt., 4. Długopis 4 w 1 – 1000 szt., 5. Filiżanka ceramiczna ze spodkiem – 1000 szt., 6. HUB USB -1000 szt., 7. Koszulka ODPD-1000 szt., 8. Koszulka Korczak- 1000 szt., 9. Latarka brelok – 5000 szt., 10. Linijka z kalkulatorem – 5000 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu części I zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, część I.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka – Grupa II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający dokona oceny jakości oferowanego przez Wykonawcę asortymentu na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę próbek w ramach oceny ofert – kryterium jakość 30%. Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą próbkę wraz z nadrukiem - po 1 sztuce dla każdej pozycji asortymentowej w ramach części zamówienia, na którą składa ofertę. Dla części I zamówienia Wykonawca musi złożyć po 1 próbce z nadrukiem dla każdej z wymienionych pozycji: 1.Bączek drewniany, 2.Brelok maskotka, 3. Brelok odblaskowy, 4. Długopis 4 w 1, 5. Filiżanka ceramiczna ze spodkiem, 6. HUB USB, 7. Koszulka ODPD, 8. Koszulka Korczak, 9. Latarka brelok, 10. Linijka z kalkulatorem. Próbki należy opisać podając numer części w zakresie której są składane oraz nazwę Wykonawcy. Próbki winny stanowić oddzielne opakowania od oferty, nie należy umieszczać w jednym opakowaniu zbiorczym oferty przetargowej wraz próbkami. Próbki składane są w celu dokonania oceny jakości i w tym wypadku nie są traktowane jako dokument w rozumieniu art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, a tym samym art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie będzie miał zastosowania. Próbki nie będą podlegały uzupełnieniu. Brak złożenia próbek na dzień składania ofert, bądź złożenia próbek niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem części II zamówienia jest dostawa 10 pozycji asortymentowych materiałów informacyjno-promocyjnych: 1. Magnes kampanie – 20 000 szt., 2. Magnes RPD – 15 000 szt., 3. Magnes Korczak – 20 000 szt., 4. Notes ECO – 1000 sz., 5. Opaska USB-1000 szt., 6.Przypinka znaczek ODPD – 5000 szt., 7. Słuchawki z odblaskiem- 5000 szt., 8. Smycz – 5000 szt., 9. Wieszak na torbę -1000 szt., 10. Zakreślacze zestaw – 5000 sz.
Szczegółowy opis przedmiotu części II zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, część II.
|
| |