GuidZP400 |
06e743b4-34d2-4ba3-8376-7b0e8f0b7ba7
|
Biuletyn |
543104-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejska Pracownia Urbanistyczna w Poznaniu
|
Regon |
63053347300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bolesława Prusa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60819
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 455 000,
|
Zamawiajacy fax |
618 455 010
|
Zamawiajacy email |
jpudliszak@poznan.mpu.pl,
|
Adres strony url |
www.mpu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mpu.pl, http://bip.poznan.pl/bip/miejska-pracownia-urbanistyczna,36/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mpu.pl, http://bip.poznan.pl/bip/miejska-pracownia-urbanistyczna,36/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejskia Pracownia Urbanistyczna w Poznaniu, ul. Bolesława Prusa 3, 60-819 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli biurowych dla Miejskiej Pracowni Urbanistycznej w Poznaniu.
|
Numer referencyjny |
MPU-RP/3310-1/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Miejskiej Pracowni Urbanistycznej w Poznaniu.
Przedmiot zamówienia szczegółowo określono w Części II Specyfikacji.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
406504,07
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
2
|
Informacje na temat katalogow |
Okres 2 miesięcy od dnia podpisania umowy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
terminowej realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia podobnego.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Przez zamówienie podobne rozumie się dostawę mebli biurowych, obejmujących co najmniej 70 stanowisk pracy oraz meble na wymiar, za kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł brutto
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
podpisane przez przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania wykonawcy oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do Specyfikacji
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Specyfikacji oraz sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 5 do Specyfikacji wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Inne dokumenty niewymienione |
dowód wniesienia wadium.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 12 000,00 zł.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: 09 1020 4027 0000 1802 1262 1613. W tytule przelewu należy podać sygnaturę postępowania oraz wykonawcę, do którego oferty wadium się składa. Warunkiem skuteczności wniesienia wadium w pieniądzu jest zaksięgowanie kwoty wadium na wskazanym rachunku zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert.
Gwarancja lub poręczenie muszą być nieodwołalne, nieprzenoszalne oraz zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej na każde żądanie Zamawiającego, do wysokości kwoty gwarantowanej lub poręczonej – wypłaty Zamawiającemu żądanej kwoty. Gwarancja lub poręczenie musi obejmować rezygnację z prawa do zdeponowania kwoty gwarancji i poręczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji treści gwarancji lub poręczenia.
Gwarancja lub poręczenie nie może zawierać klauzuli warunkującej zapłatę przez gwaranta należnej kwoty, polegającej na zapisie, że żądanie zapłaty powinno być przekazane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, który potwierdzi podpisy złożone na żądaniu wypłaty lub polegające na żądaniu gwaranta dostarczenia mu kserokopii wzorów podpisów z banku prowadzącego rachunek Zamawiającego.
Wadium w formie gwarancji lub poręczenia musi obejmować całość okresu związania ofertą.
Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
MPU-RP/3310-1/17
5
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
Zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (w sytuacji, w której Zamawiający wymaga takiego zabezpieczenia);
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.) były przez Wykonawcę jednoznacznie oznakowane jako „tajemnica przedsiębiorstwa”, złożone w oddzielnej, wewnętrznej kopercie, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieoznaczenie części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa
|
IV 4 4 data |
2017-07-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta oraz wymagane załączniki muszą być sporządzone w języku polskim i czytelne. Dopuszcza się złożenie oferty lub wymaganych załączników w języku innym niż polski wraz z tłumaczeniem.
|
IV 4 5 okres |
30
|