GuidZP400 |
bd17086d-d137-4148-b5eb-817872049f2f
|
Biuletyn |
541840-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Kazimierski
|
Regon |
291009455
|
Zamawiajacy adres ulica |
Tadeusza Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kazimierza Wielka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
28-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
(41)3502312,
|
Zamawiajacy fax |
(41)3502313
|
Zamawiajacy email |
sebastian.cichy@powiat.kazimierzaw.pl,
|
Adres strony url |
www.kazimierzaw.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://powiatkazimierza.wrota-swietokrzyskie.pl/zp
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://powiatkazimierza.wrota-swietokrzyskie.pl/zp
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://powiatkazimierza.wrota-swietokrzyskie.pl/zp
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w obrębie Kolosy, gmina Czarnocin
|
Numer referencyjny |
G.272.3.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w obrębie Kolosy gm. Czarnocin, zgodnie z "Projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Kolosy jednostki ewidencyjnej Czarnocin ".
Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się w Części III SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
72312000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-11-30T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku muszą wykazać, iż:
1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tzn.: wykaże iż wykonał minimum jedną usługę polegającą na wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu na rzecz których usługa została wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
2. dysponuje co najmniej jedną osobą - kierownikiem prac posiadającym uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2, posiadających doświadczenie w opracowaniu numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków, zakładania ewidencji budynków i lokali, zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, określonymi w ustawie z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz.U. z 2016 r„ poz. 1629)
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24.ust 5 pkt 1 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz wykonanych usług, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalność jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Wykonawca w tym okresie wykonał jedną usługę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za usługę podobną zamawiający uzna usługę wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (załącznik nr 5 do SIWZ). Dowodami, o których mowa powyżej są: referencje bądź inny dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencji bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. Wykaz osób,(załącznik nr 4 do SIWZ) osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 1 osobą- kierownikiem prac posiadającym:
• uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2, posiadających doświadczenie w opracowaniu numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków, zakładania ewidencji budynków i lokali, zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, określonymi w ustawie z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz.U. z 2016 r„ poz. 1629)
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa Pełnomocnik.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenia składane wraz z ofertą: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu według wzoru stanowiącego (załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 900,00 zł (słownie: tysiąc dziewięćset i 00/100 zł).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
• w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany pozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy po ustaleniu zakresu, którego dotyczy zmiana i zawarciu stosownego aneksu.
• zmiany kierownika robót
• zmiany podwykonawcy, w skutek utraty zdolności podwykonawcy do uczestnictwa w realizacji zamówienia
• wprowadzenie podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy
|
IV 4 4 data |
2017-07-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być napisana w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|