Dostawa odzieży sportowej i obuwia dla jednostek wojskowych podległych 32 WOG Zamość.

Data publikacji 2017-06-29
Data zakończenia 2017-07-10 00:00:00
Instytucja 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
Miejscowość Zamość
Województwo lubelskie
Branża
  • Odzież sportowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541821-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży sportowej i obuwia dla jednostek wojskowych podległych 32 WOG Zamość.
Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych – KOD CPV: 18412000-0 odzież sportowa;
1. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określają: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży sportowej i obuwia dla jednostek wojskowych podległych 32 WOG Zamość zgodnie z: 1) Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Rysunkami będącymi wzorami do pozycji wyszczególnionych w Szczegółowym Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącymi załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Wzorami logo poszczególnych jednostek wojskowych stanowiącymi załącznik nr 3 do SIWZ. SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA Zamawiającego w stosunku do dostawy: 1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar do 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, ul. Piłsudskiego 36, budynek nr 71, 22-400 Zamość:
2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie z parametrami określonymi w SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3. Towar musi odpowiadać lub mieć parametry jakościowe nie gorsze niż określone w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu cenowym (załączniku nr 1 do oferty) nazwy producentów i model produktów, które oferuje – dotyczy wszystkich pozycji. Oferta w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. UWAGA! Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do oferty (w kolumnie „nazwa producenta, marka, model”) kod kreskowy każdego produktu. 6. Wykonawca dostarczy własnym środkiem transportu zamówione artykuły do miejsca wskazanego przez zamawiającego na własny koszt, wniesienie ich oraz ustawienie w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego winno być traktowane przez Wykonawcę jako składnik kosztów i być uwzględnione w wartości składanej oferty. 7. Przed ustalonym terminem dostawy tj. minimum 4 dni, Wykonawca zobowiązany jest pisemnie poinformować Zamawiającego (fax 261-181-607) o realizacji dostawy i podać Imię, Nazwisko kierowcy numer i serię dowodu osobistego, numer rejestracyjny pojazdu dostarczającego towar oraz markę pojazdu w celu wystawienia przepustki i poinformowania SUFO oraz służby dyżurnej o wjeździe w/w pojazdu na teren ochraniany jednostki. W innym wypadku brak będzie możliwości wjazdu pojazdu na teren jednostek wojskowych, a ewentualny transport materiałów będzie musiał odbywać się ręcznie bez możliwości wjazdu pojazdu na teren jednostki. Dostawa winna być zrealizowana w godz. od 800 do 1100 w dniach pracy Zamawiającego od poniedziałku do czwartku w terminie do 45 dni od dnia podpisania umowy. 8. Wykonawca wyznaczy osobę upoważnioną do reprezentowania go w zakresie dostaw i do podpisania protokołu odbioru. 9. Zamówione przedmioty powinny być dostarczane w oryginalnych opakowaniach, pakowanych przez producenta. 10. W przypadku stwierdzenia, iż dostarczony towar nie spełnia wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający odmówi odbioru części lub całości towaru podając w protokole przyczynę odmowy oraz wyznaczy termin dostarczenia nowych, wolnych od wad towarów.
11. Czynności odbioru za część zakwestionowaną zostanie powtórzona. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy. 12. Wykonawca wraz z dostarczonym towarem dostarczy w zależności od rodzaju towaru: wypełnione karty gwarancyjne, karty charakterystyki, wykaz ukompletowania, instrukcje użytkowania. 13. Wykonawca oświadczy, że towar będący przedmiotem umowy jest dobrej jakości, dopuszczony został do obrotu i spełnia normy obowiązujące na terenie UE dla tego rodzaju towaru w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo i symbolem produktu.
