GuidZP400 |
691c3849-362e-42af-a51a-3cb8d3b8bf6d
|
Biuletyn |
542482-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Transportu Miejskiego
|
Regon |
1260578000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żelazna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
61
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00848
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 8268211 w. 224,
|
Zamawiajacy fax |
22 8267006, 8272552
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ztm.waw.pl,
|
Adres strony url |
www.ztm.waw.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa jednostka budżetowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ztm.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ztm.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zarząd Transportu Miejskiego, ul. Żelazna 61, 00-848 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
System Wspierający Obsługę w POP (’Kasy+’)
|
Numer referencyjny |
PN 39/2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wdrożenie Systemu Wspierającego Obsługę w Punktach Obsługi Pasażerów (’Kasy+’), który ma zinformatyzować i zautomatyzować obsługę pasażerów przez kasjerów ZTM.
|
Cpv glowny przedmiot |
72211000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-04-02T00:00:00+02:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 600 000 zł.,
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, z wyłączeniem przypadku określonego w art. 24 ust. 1 pkt. 13 lit. d oraz w przypadku o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 14, jeżeli osoba o której mowa w tym przepisie została skazana za przestępstwo wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. d. – art. 133 ust. 4, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp;
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni te warunki, jeżeli wykaże że:
1.2.2. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje należycie co najmniej 1 wdrożony projekt polegający na budowie systemu obsługi transakcji klasy Transaction Processing Systems (TPS), przy czym:
a) system spełnia następujące wymogi:
- jest zorientowany na bieżącą ewidencję działalności gospodarczej
- zapewnia obsługę transakcji
- zapewnia obsługę magazynów
- zapewnia obsługę komunikacji w zakresie pobierania i przekazywania danych z wykorzystaniem interfejsów API
- jest zasilany z innego systemu źródłowego (niż system główny) oraz z plików tekstowych lub arkuszy Excel,
- potrafi eksportować dane do arkuszy Excel i min. 1 formatu plików tekstowych,
- obsługuje co najmniej 100 użytkowników systemu (bez uwzględnienia pasywnych odbiorców raportów generowanych w systemie);
- posiada zaprojektowane i zaimplementowane mechanizmy zapewniające bezpieczeństwo zasobów danych, między innymi dostęp tylko uprawnionych użytkowników oraz okresowa ich archiwizacja.
- posiada zaprojektowaną i zaimplementowaną BD zbierającą dane z wielu rozproszonych źródeł bez negatywnego wpływu na wydajność i pracę całego systemu
- posiada zaprojektowane i zaimplementowane mechanizmy cyklicznego generowania i dystrybucji raportów standardowych,
- posiada zaprojektowane i zaimplementowane środowiska pozwalającego na prowadzenie analizy danych oraz budowy raportów ad-hoc przez użytkowników biznesowych;
b) projekt:
- został pozytywnie zakończony zgodnie z zaplanowanym harmonogramem
1.2.3. posiada potencjał (zasoby): dysponuje zespołem składającym się co najmniej z niżej wymienionych osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających następujące kwalifikacje i doświadczenie:
a) Kierownik Projektu
- wykształcenie wyższe,
- ponad 3 letnie doświadczenie zawodowe w branży IT,
- ponad 3 letnie doświadczenie w zarzadzaniu projektami w roli kierownika projektu,
- znajomość metodyki zarządzania projektami potwierdzona aktualnym certyfikatem PRINCE2® Practitioner lub PMP lub innym równoważnym do wskazanych,
- udział w charakterze kierownika projektu w należycie wykonanym projekcie informatycznym o wartości zamówienia nie mniejszej niż 1 000 000 PLN brutto, realizowanym w ciągu ostatnich 3 lat;
b) Analityk
- wykształcenie wyższe,
- ponad 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie analizy procesów biznesowych i ich implementacji w systemach informatycznych;
c) Architekt systemu IT
- wykształcenie wyższe,
- posiada ponad 3 letnie doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji architekta systemów informatycznych w tym doświadczenie zdobyte podczas przynajmniej jednego projektu o następujących cechach:
- zaprojektowanie, budowa, wdrożenie i integracja systemu aplikacyjnego opartego na bazie danych wykorzystującego protokoły sieciowe
- udział w charakterze architekta systemu IT w należycie wykonanym projekcie informatycznym o wartości zamówienia nie mniejszej niż 1 000 000 PLN brutto, realizowanym w ciągu ostatnich 3 lat;
d) Programista
- wykształcenie wyższe,
- ponad 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie tworzenia aplikacji modułowych;
- umiejętność czytania dokumentacji architektury rozwiązania, oprogramowania i projektowej
- umiejętność pisania dokumentacji architektury oprogramowania, testów, kodu, użytkowej, dla administratora itp.
