Przetarg nieograniczony pn. dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatwego w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 29b.

Data publikacji 2017-06-29
Data zakończenia 2017-07-07 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Kwidzynie
Miejscowość Kwidzyn
Województwo pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541350-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301976002
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 29b.
2. Zamawiający podzielił zamówienia na 2 części:
a. część 1- Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Kwidzynie, przy ul. Kościuszki 29b
b. cześć 2- Dostawa papieru do siedziby Starostwa Powiatowego w Kwidzynie, przy ul. Kościuszki 29b
3. Szczegółowy opis oraz szacunkowe ilości asortymentu, będącego przedmiotem zamówienia znajduje się:
dla części nr 1 - Załącznik nr A (formularz cenowy)
dla części nr 2 – Załącznik nr B (formularz cenowy)
4. Na przedmiot zamówienia składa się sukcesywna dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych materiałów biurowych, zgodnie z ofertą Wykonawcy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1 do niniejszej SIWZ.
6. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
7. Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów biurowych podane w załączniku nr A i B do SIWZ są orientacyjne i mogą ulec zmianie, zarówno zwiększeniu – zgodnie z przepisami ustawy pzp jak i zmniejszeniu, jednocześnie nie powodując zmian cen jednostkowych. Zamawiający gwarantuje realizacje zamówienia co najmniej w wysokości 65% ilości materiałów w każdym asortymencie wykazanych w Załączniku A i B do SIWZ.
8. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych rozwiązań wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane rozwiązania równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych rozwiązań. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7efb4a0f-0ad6-4882-b22a-1933585ed0c1
Biuletyn 541350-N-2017
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Kwidzynie
Regon 170818020
Zamawiajacy adres ulica Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 29 B
Zamawiajacy miejscowosc Kwidzyn
Zamawiajacy kod pocztowy 82-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 556465000,
Zamawiajacy fax 556465002
Zamawiajacy email zamowienia@powiatkwidzynski.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiatkwidzynski.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiatkwidzynski.pl
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Kwidzynie, 82-500 Kwidzyn, ul. Kościuszki 29b
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony pn. dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatwego w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 29b.
Numer referencyjny OR.IV.272.21.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 29b. 2. Zamawiający podzielił zamówienia na 2 części: a. część 1- Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Kwidzynie, przy ul. Kościuszki 29b b. cześć 2- Dostawa papieru do siedziby Starostwa Powiatowego w Kwidzynie, przy ul. Kościuszki 29b 3. Szczegółowy opis oraz szacunkowe ilości asortymentu, będącego przedmiotem zamówienia znajduje się: dla części nr 1 - Załącznik nr A (formularz cenowy) dla części nr 2 – Załącznik nr B (formularz cenowy) 4. Na przedmiot zamówienia składa się sukcesywna dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych materiałów biurowych, zgodnie z ofertą Wykonawcy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1 do niniejszej SIWZ. 6. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 7. Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów biurowych podane w załączniku nr A i B do SIWZ są orientacyjne i mogą ulec zmianie, zarówno zwiększeniu – zgodnie z przepisami ustawy pzp jak i zmniejszeniu, jednocześnie nie powodując zmian cen jednostkowych. Zamawiający gwarantuje realizacje zamówienia co najmniej w wysokości 65% ilości materiałów w każdym asortymencie wykazanych w Załączniku A i B do SIWZ. 8. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych rozwiązań wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane rozwiązania równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych rozwiązań. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia- wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 sposob udostepniania Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy pzp.Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Informacja o zastrzeżeniu dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy podać również w Formularzu Ofertowym (Załącznik nr 3 do SIWZ).
IV 4 4 data 2017-07-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa różnego sprzętu i artykółów biurowych do siedziby Starostwa Powiatego w Kwidzynie, przy ul. Kościuszki 29b
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 29b. 2. część 1- Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Kwidzynie, przy ul. Kościuszki 29b 3. Szczegółowy opis oraz szacunkowe ilości asortymentu, będącego przedmiotem zamówienia znajduje się: dla części nr 1 - Załącznik nr A (formularz cenowy) 4. Na przedmiot zamówienia składa się sukcesywna dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych materiałów biurowych, zgodnie z ofertą Wykonawcy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1 do niniejszej SIWZ. 6. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 7. Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów biurowych podane w załączniku nr A i B do SIWZ są orientacyjne i mogą ulec zmianie, zarówno zwiększeniu – zgodnie z przepisami ustawy pzp jak i zmniejszeniu, jednocześnie nie powodując zmian cen jednostkowych. Zamawiający gwarantuje realizacje zamówienia co najmniej w wysokości 65% ilości materiałów w każdym asortymencie wykazanych w Załączniku A i B do SIWZ. 8. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych rozwiązań wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane rozwiązania równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych rozwiązań. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa papieru do siedziby Starostwa Powiatego w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 29b
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197600-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 29b. 2. cześć 2- Dostawa papieru do siedziby Starostwa Powiatowego w Kwidzynie, przy ul. Kościuszki 29b 3. Szczegółowy opis oraz szacunkowe ilości asortymentu, będącego przedmiotem zamówienia znajduje się: dla części nr 1 - Załącznik nr A (formularz cenowy) dla części nr 2 – Załącznik nr B (formularz cenowy) 4. Na przedmiot zamówienia składa się sukcesywna dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych materiałów biurowych, zgodnie z ofertą Wykonawcy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1 do niniejszej SIWZ. 6. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 7. Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów biurowych podane w załączniku nr A i B do SIWZ są orientacyjne i mogą ulec zmianie, zarówno zwiększeniu – zgodnie z przepisami ustawy pzp jak i zmniejszeniu, jednocześnie nie powodując zmian cen jednostkowych. Zamawiający gwarantuje realizacje zamówienia co najmniej w wysokości 65% ilości materiałów w każdym asortymencie wykazanych w Załączniku A i B do SIWZ. 8. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych rozwiązań wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane rozwiązania równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych rozwiązań. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas doręczenia materiałów
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin płatności faktur
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)