1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 29b.
2. Zamawiający podzielił zamówienia na 2 części:
a. część 1- Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Kwidzynie, przy ul. Kościuszki 29b
b. cześć 2- Dostawa papieru do siedziby Starostwa Powiatowego w Kwidzynie, przy ul. Kościuszki 29b
3. Szczegółowy opis oraz szacunkowe ilości asortymentu, będącego przedmiotem zamówienia znajduje się:
dla części nr 1 - Załącznik nr A (formularz cenowy)
dla części nr 2 – Załącznik nr B (formularz cenowy)
4. Na przedmiot zamówienia składa się sukcesywna dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych materiałów biurowych, zgodnie z ofertą Wykonawcy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1 do niniejszej SIWZ.
6. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
7. Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów biurowych podane w załączniku nr A i B do SIWZ są orientacyjne i mogą ulec zmianie, zarówno zwiększeniu – zgodnie z przepisami ustawy pzp jak i zmniejszeniu, jednocześnie nie powodując zmian cen jednostkowych. Zamawiający gwarantuje realizacje zamówienia co najmniej w wysokości 65% ilości materiałów w każdym asortymencie wykazanych w Załączniku A i B do SIWZ.
8. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych rozwiązań wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane rozwiązania równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych rozwiązań. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy.
|
GuidZP400 |
7efb4a0f-0ad6-4882-b22a-1933585ed0c1
|
Biuletyn |
541350-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Starostwo Powiatowe w Kwidzynie
|
Regon |
170818020
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29 B
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kwidzyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
556465000,
|
Zamawiajacy fax |
556465002
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@powiatkwidzynski.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiatkwidzynski.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiatkwidzynski.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Kwidzynie, 82-500 Kwidzyn, ul. Kościuszki 29b
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony pn. dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatwego w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 29b.
|
Numer referencyjny |
OR.IV.272.21.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 29b.
2. Zamawiający podzielił zamówienia na 2 części:
a. część 1- Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Kwidzynie, przy ul. Kościuszki 29b
b. cześć 2- Dostawa papieru do siedziby Starostwa Powiatowego w Kwidzynie, przy ul. Kościuszki 29b
3. Szczegółowy opis oraz szacunkowe ilości asortymentu, będącego przedmiotem zamówienia znajduje się:
dla części nr 1 - Załącznik nr A (formularz cenowy)
dla części nr 2 – Załącznik nr B (formularz cenowy)
4. Na przedmiot zamówienia składa się sukcesywna dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych materiałów biurowych, zgodnie z ofertą Wykonawcy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1 do niniejszej SIWZ.
6. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
7. Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów biurowych podane w załączniku nr A i B do SIWZ są orientacyjne i mogą ulec zmianie, zarówno zwiększeniu – zgodnie z przepisami ustawy pzp jak i zmniejszeniu, jednocześnie nie powodując zmian cen jednostkowych. Zamawiający gwarantuje realizacje zamówienia co najmniej w wysokości 65% ilości materiałów w każdym asortymencie wykazanych w Załączniku A i B do SIWZ.
8. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych rozwiązań wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane rozwiązania równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych rozwiązań. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia- wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy pzp.Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Informacja o zastrzeżeniu dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy podać również w Formularzu Ofertowym (Załącznik nr 3 do SIWZ).
|
IV 4 4 data |
2017-07-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa różnego sprzętu i artykółów biurowych do siedziby Starostwa Powiatego w Kwidzynie, przy ul. Kościuszki 29b
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 29b.
2. część 1- Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Kwidzynie, przy ul. Kościuszki 29b
3. Szczegółowy opis oraz szacunkowe ilości asortymentu, będącego przedmiotem zamówienia znajduje się:
dla części nr 1 - Załącznik nr A (formularz cenowy)
4. Na przedmiot zamówienia składa się sukcesywna dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych materiałów biurowych, zgodnie z ofertą Wykonawcy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1 do niniejszej SIWZ.
6. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
7. Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów biurowych podane w załączniku nr A i B do SIWZ są orientacyjne i mogą ulec zmianie, zarówno zwiększeniu – zgodnie z przepisami ustawy pzp jak i zmniejszeniu, jednocześnie nie powodując zmian cen jednostkowych. Zamawiający gwarantuje realizacje zamówienia co najmniej w wysokości 65% ilości materiałów w każdym asortymencie wykazanych w Załączniku A i B do SIWZ.
8. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych rozwiązań wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane rozwiązania równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych rozwiązań. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa papieru do siedziby Starostwa Powiatego w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 29b
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197600-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 29b.
2. cześć 2- Dostawa papieru do siedziby Starostwa Powiatowego w Kwidzynie, przy ul. Kościuszki 29b
3. Szczegółowy opis oraz szacunkowe ilości asortymentu, będącego przedmiotem zamówienia znajduje się:
dla części nr 1 - Załącznik nr A (formularz cenowy)
dla części nr 2 – Załącznik nr B (formularz cenowy)
4. Na przedmiot zamówienia składa się sukcesywna dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych materiałów biurowych, zgodnie z ofertą Wykonawcy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1 do niniejszej SIWZ.
6. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
7. Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów biurowych podane w załączniku nr A i B do SIWZ są orientacyjne i mogą ulec zmianie, zarówno zwiększeniu – zgodnie z przepisami ustawy pzp jak i zmniejszeniu, jednocześnie nie powodując zmian cen jednostkowych. Zamawiający gwarantuje realizacje zamówienia co najmniej w wysokości 65% ilości materiałów w każdym asortymencie wykazanych w Załączniku A i B do SIWZ.
8. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych rozwiązań wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane rozwiązania równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych rozwiązań. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy.
|
| |