14. W przypadku stwierdzenia, ze dane produkty są uszkodzone, mają wady utrudniające albo uniemożliwiające ich używanie lub nie spełniają wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe na własny koszt - w terminie 7 dni od dnia powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego. Powiadomienie nastąpi w formie pisemnej w okresie do 7 dni od podpisania protokołu odbioru. 15. W przypadku wymiany sprzętu, okres gwarancji biegnie na nowo od dnia dostarczenia do Zamawiającego nowego sprzętu. 16. Warunki gwarancji nie mogą nakładać na zamawiającego obowiązków opakowania uszkodzonego sprzętu, który ma zostać odebrany przez Gwaranta ani posiadania oryginalnych opakowań sprzętu. 17. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych – fabrycznie nowych. Materiały te muszą posiadać te same parametry i standardy jakościowe bądź lepsze w stosunku do materiałów wskazanych (pożądanych) przez zamawiającego i określonych w (załącznik nr 1 do SIWZ). W przypadku oferowania materiałów równoważnych Wykonawca powinien wykazać, że oferowany towar spełnia wymagania określone przez zamawiającego. 18. Oferowany towar równoważny nie może naruszać praw patentowych producentów oryginalnych materiałów.
19. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu opisu przedmiotu zamówienia lub w jego załącznikach odzież sportowa jest opisywana ze wskazaniem znaków towarowych lub pochodzenia to przyjmuje się, że takim wskazaniom towarzyszą wyrazy „lub równoważny” zamawiający opisując przedmiot zamówienia skorzystał z dyspozycji wyrażonej w art. 29 ust 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
20. W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ff6b8f25-bf27-4b2e-8f12-3f684eae98b5
Biuletyn 541821-N-2017
Zamawiajacy nazwa 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
Regon 6140233700000
Zamawiajacy adres ulica Marszałka Józefa Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Zamość
Zamawiajacy kod pocztowy 22-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 261 181 536,
Zamawiajacy fax 261 181 607
Zamawiajacy email 32wog.zampub@ron.mil.pl,
Adres strony url www.32wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.32wog.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.32wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 36, 22 - 400 Zamość, bud nr 33 pok nr 8 - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015r., poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży sportowej i obuwia dla jednostek wojskowych podległych 32 WOG Zamość.
Numer referencyjny ZP/PN/39/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży sportowej i obuwia dla jednostek wojskowych podległych 32 WOG Zamość. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych – KOD CPV: 18412000-0 odzież sportowa; 1. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określają: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży sportowej i obuwia dla jednostek wojskowych podległych 32 WOG Zamość zgodnie z: 1) Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Rysunkami będącymi wzorami do pozycji wyszczególnionych w Szczegółowym Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącymi załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Wzorami logo poszczególnych jednostek wojskowych stanowiącymi załącznik nr 3 do SIWZ. SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA Zamawiającego w stosunku do dostawy: 1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar do 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, ul. Piłsudskiego 36, budynek nr 71, 22-400 Zamość: 2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie z parametrami określonymi w SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3. Towar musi odpowiadać lub mieć parametry jakościowe nie gorsze niż określone w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu cenowym (załączniku nr 1 do oferty) nazwy producentów i model produktów, które oferuje – dotyczy wszystkich pozycji. Oferta w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. UWAGA! Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do oferty (w kolumnie „nazwa producenta, marka, model”) kod kreskowy każdego produktu. 6. Wykonawca dostarczy własnym środkiem transportu zamówione artykuły do miejsca wskazanego przez zamawiającego na własny koszt, wniesienie ich oraz ustawienie w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego winno być traktowane przez Wykonawcę jako składnik kosztów i być uwzględnione w wartości składanej oferty. 