Dostawa mebli biurowych, medycznych, laboratoryjnych oraz wyposażenia.

Data publikacji 2017-06-30
Data zakończenia 2017-07-10 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542703-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, medycznych, laboratoryjnych oraz wyposażenia w ilości określonej w Załączniku nr: od 1.1 do 1.7 do SIWZ – Formularz Szczegółowy Oferty do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku wraz z transportem, rozładunkiem i montażem oraz świadczeniem usług gwarancyjnych.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 1.1 do SIWZ – dla Pakietu nr 1
• Załącznik nr 1.2 do SIWZ – dla Pakietu nr 2
• Załącznik nr 1.3 do SIWZ – dla Pakietu nr 3
• Załącznik nr 1.4 do SIWZ – dla Pakietu nr 4
• Załącznik nr 1.5 do SIWZ – dla Pakietu nr 5
• Załącznik nr 1.6 do SIWZ – dla Pakietu nr 6
• Załącznik nr 1.7 do SIWZ – dla Pakietu nr 7
c) Projekty umów stanowiące Załącznik nr 7A do SIWZ (Pakiety nr 1, 2, 3) i Załącznik nr 7B do SIWZ (Pakiety nr 4, 5, 6, 7) są integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nich zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 df96cbfb-8f8d-4e8a-9b75-219e5c5388bf
Biuletyn 542703-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego
Regon 5065772900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Marii Curie-Skłodowskiej
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 085 7488510, 7488531,
Zamawiajacy fax 085 7488593, 7488502
Zamawiajacy email zamowienia_wsz@tlen.pl,
Adres strony url www.sniadecja.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sniadecja.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sniadecja.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę można złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem kuriera na adres siedziby zamawiającego. Obowiązuje forma pisemna.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny ZOZ Wojewódzki Szpital Zespolony im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej-Curie 26, 15-950 Białystok w Kancelaria, I piętro, pokój nr 12 (budynek administracji).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych, medycznych, laboratoryjnych oraz wyposażenia.
Numer referencyjny DA.ZP.242.52.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, medycznych, laboratoryjnych oraz wyposażenia w ilości określonej w Załączniku nr: od 1.1 do 1.7 do SIWZ – Formularz Szczegółowy Oferty do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku wraz z transportem, rozładunkiem i montażem oraz świadczeniem usług gwarancyjnych. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawierają: • Załącznik nr 1.1 do SIWZ – dla Pakietu nr 1 • Załącznik nr 1.2 do SIWZ – dla Pakietu nr 2 • Załącznik nr 1.3 do SIWZ – dla Pakietu nr 3 • Załącznik nr 1.4 do SIWZ – dla Pakietu nr 4 • Załącznik nr 1.5 do SIWZ – dla Pakietu nr 5 • Załącznik nr 1.6 do SIWZ – dla Pakietu nr 6 • Załącznik nr 1.7 do SIWZ – dla Pakietu nr 7 c) Projekty umów stanowiące Załącznik nr 7A do SIWZ (Pakiety nr 1, 2, 3) i Załącznik nr 7B do SIWZ (Pakiety nr 4, 5, 6, 7) są integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nich zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej: Pakiet nr 1: jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 270 000,00 PLN; Pakiet nr 2: jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 110 000,00 PLN; Pakiet nr 3: jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 25 000,00 PLN. Pakiety nr 4÷7: Zamawiający nie konkretyzuje warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 3 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca, którego ofertę oceniono jako najkorzystniejszą, na wezwanie Zamawiającego przedłoży w terminie 5 dni od dnia wezwania następujące oświadczenia i dokumenty (z zastrzeżeniem oświadczenia, o którym mowa w pkt 13.3. ust. 1 SIWZ): 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP., wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; - Wykonawca składa ww. oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP; - wraz ze złożeniem powyższego oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, biorącym udział w tym samym zamówieniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - Jeżeli ww. oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania – art. 26 ust. 3 ustawy PZP. W przypadku nie przedłożenia przez Wykonawcę ww. oświadczania w ww. terminie Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy PZP. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; - samodzielnie pobrane wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczeń z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej posiadają status dokumentu oryginalnego w rozumieniu Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane i nie wymagają potwierdzenia „za zgodność z oryginałem”. 13.4 Dokumenty wymagane od Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 13.3 pkt. 2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 13.4 pkt. 1 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu terminu składania ofert, 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 13.4 pkt. 1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument dotyczy, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis ust. 13.4 pkt.2 SIWZ stosuje się odpowiednio; 13.5 Wymagania jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne): 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawca, składa wraz z ofertą dokument pełnomocnictwa zawierający w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: a) reprezentowanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; b) zaciąganie zobowiązań; c) złożenie oferty wspólnej; d) prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika; przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. 5. W przypadku oceny spełniania warunków przetargowych przez podmioty występujące wspólnie warunki te będą zsumowane w celu łącznej oceny. 6. Nie dopuszcza się uczestnictwa danego Wykonawcy w więcej niż jednej grupie podmiotów występujących wspólnie.
