SUKCESYWNA DOSTAWA ODZIEŻY WARSZTATOWEJ ORAZ OBUWIA NA SALE OPERACYJNE – A

Data publikacji 2017-06-29
Data zakończenia 2017-07-11 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541409-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000, 331990001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wielorazowej odzieży roboczej i obuwia roboczego oraz wielorazowej odzieży barierowej i obuwia na sale operacyjne. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy (3) części – Pakiety

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a114d576-cf78-4c3e-9b90-7a98909f5266
Biuletyn 541409-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Regon 28907000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Francuska
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40027
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 591 668,
Zamawiajacy fax 032 2591671, 2554633
Zamawiajacy email duo@spskm.katowice.pl,
Adres strony url www.spskm.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Szpital Klniczny
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spskm.katowice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spskm.katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca składa ofertę w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu w sposób zapewniający nieujawnienie treści oferty do chwili jej otwarcia. Zamknięta koperta lub inne opakowanie musi zawierać oznaczenie wskazane w SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 40-027 KATOWICE ul. Francuska 20/24, Dział Zamówień Publicznych i Umów - budynek dyrekcji pokój nr 2
Nazwa nadana zamowieniu SUKCESYWNA DOSTAWA ODZIEŻY WARSZTATOWEJ ORAZ OBUWIA NA SALE OPERACYJNE – A
Numer referencyjny ZP-17-064 BN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wielorazowej odzieży roboczej i obuwia roboczego oraz wielorazowej odzieży barierowej i obuwia na sale operacyjne. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy (3) części – Pakiety
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: Dla Pakietu Nr 1: a) Dołączenia do oferty oryginalnej karty katalogowej lub innego oryginalnego dokumentu technicznego producenta potwierdzającego właściwości przedmiotu zamówienia w zakresie wyszczególnionym w Załączniku asortymentowo-cenowym, na podstawie którego Zamawiający będzie przydzielał punkty za kryterium JAKOŚĆ Dla Pakietu Nr 2: a) Dołączenia do oferty jednej pary z dowolnego koloru i rozmiaru oferowanego obuwia, na podstawie którego Zamawiający będzie przydzielał punkty za kryterium JAKOŚĆ , oraz sprawdzał czy oferowane obuwie spełnia określone w SIWZ parametry wymagane. Dostarczone próbki będą mogły być odebrane w miejscu składania ofert przez wykonawców, których oferty nie zostały wybrane. b) Dołączenia do oferty oryginalnej karty katalogowej lub innego oryginalnego dokumentu technicznego producenta potwierdzającego właściwości przedmiotu zamówienia w zakresie wyszczególnionym w Załączniku asortymentowo-cenowym, na podstawie którego Zamawiający będzie przydzielał punkty za kryterium JAKOŚĆ Dla Pakietu Nr 3: a) próbek oferowanego asortymentu w ilościach wskazanych w Załączniku asortymentowo - cenowym, na podstawie których Zamawiający będzie sprawdzał czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagane parametry określone w SIWZ. Wykonawca dostarcza bezpłatne próbki. b) oryginalnych kart katalogowych lub innych dokumentów technicznych zawierających opis właściwości oferowanych rękawic i kasku, na podstawie których Zamawiający będzie sprawdzał czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia określone w SIWZ parametry wymagane
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2) W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego jeżeli przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej. 3) Z mocy ustawy Pzp zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem, iż Strony dopuszczają: a) zmiany numeru katalogowego, w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez producenta zmodyfikowany, udoskonalony produkt, b) zmianę nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) zmianę sposobu konfekcjonowania. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. Obniżenie cen jednostkowych i wartości umowy jest dopuszczalne. 4) Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany: a) urzędowej zmiany ceny wprowadzonej obwieszczeniem lub innym aktem prawnym odpowiedniego Ministra, przy czym taka zmiana ceny może dotyczyć tylko obniżenia ceny odczynnika. b) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany określone powyżej litera b-c będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. Wniosek o zmianę umowy składa Zamawiającemu Wykonawca, jednocześnie przedkładając Zamawiającemu uzasadnienie dokonanej zmiany i dowody potwierdzające wpływ ww. zmian na koszty Wykonawcy w zakresie wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający na tej podstawie dokona oceny zasadności wprowadzenia zmiany w umowie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy i w tym zakresie przedstawi swoje stanowisko Wykonawcy. Zmiany będą obowiązywała od chwili podpisania stosownego aneksu
IV 4 4 data 2017-07-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Odzież robocza warsztatowa
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Obuwie ochronne na bloki operacyjne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Środki ochrony indywidualnej
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)