„Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia do pomieszczeń planowanej siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego oraz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim”

Data publikacji 2017-06-16
Data zakończenia 2017-06-27 00:00:00
Instytucja Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
Miejscowość Pruszcz Gdański
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533991-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż pierwszego wyposażenia do pomieszczeń planowanej siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego oraz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie przy ul. Raciborskiego 2a w Pruszczu Gdańskim (meble do pomieszczeń biurowych i socjalnych: biurka, kontenery pod biurka, szafy na akta, szafy ubraniowe, krzesła biurowe – obrotowe, krzesła konferencyjne, krzesła do poczekalni, stoły, szafki i regały metalowe, szafki bhp, meble tapicerowane (fotele), tapczany), w ilości, asortymencie oraz wymaganiach określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6A, 6B do niniejszej specyfikacji.
2 . Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 2 zadania, tj.:
Zadanie 1: dostawa i montaż pierwszego wyposażenia do pomieszczeń planowanej siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
Zadanie 2: dostawa i montaż pierwszego wyposażenia do pomieszczeń planowanej siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
Formularzu cenowym (zał. nr 6A, 6B do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia (zał. nr 8A , 8B do SIWZ).
4. Meble biurowe muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać:
• atest na wytrzymałość i bezpieczne rozwiązania konstrukcyjne (stateczność mebli) zgodne z Polskimi Normami na gotowy produkt,
• atest higieniczny o dopuszczeniu gotowego produktu do użytkowania pod względem higienicznym zgodny z Polskimi Normami.
5. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca zaproponował nieznacznie zmodyfikowane parametry mebli w przypadku, gdyby gwarantowałoby to większą stabilność i funkcjonalność mebli. Każda modyfikacja będzie wymagała akceptacji przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 2 lata gwarancji na dostarczone i zamontowane meble.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił montaż wszystkich dostarczonych mebli do siedziby SPPR i PCPR bezpośrednio po dostarczeniu. Dostawa mebli musi nastąpić jednorazowo. Nie przewiduje się częściowej dostawy przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje przechowywania nie zamontowanych mebli. Wykonawca musi zapewnić transport na własny koszt wszystkich zamówionych mebli.
8. Zamawiający informuje, iż w Specyfikacji Technicznej w załączniku nr 8A i 8B umieszczone zdjęcia stanowią jedynie element pomocniczy przy określeniu rodzaju mebli i ich wyceny dla Wykonawcy. Opisy mebli zawarte w załączniku nr 8, spełniają minimalne wymogi określone przez Zamawiającego.
9. Jeżeli specyfikacja techniczna – załącznik nr 8A i 8B wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub gotowych mebli znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub gotowych mebli równoważnych. Materiały lub meble pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub gotowe meble oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub gotowe meble pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub gotowych mebli zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi zdjęciami ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. i ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b1506b83-f2cb-4102-9d8d-00c8c0fdaa79
Biuletyn 533991-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
Regon 19168640800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Pruszcz Gdański
Zamawiajacy kod pocztowy 83000
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 586 834 999,
Zamawiajacy fax 586 834 899
Zamawiajacy email zamowienia@powiat-gdanski,
Adres strony url www.powiat-gdanski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Dostep dokumentow zamowienia https://biuletyn.net/powiat-gdanski/?bip=1&cid=198
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://biuletyn.net/powiat-gdanski/?bip=1&cid=198
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie pocztą lub osobiście do siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański - Punkt Podawczy (parter)
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia do pomieszczeń planowanej siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego oraz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim”
Numer referencyjny ZP.272.17.2017.PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż pierwszego wyposażenia do pomieszczeń planowanej siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego oraz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie przy ul. Raciborskiego 2a w Pruszczu Gdańskim (meble do pomieszczeń biurowych i socjalnych: biurka, kontenery pod biurka, szafy na akta, szafy ubraniowe, krzesła biurowe – obrotowe, krzesła konferencyjne, krzesła do poczekalni, stoły, szafki i regały metalowe, szafki bhp, meble tapicerowane (fotele), tapczany), w ilości, asortymencie oraz wymaganiach określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6A, 6B do niniejszej specyfikacji. 2 . Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 2 zadania, tj.: Zadanie 1: dostawa i montaż pierwszego wyposażenia do pomieszczeń planowanej siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim Zadanie 2: dostawa i montaż pierwszego wyposażenia do pomieszczeń planowanej siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Formularzu cenowym (zał. nr 6A, 6B do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia (zał. nr 8A , 8B do SIWZ). 