dostawa szafek ubraniowych dla uczniów

Data publikacji 2017-06-15
Data zakończenia 2017-06-28 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół w Legionowie
Miejscowość Legionowo
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533689-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391413005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Wykonanie i dostawa szaf ubraniowych, metalowych, potrójnych sześciodrzwiowych (sześcioosobowych), na nóżkach. Nogi z blachy ocynkowanej gr. 1,5 mm ze stopką regulacyjną w zakresie 10 mm. Szafy zamykane zamkami cylindrycznymi z ryglowaniem w jednym punkcie, po dwa kluczyki do każdych drzwi. Korpus i drzwi wykonane z blachy 0,8 mm przegroda typu „L”, z blachy 0,5 mm. Malowane proszkowo. Każde drzwi szafy wyposażone w otwory wentylacyjne w kształcie poziomych linii (perforacja). Szafy wyposażone w drążek ubraniowy z dwoma haczykami i samoprzylepny wizytownik.
Wymiary szafki (w/sz./gł.): 1940 x 1200x500
Kolor szafki: RAL 5012
Sztuk – 122.

2. Wykonanie i dostawa szaf ubraniowych, metalowych, pojedynczych z drzwiami w kształcie litery „L” dwudrzwiowych (dwuosobowych), na nóżkach regulowanych w zakresie 10 mm. Nogi z blachy ocynkowanej gr. 1,5 mm ze stopką regulacyjną. Szafy zamykane zamkami cylindrycznymi z ryglowaniem w jednym punkcie po dwa kluczyki do każdych drzwi. Korpus i drzwi wykonanie z blachy 0,8 mm, przegroda typu „L” z blachy 0,5 mm. Malowane proszkowo. Każde drzwi szafy wyposażone w otwory wentylacyjne w kształcie poziomych linii (perforacja). Szafy wyposażone w drążek ubraniowy z 2 haczykami i samoprzylepny wizytownik.
Wymiary szafki (w/sz./gł.): 1940 x 400x500
Kolor szafki: RAL 5012
Sztuk - 46.
3. Dostarczone szafy ubraniowe dla uczniów do szatni szkolnej muszą być nieużywane, fabrycznie nowe, kompletne, sprawne technicznie, pochodzące z bieżącej produkcji, nieuszkodzone mechanicznie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0cd3ba8c-d4c9-47c3-8221-7c34ac24408b
Biuletyn 533689-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół w Legionowie
Regon 1522698800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zegrzyńska
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Legionowo
Zamawiajacy kod pocztowy 05119
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 745 950,
Zamawiajacy fax 227 745 950
Zamawiajacy email G4leg@wp.pl,
Adres strony url zs.legionowo.pl zakładka Gimnazjum nr 4 wejść do BIP na dole strony i w Przetargi
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Czy przeprowadza wspolnie 1
Czy przeprowadza zamawiajacy z eu 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia zs.legionowo.pl zakładka Gimnazjum nr 4 wejść do BIP na dole strony i w Przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja zs.legionowo.pl zakładka Gimnazjum nr 4 wejść do BIP na dole strony i w Przetargi
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat, pokój nr 1 na parterze Zespołu Szkół w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 3, 05-119 Legionowo
Nazwa nadana zamowieniu dostawa szafek ubraniowych dla uczniów
Numer referencyjny Z.S.260.1.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Wykonanie i dostawa szaf ubraniowych, metalowych, potrójnych sześciodrzwiowych (sześcioosobowych), na nóżkach. Nogi z blachy ocynkowanej gr. 1,5 mm ze stopką regulacyjną w zakresie 10 mm. Szafy zamykane zamkami cylindrycznymi z ryglowaniem w jednym punkcie, po dwa kluczyki do każdych drzwi. Korpus i drzwi wykonane z blachy 0,8 mm przegroda typu „L”, z blachy 0,5 mm. Malowane proszkowo. Każde drzwi szafy wyposażone w otwory wentylacyjne w kształcie poziomych linii (perforacja). Szafy wyposażone w drążek ubraniowy z dwoma haczykami i samoprzylepny wizytownik. Wymiary szafki (w/sz./gł.): 1940 x 1200x500 Kolor szafki: RAL 5012 Sztuk – 122. 2. Wykonanie i dostawa szaf ubraniowych, metalowych, pojedynczych z drzwiami w kształcie litery „L” dwudrzwiowych (dwuosobowych), na nóżkach regulowanych w zakresie 10 mm. Nogi z blachy ocynkowanej gr. 1,5 mm ze stopką regulacyjną. Szafy zamykane zamkami cylindrycznymi z ryglowaniem w jednym punkcie po dwa kluczyki do każdych drzwi. Korpus i drzwi wykonanie z blachy 0,8 mm, przegroda typu „L” z blachy 0,5 mm. Malowane proszkowo. Każde drzwi szafy wyposażone w otwory wentylacyjne w kształcie poziomych linii (perforacja). Szafy wyposażone w drążek ubraniowy z 2 haczykami i samoprzylepny wizytownik. Wymiary szafki (w/sz./gł.): 1940 x 400x500 Kolor szafki: RAL 5012 Sztuk - 46. 3. Dostarczone szafy ubraniowe dla uczniów do szatni szkolnej muszą być nieużywane, fabrycznie nowe, kompletne, sprawne technicznie, pochodzące z bieżącej produkcji, nieuszkodzone mechanicznie.
Cpv glowny przedmiot 39141300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-08-07T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykaże się, co najmniej jedną dostawą szaf metalowych ubraniowych na kwotę 150.000 zł oraz załączy dowody określające, czy ta dostawa została wykonana lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia wykazu z, co najmniej jedną dostawą szaf metalowych ubraniowych na kwotę 150.000 zł w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich, wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane, z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z § 9 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. Na podstawie § 13 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda w szczególności: zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, wymagany atest
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 3.000,00 PLN słownie trzy tysiące złotych. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Getin Noble Bank S.A. nr 40 1560 0013 2670 1014 5000 0004. 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu i godziny składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie i godzinie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w siedzibie Zamawiającego, pokój Księgowej na I piętrze. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6. Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia wzór umowy
IV 4 14 nie jest wymagane
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w przypadku: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, albo zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 2) w razie zmiany wysokości stawki VAT Strony dokonują zmiany uwzględniającej nową wysokość tej stawki, 3) siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z ofertą i SIWZ, 4) zmian wynikających z przepisów prawa, 5) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie prawidłowo zrealizowane dostawy. Siła wyższa oznacza każde zdarzenie uniemożliwiające wykonanie zobowiązania, pozostające poza kontrolą Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy i któremu nie można było zapobiec, w tym między innymi działanie sił przyrody, stan wyjątkowy, stan wojenny, nowe ustawodawstwo lub decyzje administracyjne, awarie techniczne mające wpływ na wykonanie niniejszej umowy, lub wszelkie inne zdarzenia podobnej natury, jeżeli zaistnienie takich zdarzeń uniemożliwi którejkolwiek ze Stron należyte wykonanie niniejszej umowy. Zgodnie z art. 145 ustawy – w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może zażądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
IV 4 4 data 2017-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria ilość wykonanych dostaw
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)