GuidZP400 |
3c98004f-5e2e-4d49-8be7-0565df562643
|
Biuletyn |
541643-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
|
Regon |
29015600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Konarskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Otwock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 7794031 w. 477,
|
Zamawiajacy fax |
22 7794031 w. 477
|
Zamawiajacy email |
dzp@spskgruca.pl,
|
Adres strony url |
www.spskgruca.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
10
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spskgruca.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spskgruca.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych, Sekretariat Szpitala
|
Nazwa nadana zamowieniu |
"Dostawa materiałów szewnych dla potrzeb Szpitala przez okres 24 miesięcy."
|
Numer referencyjny |
numer postępowania DZP/69/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów szewnych dla potrzeb Szpitala przez okres 24 miesięcy.
2. Zamówienie zostało podzielone na 15 pakietów:
Pakiet nr 1 - Syntetyczny monofilament niewchłanialny, polipropylen z dodatkiem polietylenu
Pakiet nr 2 - Niewchłanialny, syntetyczny monofilament poliamidowy
Pakiet nr 3 - Lejce naczyniowe wykonane z silikonu, nierzepuszczalne dla promieni Rtg, do oznaczania, odciągania lub zaciskania tętnic, żył, pni nerwowych lub ścięgien
Pakiet nr 4 - Artykuły szewne
Pakiet nr 5 - Artykuły szewne
Pakiet nr 6 - Artykuły szewne
Pakiet nr 7 - Artykuły szewne
Pakiet nr 8 - Artykuły szewne
Pakiet nr 9 - Artykuły szewne
Pakiet nr 10 - Artykuły szewne
Pakiet nr 11 - Artykuły szewne
Pakiet nr 12 - Artykuły szewne
Pakiet nr 13 - Artykuły szewne
Pakiet nr 14 - Artykuły szewne
Pakiet nr 15 - Wosk kostny
Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby, które zostały wprowadzone do obrotu
zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 poz. 876)
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym.
Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar posiadał na opakowaniu informacje o dacie przydatności / terminie ważności z zastrzeżeniem, że termin ważności nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP
2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP
3) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
4) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty, zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy składają łącznie) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa każdy z wykonawców) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej .
4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następującego dokumentu:
1) Listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 11 ustawy PZP, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej w oryginale (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa każdy z wykonawców). wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ
5. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
1) Zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 2— składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawionym nie wcześniej niż w terminach określonych dla poszczególnych rodzajów dokumentów.
6. Wymagania, jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne):
1) Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP w zakresie wymaganym przez Zamawiającego;
2) Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 11 ustawy PZP, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej w terminie do 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ
3) Co najmniej jeden z Wykonawców lub kilku z nich łącznie muszą spełniać warunki działu w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP w zakresie opisanym przez Zamawiającego;
4) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie;
5) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
6) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
7. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2015r. poz.2164 oraz z 2016r poz. 831, 996 i 1020)
8. Złożenie wymaganych oświadczeń lub dokumentów po upływie terminu składania ofert jest możliwe jedynie w trybie art. 26 ust 3 ustawy PZP.
1. Oświadczenie, że zaoferowany asortyment został dopuszczony i wprowadzony do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) oraz posiada aktualne deklaracje zgodności i certyfikaty jednostki notyfikowanej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.
2. Karty katalogowe zaoferowanego asortymentu, zawierające numery katalogowe, opis potwierdzający parametry oraz zdjęcie lub rysunek*
3. Próbki – 1 szt do każdej pozycji, w celu weryfikacji zgodności zaoferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia**
* prosimy o przypisanie dokumentów do danej pozycji w pakiecie
** Zamawiający informuje, że opakowanie próbki może zostać otwarte w celu prawidłowej weryfikacji zgodności zaoferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Wypełniony formularz cenowy/ formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 / 1a do SIWZ;
2) Wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI, VII niniejszej SIWZ;
3) Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku podpisania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną
w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający informuje, iż wszelkie zmiany umowy opisane są w załączniku nr 4 do siwz- wzór umowy, zgodnie z Art. 144 Ust. 1e Ustawy PZP
|
IV 4 4 data |
2017-07-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 - Syntetyczny monofilament niewchłanialny, polipropylen z dodatkiem polietylenu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 - Niewchłanialny, syntetyczny monofilament poliamidowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 - Lejce naczyniowe wykonane z silikonu, nierzepuszczalne dla promieni Rtg, do oznaczania, odciągania lub zaciskania tętnic, żył, pni nerwowych lub ścięgien
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 - Artykuły szewne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 - Artykuły szewne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6- Artykuły szewne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7- Artykuły szewne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8- Artykuły szewne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9 - Artykuły szewne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10- Artykuły szewne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11- Artykuły szewne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12 - Artykuły szewne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 13 - Artykuły szewne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 14 - Artykuły szewne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 15- Wosk kostny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym.
|
| |