4. Meble biurowe muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać: • atest na wytrzymałość i bezpieczne rozwiązania konstrukcyjne (stateczność mebli) zgodne z Polskimi Normami na gotowy produkt, • atest higieniczny o dopuszczeniu gotowego produktu do użytkowania pod względem higienicznym zgodny z Polskimi Normami. 5. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca zaproponował nieznacznie zmodyfikowane parametry mebli w przypadku, gdyby gwarantowałoby to większą stabilność i funkcjonalność mebli. Każda modyfikacja będzie wymagała akceptacji przez Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 2 lata gwarancji na dostarczone i zamontowane meble. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił montaż wszystkich dostarczonych mebli do siedziby SPPR i PCPR bezpośrednio po dostarczeniu. Dostawa mebli musi nastąpić jednorazowo. Nie przewiduje się częściowej dostawy przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje przechowywania nie zamontowanych mebli. Wykonawca musi zapewnić transport na własny koszt wszystkich zamówionych mebli. 8. Zamawiający informuje, iż w Specyfikacji Technicznej w załączniku nr 8A i 8B umieszczone zdjęcia stanowią jedynie element pomocniczy przy określeniu rodzaju mebli i ich wyceny dla Wykonawcy. Opisy mebli zawarte w załączniku nr 8, spełniają minimalne wymogi określone przez Zamawiającego. 9. Jeżeli specyfikacja techniczna – załącznik nr 8A i 8B wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub gotowych mebli znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub gotowych mebli równoważnych. Materiały lub meble pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub gotowe meble oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub gotowe meble pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub gotowych mebli zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi zdjęciami ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. i ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2017-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – tym okresie, minimum 1 dostawy odpowiadającej swym rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane), o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł dla każdego z zadań. Do wykazu (załącznik nr 7 do SIWZ) należy załączyć dowody potwierdzające należyte wykonanie tych dostaw.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: a. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 3 stosuje się. 4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 8 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 5. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 8 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r, które pozostają w dyspozycji zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów, przechowywanych przez zamawiającego stosownie do dyspozycji art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Zakresie warunkow udzialu a. Wykaz dostaw wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – według wzoru załącznik nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1A, 1B do SIWZ wraz z wypełnionym formularzem cenowym (załącznik nr 6A, 6B), 2) Oświadczenia: -oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-22 oraz ust 5 pkt. 1 i 8 ustawy załącznik nr 2 do SIWZ -oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów – załącznik nr 9 do SIWZ, 4) dowód wniesienia wadium 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,- załącznik nr 4 do SIWZ .
Czy wadium 1
Wadium 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium osobno dla każdego z zadań : na zadanie nr 1 w wysokości –1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) oraz na zadanie nr 2 w wysokości –1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) , najpóźniej w dniu składania ofert przed godz. 11:30 dnia 27.06.2017 r. W przypadku jeżeli do godz.11:30 dnia 27.06.2017 r. nie wpłynie wymagana kwota wadium na konto Zamawiającego, będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Stosownie do treści art. 144 ust.1 pkt 1 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w zakresie, o charakterze oraz warunkach ich wprowadzenia opisanych niżej: 1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, mające wpływ na wysokość ceny brutto za świadczoną robotę. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, należne Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie ustalone z uwzględnieniem stawki podatku wynikającej z obowiązujących przepisów, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 4 4 data 2017-06-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wg wzoru załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 ustawy. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 2, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z zał. nr 2 i nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują. Oświadczenia, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ogłoszeniu o zamówieniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ogłoszeniu o zamówieniu, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów, w których jakiekolwiek kwoty podane zostały w walutach obcych, zamawiający przeliczy te kwoty na złote polskie według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

Criterion

Kryteria Termin dostawy wraz z montażem
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)