Zakup licencji oprogramowania wraz z wdrożeniem rozwiązań informatycznych w ramach projektu ”Cyfrowe usługi publiczne w Mieście Oświęcim”

Data publikacji 2017-06-29
Data zakończenia 2017-07-07 00:00:00
Instytucja Miasto Oświęcim
Miejscowość Oświęcim
Województwo małopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541628-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji i wdrożenie systemu e-Urząd dla potrzeb Zamawiającego i obejmuje:
a) udoskonalenie e-Usług w zakresie następujących modułów:
- udostępnienia eUsług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań z tytułu podatków lokalnych,
- udostępnienia eUsług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań z tytułu gospodarki odpadami,
- udostępnienia eUsług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań w zakresie opat lokalnych,
- udostępnienie informacji w zakresie prowadzonych ewidencji,
- udostępniania informacja o stanie sprawy i korespondencji wraz z systemem zarządzania dokumentami funkcjonującym w gminie i jednostkach organizacyjnych,
- udostępnienie informacji w zakresie wykonania budżetu oraz wymiana informacji budżetowo - finansowych między jednostkami organizacyjnymi a miastem,
- udostępniania informacji z sesji – portal radnego,
b) modernizacja i dostosowanie Biuletynu Informacji Publicznej do potrzeb Zamawiającego;
c) przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa oraz opracowanie polityki bezpieczeństwa IT.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bf2437fa-62dc-49d1-8382-7a3f2d1c22bd
Biuletyn 541628-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miasto Oświęcim
Regon 072181787
Zamawiajacy adres ulica Zaborska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Oświęcim
Zamawiajacy kod pocztowy 32-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48338429311,
Zamawiajacy fax +48338429361
Zamawiajacy email zp@um.oswiecim.pl,
Adres strony url www.um.oswiecim.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, II Oś Priorytetowa "CYFROWA MALOPOLSKA", Działanie 2.1 "E-administracja i otwarte zasoby"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.um.oswiecim.pl /zakładka Zamówienia Publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.um.oswiecim.pl /zakładka Zamówienia Publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Nie dopuszcza się możliwości złożenia ofert za pośrednictwem faksu lub przy użyciu innych środków komunikacji elektronicznej. Oferta powinna zostać złożona w Urzędzie Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2, pok. 1 (dziennik podawczy)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2, 32-600 Oświęcim (pokój nr 1 - dziennik podawczy)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup licencji oprogramowania wraz z wdrożeniem rozwiązań informatycznych w ramach projektu ”Cyfrowe usługi publiczne w Mieście Oświęcim”
Numer referencyjny ZP.271.34.2017-II
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji i wdrożenie systemu e-Urząd dla potrzeb Zamawiającego i obejmuje: a) udoskonalenie e-Usług w zakresie następujących modułów: - udostępnienia eUsług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań z tytułu podatków lokalnych, - udostępnienia eUsług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań z tytułu gospodarki odpadami, - udostępnienia eUsług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań w zakresie opat lokalnych, - udostępnienie informacji w zakresie prowadzonych ewidencji, - udostępniania informacja o stanie sprawy i korespondencji wraz z systemem zarządzania dokumentami funkcjonującym w gminie i jednostkach organizacyjnych, - udostępnienie informacji w zakresie wykonania budżetu oraz wymiana informacji budżetowo - finansowych między jednostkami organizacyjnymi a miastem, - udostępniania informacji z sesji – portal radnego, b) modernizacja i dostosowanie Biuletynu Informacji Publicznej do potrzeb Zamawiającego; c) przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa oraz opracowanie polityki bezpieczeństwa IT. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 250
Informacje na temat katalogow 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie wskazanym przez wykonawcę w ofercie (kryterium oceny ofert) jednak nie krótszym niż 180 dni kalendarzowych i nie dłuższym niż 250 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy ws. zamówienia publicznego. 2. Szczegółowy harmonogram prac zostanie ustalony z wybranym wykonawcą usług do 7 dni od daty zawarcia umowy. 3. Za termin wykonania przedmiotu zamówienia uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W zakresie warunku dotyczącego sytuacji finansowej lub ekonomicznej o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają środki na rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości min. 200.000,00 zł oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 200.000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali dwa wdrożenia e-Usług o wartości minimum 400.000,00 zł brutto każde z tych wdrożeń, w tym jedno obejmujące wdrożenie portalu informacyjno-płatniczego o minimalnej funkcjonalności udostępniania klientowi, poprzez autoryzowany dostęp (platforma ePUAP lub inna regionalna), danych dotyczących zobowiązań klienta wraz z możliwością dokonania przez klienta płatności on-line wskazanych zobowiązań z wykorzystaniem przelewów elektronicznych, 2) dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wśród nich co najmniej: a) 1 osobę pełniącą rolę Kierownika Projektu, posiadającą co najmniej jeden z certyfikatów zarządzania projektami, np. IPMA, PMP, Prince 2 lub równoważny, lub dyplom ukończenia studiów wyższych w specjalności: zarządzanie projektami, która brała udział w minimum 1 wdrożeniu systemu informatycznego na stanowisku Kierownika Projektu o wartości co najmniej 400.000,00 PLN brutto oraz b) 2 osobami w funkcji specjalisty w zakresie wdrażania systemów informatycznych w zakresie wdrożenia oprogramowania do świadczenia „e-usług”, które brały udział w minimum 2 wdrożeniach systemu informatycznego każda w zakresie wdrożenia oprogramowania do świadczenia „e-usług” na stanowisku wdrożeniowca oraz c) 1 osobą w funkcji programisty w zakresie tworzenia stron internetowych.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zgodnie z art. 22a ust. 1 i ust.2 ustawy PZP, Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści zobowiązania musi wynikać w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnego na dzień złożenia: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia: 1) wykazu usług wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z uwzględnieniem w tym wykazie usług wdrożeń, o których mowa w punkcie 6.5 SIWZ – Załącznik nr 5 SIWZ; Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 2) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie pracami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, z uwzględnieniem w tym wykazie osób, o których mowa w punkcie 6.6 – Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert na sumę określoną przez Zamawiającego w pkt 6.7.a) SIWZ ; b) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt 6.7.b) SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 9.000,00 zł (dziewięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 PZP: 1) pieniądzu - winno być wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Zatorze, Nr rachunku 47 8136 0000 0031 0008 2000 0080 (niedopuszczalne jest wniesienie wadium w kasie Zamawiającego). Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w postaci dokumentu (gwarancji, poręczenia) należy złożyć w formie oryginału w  Kasie Urzędu Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia ulegnie przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: c) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 2. W przedstawionych w ust. 1 przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub postoju. 3. Zmiany postanowień umowy następują zgodnie z zasadami określonymi w umowie oraz przy zastosowaniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2017-07-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający, przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego, będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 10% ceny całkowitej w zł brutto podanej w ofercie. Wykonawca wnosi zabezpieczenie przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Serwis
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)