GuidZP400 |
ffe9ff06-5471-448a-93ea-17f477f67f0b
|
Biuletyn |
541289-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Mrągowski im. Michała Kajki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
51093834900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mrągowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
11700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
897 412 127,
|
Zamawiajacy fax |
897 412 127
|
Zamawiajacy email |
zaopatrzenie@szpital-mragowo.pl,
|
Adres strony url |
www.szpital-mragowo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Postępowanie jest realizacją Projektu „Budowa lądowiska i doposażenie w sprzęt medyczny Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Mrągowskiego Sp. z o.o. w obszarze działania Powiatu Mrągowskiego" w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
szpital sp. z o.o.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-mragowo.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
PISEMNIE
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Mrągowski im. Michała Kajki Sp. z o.o., Sekcja zaopatrzenia i zamówień publicznych (pokój nr 205), ul. Wolności 12, 11-700 Mrągowo
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego
|
Numer referencyjny |
NZ/231/R2-6/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego, zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. Specyfikacji tj. Zestawienie parametrów techniczno-użytkowych-granicznych.
2. Opis części zamówienia: dopuszcza się składanie ofert częściowych; gdzie część stanowi poszczególny pakiet od 1 do 5. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danym Pakiecie, określonego w załączniku nr 1 dla danego Pakietu zostaną odrzucone.
3. Postępowanie jest realizacją Projektu „Budowa lądowiska i doposażenie w sprzęt medyczny Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Mrągowskiego Sp. z o.o. w obszarze działania Powiatu Mrągowskiego" w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
5. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 1 lit. a).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 1 lit. a).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 1 lit. a).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 2.2 do Specyfikacji.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą:
- Certyfikat CE lub Deklarację Zgodności dla każdego z oferowanych sprzętów.
- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotka informacyjna, karta techniczna, aktualny katalog, zawierające dokładny opis, broszura reklamowa, itp.). Dokumenty mają potwierdzać wymogi opisane w załączniku nr 1 SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty składające się na ofertę:
a) Formularz ofertowy według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Specyfikacji,
b) szczegółową ofertę cenową (wg wzoru tabeli zamieszczonej w pkt. XVII/2 specyfikacji).
c) podpisany i wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ.
d) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu (wymienione w pkt. IX Specyfikacji),
e) dokumenty, o których mowa w pkt. XI Specyfikacji,
f) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, w formie, o której mowa w ppkt 11 lit. b),
g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej)
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Kupujący przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w zakresie nazwy lub numeru katalogowego Przedmiotu Zamówienia, przy zachowaniu jego parametrów.
|
IV 4 4 data |
2017-07-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Pompy infuzyjne strzykawkowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Aparat USG
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Łóżko do intensywnej terapii (na SOR)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Łóżko do Sali obserwacyjnej (na SOR)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Wózek do transportu pacjentów z barierkami ochronnymi bocznymi, z miejscem na butlę tlenową
|
| |