7. Przed ustalonym terminem dostawy tj. minimum 4 dni, Wykonawca zobowiązany jest pisemnie poinformować Zamawiającego (fax 261-181-607) o realizacji dostawy i podać Imię, Nazwisko kierowcy numer i serię dowodu osobistego, numer rejestracyjny pojazdu dostarczającego towar oraz markę pojazdu w celu wystawienia przepustki i poinformowania SUFO oraz służby dyżurnej o wjeździe w/w pojazdu na teren ochraniany jednostki. W innym wypadku brak będzie możliwości wjazdu pojazdu na teren jednostek wojskowych, a ewentualny transport materiałów będzie musiał odbywać się ręcznie bez możliwości wjazdu pojazdu na teren jednostki. Dostawa winna być zrealizowana w godz. od 800 do 1100 w dniach pracy Zamawiającego od poniedziałku do czwartku w terminie do 45 dni od dnia podpisania umowy. 8. Wykonawca wyznaczy osobę upoważnioną do reprezentowania go w zakresie dostaw i do podpisania protokołu odbioru. 9. Zamówione przedmioty powinny być dostarczane w oryginalnych opakowaniach, pakowanych przez producenta. 10. W przypadku stwierdzenia, iż dostarczony towar nie spełnia wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający odmówi odbioru części lub całości towaru podając w protokole przyczynę odmowy oraz wyznaczy termin dostarczenia nowych, wolnych od wad towarów. 11. Czynności odbioru za część zakwestionowaną zostanie powtórzona. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy. 12. Wykonawca wraz z dostarczonym towarem dostarczy w zależności od rodzaju towaru: wypełnione karty gwarancyjne, karty charakterystyki, wykaz ukompletowania, instrukcje użytkowania. 13. Wykonawca oświadczy, że towar będący przedmiotem umowy jest dobrej jakości, dopuszczony został do obrotu i spełnia normy obowiązujące na terenie UE dla tego rodzaju towaru w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo i symbolem produktu. 14. W przypadku stwierdzenia, ze dane produkty są uszkodzone, mają wady utrudniające albo uniemożliwiające ich używanie lub nie spełniają wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe na własny koszt - w terminie 7 dni od dnia powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego. Powiadomienie nastąpi w formie pisemnej w okresie do 7 dni od podpisania protokołu odbioru. 15. W przypadku wymiany sprzętu, okres gwarancji biegnie na nowo od dnia dostarczenia do Zamawiającego nowego sprzętu. 16. Warunki gwarancji nie mogą nakładać na zamawiającego obowiązków opakowania uszkodzonego sprzętu, który ma zostać odebrany przez Gwaranta ani posiadania oryginalnych opakowań sprzętu. 17. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych – fabrycznie nowych. Materiały te muszą posiadać te same parametry i standardy jakościowe bądź lepsze w stosunku do materiałów wskazanych (pożądanych) przez zamawiającego i określonych w (załącznik nr 1 do SIWZ). W przypadku oferowania materiałów równoważnych Wykonawca powinien wykazać, że oferowany towar spełnia wymagania określone przez zamawiającego. 18. Oferowany towar równoważny nie może naruszać praw patentowych producentów oryginalnych materiałów. 19. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu opisu przedmiotu zamówienia lub w jego załącznikach odzież sportowa jest opisywana ze wskazaniem znaków towarowych lub pochodzenia to przyjmuje się, że takim wskazaniom towarzyszą wyrazy „lub równoważny” zamawiający opisując przedmiot zamówienia skorzystał z dyspozycji wyrażonej w art. 29 ust 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 20. W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 18412000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę tego samego rodzaju tj. . dostawę ubiorów i obuwia sportowego jednorazowo na kwotę, co najmniej 50 tys. zł. brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13,14 i 21 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiem z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 3) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 4) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp; 5) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, dokumenty wskazane w Rozdziale XII B pkt 3 ppkt 1), 2),3),4) w odniesieniu do tych podmiotów. 6) W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - dokumenty wskazane w Rozdziale XII B pkt 3 ppkt 1), 2),3),4) w odniesieniu do tego podwykonawcy. 7) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale XII B. pkt 3 ppkt 1), 2),3),4) składa każdy z wykonawców.
Zakresie warunkow udzialu a) WYKAZ DOSTAW wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł brutto każda – według Wzoru Wykazu Dostaw – stanowiącego Zał. nr 8 do SIWZ; b) DOWODY tj.: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Czy wadium 1
Wadium 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:  2000,00 (słownie: dwa tysiące złotych) ; 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/39/2017 – dostawa odzieży sportowej i obuwia…. ” 4. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 10.07.2017r. do godz.: 11.00. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)