- znajomość technologii oprogramowania, dokumentowania kodu, testów jednostkowych komponentów oraz środowisk rozwoju
- doświadczenie w pracy wg reguł zarzadzania konfiguracją
e) Testera
- Wykształcenie min. średnie
- ponad 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie testowania aplikacji
- znajomość narzędzi do raportowania błędów
- Umiejętność tworzenia przypadków testowych w celu wykrywania słabych stron oprogramowania
- Umiejętność tworzenia skryptów i programów/narzędzi w celu testowania wydajności modułów programowych i/lub automatycznej analizy dużych plików dziennika w celu wyszukania błędów oprogramowania
- Posiadający certyfikat ISTQB przynajmniej poziomu podstawowego
f) Trenera
- Wykształcenie wyższe
- ponad 2 letnie doświadczenie zawodowe
- doświadczenie w tworzeniu programów szkoleń i materiałów szkoleniowych
- Zamawiający nie dopuszcza wskazania jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej roli.
- W przypadku konieczności zmiany którejkolwiek z osób pełniących wymienione role w pkt a) – f) w trakcie trwania projektu, Wykonawca zapewni na jej miejsce osobę posiadającą kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż opisane powyżej, przy czym Zamawiający może żądać zmiany osoby w przypadku rażącego naruszenia postanowień niniejszej umowy lub rażącego zaniedbywania swoich obowiązków przez daną osobę.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów:
1.1. informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
1.2. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnego w treści z załącznikiem nr 8 do SWIZ),
1.3. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (zgodnego w treści z załącznikiem nr 9 do SWIZ);
1.4. wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (zgodnego w treści z załącznikiem nr 10 do SIWZ);
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
2.1. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (zgodnego w treści z załącznikiem nr 8 do SWIZ);
2.2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2.3. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2.4. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
2.5. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wg wzoru załącznika nr 8 do SIWZ);
2.6. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wg wzoru załącznika nr 8 do SIWZ);
2.7. oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) (wg wzoru załącznika nr 8 do SIWZ).
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (oraz w rozdziale XII pkt 8 niniejszej SIWZ), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, o którym mowa w rozdziale VIII SIWZ oraz na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 16-10 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na to, że podjęte przez Wykonawcę środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
5.1. rozdziale IX. 2. 2) - 4) SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
5.1.1. nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
5.1.2. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
6. Dokument, o którym mowa w rozdziale IX. 5.1.2. niniejszej SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w IX. 5.1.1. powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale IX. 5. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 6 stosuje się.
Sposób przygotowania ofert
1. Oferta musi być sporządzona zgodnie z wymaganiami SIWZ.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Do oferty (formularz ofertowy musi być zgodny w treści z załącznikiem nr 7 do SIWZ) muszą być załączone:
4.1. wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale IX SIWZ,
4.2. pełnomocnictwo do złożenia oferty w przypadku, gdy uprawnienie do reprezentacji wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku niedołączenia pełnomocnictwa do oferty lub dołączenia pełnomocnictwa wadliwego, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia pełnomocnictwa,
4.3. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia,
4.4. dowód wniesienia wadium.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. W postępowaniu wymagane jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 25 000 PLN (dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
2. Wadium może być wniesione w:
2.1. pieniądzu;
2.2. gwarancjach bankowych;
2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego w Citibank nr 80 1030 1508 0000 0005 5005 5074.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
1. zmiany w zakresie i formie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany obowiązujących przepisów prawa lub zmian organizacyjnych w m. st. Warszawa;
2. zmiany w zakresie wysokości wynagrodzenia oraz terminu realizacji umowy, wynikającej z konieczności wykonania prac zamiennych;
3. zmiany warunków technicznych lub zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności, mających wpływ na technologię wykonywania prac;
|
IV 4 4 data |
2017-07-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|