"Dostawa materiałów szewnych dla potrzeb Szpitala przez okres 24 miesięcy."

Data publikacji 2017-06-29
Data zakończenia 2017-07-10 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
Miejscowość Otwock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541643-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411214, 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów szewnych dla potrzeb Szpitala przez okres 24 miesięcy.
2. Zamówienie zostało podzielone na 15 pakietów:
 Pakiet nr 1 - Syntetyczny monofilament niewchłanialny, polipropylen z dodatkiem polietylenu
 Pakiet nr 2 - Niewchłanialny, syntetyczny monofilament poliamidowy
 Pakiet nr 3 - Lejce naczyniowe wykonane z silikonu, nierzepuszczalne dla promieni Rtg, do oznaczania, odciągania lub zaciskania tętnic, żył, pni nerwowych lub ścięgien
 Pakiet nr 4 - Artykuły szewne
 Pakiet nr 5 - Artykuły szewne
 Pakiet nr 6 - Artykuły szewne
 Pakiet nr 7 - Artykuły szewne
 Pakiet nr 8 - Artykuły szewne
 Pakiet nr 9 - Artykuły szewne
 Pakiet nr 10 - Artykuły szewne
 Pakiet nr 11 - Artykuły szewne
 Pakiet nr 12 - Artykuły szewne
 Pakiet nr 13 - Artykuły szewne
 Pakiet nr 14 - Artykuły szewne
 Pakiet nr 15 - Wosk kostny

Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby, które zostały wprowadzone do obrotu
zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 poz. 876)

Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym.
Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar posiadał na opakowaniu informacje o dacie przydatności / terminie ważności z zastrzeżeniem, że termin ważności nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy.

3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3c98004f-5e2e-4d49-8be7-0565df562643
Biuletyn 541643-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
Regon 29015600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Konarskiego
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Otwock
Zamawiajacy kod pocztowy 05400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 7794031 w. 477,
Zamawiajacy fax 22 7794031 w. 477
Zamawiajacy email dzp@spskgruca.pl,
Adres strony url www.spskgruca.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 10
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spskgruca.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spskgruca.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych, Sekretariat Szpitala
Nazwa nadana zamowieniu "Dostawa materiałów szewnych dla potrzeb Szpitala przez okres 24 miesięcy."
Numer referencyjny numer postępowania DZP/69/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów szewnych dla potrzeb Szpitala przez okres 24 miesięcy. 2. Zamówienie zostało podzielone na 15 pakietów:  Pakiet nr 1 - Syntetyczny monofilament niewchłanialny, polipropylen z dodatkiem polietylenu  Pakiet nr 2 - Niewchłanialny, syntetyczny monofilament poliamidowy  Pakiet nr 3 - Lejce naczyniowe wykonane z silikonu, nierzepuszczalne dla promieni Rtg, do oznaczania, odciągania lub zaciskania tętnic, żył, pni nerwowych lub ścięgien  Pakiet nr 4 - Artykuły szewne  Pakiet nr 5 - Artykuły szewne  Pakiet nr 6 - Artykuły szewne  Pakiet nr 7 - Artykuły szewne  Pakiet nr 8 - Artykuły szewne  Pakiet nr 9 - Artykuły szewne  Pakiet nr 10 - Artykuły szewne  Pakiet nr 11 - Artykuły szewne  Pakiet nr 12 - Artykuły szewne  Pakiet nr 13 - Artykuły szewne  Pakiet nr 14 - Artykuły szewne  Pakiet nr 15 - Wosk kostny Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 poz. 876) Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym. Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar posiadał na opakowaniu informacje o dacie przydatności / terminie ważności z zastrzeżeniem, że termin ważności nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP 3) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 4) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty, zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy składają łącznie) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa każdy z wykonawców) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej . 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następującego dokumentu: 1) Listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 11 ustawy PZP, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej w oryginale (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa każdy z wykonawców). wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ 5. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 2— składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawionym nie wcześniej niż w terminach określonych dla poszczególnych rodzajów dokumentów. 6. Wymagania, jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne): 1) Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP w zakresie wymaganym przez Zamawiającego; 2) Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 11 ustawy PZP, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej w terminie do 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ 3) Co najmniej jeden z Wykonawców lub kilku z nich łącznie muszą spełniać warunki działu w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP w zakresie opisanym przez Zamawiającego; 4) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 5) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 6) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 7. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2015r. poz.2164 oraz z 2016r poz. 831, 996 i 1020) 8. Złożenie wymaganych oświadczeń lub dokumentów po upływie terminu składania ofert jest możliwe jedynie w trybie art. 26 ust 3 ustawy PZP. 1. Oświadczenie, że zaoferowany asortyment został dopuszczony i wprowadzony do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) oraz posiada aktualne deklaracje zgodności i certyfikaty jednostki notyfikowanej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz. 2. Karty katalogowe zaoferowanego asortymentu, zawierające numery katalogowe, opis potwierdzający parametry oraz zdjęcie lub rysunek* 3. Próbki – 1 szt do każdej pozycji, w celu weryfikacji zgodności zaoferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia** * prosimy o przypisanie dokumentów do danej pozycji w pakiecie ** Zamawiający informuje, że opakowanie próbki może zostać otwarte w celu prawidłowej weryfikacji zgodności zaoferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz cenowy/ formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 / 1a do SIWZ; 2) Wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI, VII niniejszej SIWZ; 3) Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku podpisania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający informuje, iż wszelkie zmiany umowy opisane są w załączniku nr 4 do siwz- wzór umowy, zgodnie z Art. 144 Ust. 1e Ustawy PZP
IV 4 4 data 2017-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 - Syntetyczny monofilament niewchłanialny, polipropylen z dodatkiem polietylenu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 - Niewchłanialny, syntetyczny monofilament poliamidowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 - Lejce naczyniowe wykonane z silikonu, nierzepuszczalne dla promieni Rtg, do oznaczania, odciągania lub zaciskania tętnic, żył, pni nerwowych lub ścięgien
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 - Artykuły szewne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 - Artykuły szewne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6- Artykuły szewne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7- Artykuły szewne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8- Artykuły szewne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9 - Artykuły szewne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10- Artykuły szewne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11- Artykuły szewne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12 - Artykuły szewne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13 - Artykuły szewne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14 - Artykuły szewne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15- Wosk kostny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym.
  

Criterion

Kryteria czas dostawy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)