GuidZP400 |
798c0d42-75a8-4ca0-af62-15d4f7ab6af0
|
Biuletyn |
541264-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska - SP ZOZ
|
Regon |
7043246900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Willowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bielsko-Biała
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-309
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 821 02 29 wew. 12, 33 821 90 47
|
Zamawiajacy fax |
33 496 13 95
|
Zamawiajacy email |
sekretariatwsplekbb@onet.pl, dyrektorwsplekbb@onet.pl
|
Adres strony url |
www.wspl-spzoz.ath.bielsko.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wspl-spzoz.ath.bielsko.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wspl-spzoz.ath.bielsko.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składane w formie papierowej osobiście lub przesłane na adres
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, (Sekretariat Przychodni p. 9), ul. Willowa 2a, 43 – 309 Bielsko Biała
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Ucyfrowienie aparatu RTG
|
Numer referencyjny |
13/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Ucyfrowienie posiadanego aparatu RTG detektorem cyfrowym wraz z systemem RIS/PACS i stacją diagnostyczną.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
• certyfikat zgodności z dyrektywami bezpieczeństwa CE dla zaproponowanego sprzętu lub deklaracja zgodności potwierdzająca zgodność oferowanego sprzętu komputerowego
z dyrektywami Unii Europejskiej;
• opis oferowanego przedmiotu zamówienia, przez które zamawiający rozumie opisy techniczne i funkcjonalne, prospekty, karty katalogowe, dokumentacje techniczne itp. udostępnione przez producentów i dystrybutorów lub własne opisy i informacje sporządzone przez Wykonawcę na temat oferowanego urządzenia z podaniem producenta, modelu, typu. Specyfikacje techniczne muszą być szczegółowe i jednoznaczne oraz potwierdzać wszystkie wymagane parametry wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ. Autentyczność opisu musi zostać poświadczona przez Wykonawcę;
• w przypadku wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 673 z póź. zm.) Zamawiający żąda ważnych i aktualnych dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu na terenie RP
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp Zamawiający przewiduje zmianę treści postanowień zawartej umowy w zakresie przedmiotu umowy w następujących przypadkach:
a) gdy dochowanie terminu umownego jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć. Przez siłę wyższą strony rozumieją okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawierania umowy, niezależne od woli stron, na których powstanie żadna ze stron nie miała wpływu i których powstaniu nie mogła zapobiec. Za siłę wyższą uważa się w szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, mobilizację, embargo, zamknięcie granic. Wykonawca dotknięty działaniem siły wyższej jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego,
b) zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku ulega zmianie kwota należnego podatku oraz Wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług,
c) gdy sprzęt został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a zaproponowany przez Wykonawcę w jego miejsce produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż produkt będący przedmiotem oferty, w zakresie parametrów cech, funkcjonalności wymaganych w SIWZ, oraz w zakresie pozostałych parametrów, taka zmiana produktu stanowiącego przedmiot oferty będzie dopuszczalna. Pozostałe warunki umowy pozostają bez zmian, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego artykułu. Wynagrodzenie Wykonawcy z tej przyczyny nie może zostać zwiększone;
d) gdyby na rynku pojawił się nowy model sprzętu i nowy model będzie posiadać nie gorsze cechy, parametry, funkcjonalności niż sprzęt, w zakresie parametrów cech, funkcjonalności wymaganych w SIWZ, oraz w zakresie pozostałych parametrów, taka zmiana sprzętu będzie dopuszczalna. Pozostałe warunki umowy pozostają bez zmian, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego artykułu. Wynagrodzenie Wykonawcy z tej przyczyny nie może zostać zwiększone.
2. Ponadto, zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego możliwe są wyłącznie w przypadkach, wskazanych w art. 144 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2017-07-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
15:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|