Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego

Data publikacji 2012-12-03
Data zakończenia 2012-12-11 11:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 486920 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Ulica ul. Podgórna 7
Nr domu 7
Miejscowość Zielona Góra
Kod Pocztowy 65-057
Województwo lubuskie
Tel 68 4565403, 4565404, 4565277
Fax 68 4565404
Internet www.bip.lubuskie.pl
Regon 97077008900000
E-mail przetargi@lubuskie.pl; j.kudrawczuk@lubuskie.pl; k.kumek@lubuskie.pl; j.klimek@lubuskie.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 20/12/2013
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 8000,00 zł.
Zaliczka Nie
Wiedza W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia wymagane jest wykazanie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jednej dostawy odpowiadającej przedmiotowi zamówienia na kwotę min. 90 000,00 zł brutto, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie (np. referencje, protokoły odbioru).
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - zgodnie z zał. Nr 3 do SIWZ. 3) Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale XII pkt 2 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - jeśli dotyczy. 4) Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w niniejszym postępowaniu, w przypadku wystąpienia niżej podanych okoliczności: 1. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT. 2.Odstąpienie od umowy lub jej rozwiązanie może nastąpić tylko i wyłącznie w formie pisemnej wraz ze szczegółowym uzasadnieniem i staje się skuteczne z chwilą jego doręczenia. 3.W przypadku konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta, nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy tj.: 3.1. Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 3.2. Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grążącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 4. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.bip.lubuskie.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, Departament Administracyjno - Gospodarczy, Wydział Zamówień Publicznych - pokój nr 03, 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
Data składania wniosków 11/12/2012
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, Departament Administracyjno - Gospodarczy, Kancelaria Ogólna - pokój nr 59, 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach: - Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 - Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013; - PO Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007-2013 - PO Kapitał Ludzki 2007-2013 - PO Pomoc Techniczna 2007-2013.
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 6 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wykonawca załączy do oferty w przypadku oferowania materiałów eksploatacyjnych nie pochodzących od producenta sprzętu następujące dokumenty: 1) raporty z testów potwierdzające, że podana wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych i ISO/IEC 24711 dla nabojów do drukarek atramentowych, wystawione przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełniania powyższych norm lub zaświadczenie wystawione przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów potwierdzające spełnianie powyższych norm, 2)karty charakterystyki bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych przygotowane zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC lub równoważnymi.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)