Zakresie warunkow udzialu 13.2 W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji Wykonawca, którego ofertę oceniono jako najkorzystniejszą, na wezwanie Zamawiającego przedłoży w terminie 5 dni od dnia wezwania następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wykaz dostaw ma potwierdzić spełnienie warunku o którym mowa Rozdziale B ust. 1 pkt. 2) lit. c SIWZ według wzoru na Załączniku nr 6 do SIWZ: Pakiet nr 1: jedna dostawa odpowiadająca swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 270 000,00 PLN; Pakiet nr 2: jedna dostawa odpowiadająca swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 110 000,00 PLN; Pakiet nr 3: jedna dostawa odpowiadająca swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 25 000,00 PLN.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 13.6 W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego Wykonawca, którego ofertę oceniono jako najkorzystniejszą, na wezwanie Zamawiającego przedłoży w terminie 5 dni od dnia wezwania następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Materiały informacyjne wydane przez wytwórcę lub autoryzowanego dystrybutora oferowanych wyrobów opisujące parametry techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia, np. karty katalogowe, prospekty, opisy przedstawione w języku polskim (jeżeli w języku obcym - to wymagane jest tłumaczenie na język polski; nie wymaga się tłumaczenia sporządzonego przez tłumacza przysięgłego). Wymaga się, aby treść tych materiałów potwierdzała spełnienie przez oferowane wyroby wymagań postawionych przez Zamawiającego, określonych w Załączniku nr 1 do siwz (odpowiednio nr: 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6 lub 1.7) – dotyczy wszystkich Pakietów. W przypadku pojedynczych parametrów, nie występujących w materiałach firmowych, Zamawiający dopuszcza oświadczenie producenta. 2. Certyfikat wdrożenia i funkcjonowania systemu jakości ISO 9001:2009 w zakresie projektowania, produkcji, dystrybucji i montażu mebli biurowych i laboratoryjnych – dotyczy Pakietów nr 1 i 3. Uwaga: W przypadku wątpliwości, Zamawiający może zażądać od Wykonawcy, którego ofertę oceniono jako najkorzystniejszą przedstawienia dodatkowych dokumentów tj. certyfikatów, atestów itp., potwierdzających spełnianie wymogów określonych w Formularzu Szczegółowym Oferty.
Inne dokumenty niewymienione 1.4 Do oferty należy dołączyć dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr od 1.1 do 1.7 do SIWZ - Formularz Szczegółowy Oferty – w zależności od Pakietu na który została złożona oferta; 2. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz Ofertowy; 3. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 3 do SIWZ – Oświadczenie wstępne o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 4. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie wstępne o braku podstaw wykluczenia; 5. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy); 6. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany postanowień umowy/umów zawartej w wyniku niniejszego postępowania będą mogły być wprowadzone wyłącznie w okolicznościach oraz w sposób wskazany w Załączniku nr 7A/7B - Wzór umowy.
IV 4 4 data 2017-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Wykonawca składa jedną ofertę w formie pisemnej, spełniającą wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), sporządzoną w języku polskim. Do wszystkich załączonych do oferty dokumentów w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski poświadczone przez Wykonawc
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, medycznych, laboratoryjnych oraz wyposażenia w ilości określonej w Załączniku nr 1.1 do SIWZ – Formularz Szczegółowy Oferty do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku wraz z transportem, rozładunkiem i montażem oraz świadczeniem usług gwarancyjnych. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera: • Załącznik nr 1.1 do SIWZ – dla Pakietu nr 1 c) Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 7A do SIWZ (Pakiety nr 1, 2, 3) jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, medycznych, laboratoryjnych oraz wyposażenia w ilości określonej w Załączniku nr 1.2 do SIWZ – Formularz Szczegółowy Oferty do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku wraz z transportem, rozładunkiem i montażem oraz świadczeniem usług gwarancyjnych. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera: • Załącznik nr 1.2 do SIWZ – dla Pakietu nr 2 c) Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 7A do SIWZ (Pakiety nr 1, 2, 3) jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, medycznych, laboratoryjnych oraz wyposażenia w ilości określonej w Załączniku nr 1.3 do SIWZ – Formularz Szczegółowy Oferty do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku wraz z transportem, rozładunkiem i montażem oraz świadczeniem usług gwarancyjnych. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera: • Załącznik nr 1.3 do SIWZ – dla Pakietu nr 3 c) Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 7A do SIWZ (Pakiety nr 1, 2, 3) jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, medycznych, laboratoryjnych oraz wyposażenia w ilości określonej w Załączniku nr 1.4 do SIWZ – Formularz Szczegółowy Oferty do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku wraz z transportem, rozładunkiem i montażem oraz świadczeniem usług gwarancyjnych. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera: • Załącznik nr 1.4 do SIWZ – dla Pakietu nr 4 c) Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 7B do SIWZ (Pakiety nr 4, 5, 6, 7) jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, medycznych, laboratoryjnych oraz wyposażenia w ilości określonej w Załączniku nr 1.5 do SIWZ – Formularz Szczegółowy Oferty do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku wraz z transportem, rozładunkiem i montażem oraz świadczeniem usług gwarancyjnych. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawierają: • Załącznik nr 1.5 do SIWZ – dla Pakietu nr 5 c) Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 7B do SIWZ (Pakiety nr 4, 5, 6, 7) jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, medycznych, laboratoryjnych oraz wyposażenia w ilości określonej w Załączniku nr 1.6 do SIWZ – Formularz Szczegółowy Oferty do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku wraz z transportem, rozładunkiem i montażem oraz świadczeniem usług gwarancyjnych. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawierają: • Załącznik nr 1.6 do SIWZ – dla Pakietu nr 6 c) Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 7B do SIWZ (Pakiety nr 4, 5, 6, 7) jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, medycznych, laboratoryjnych oraz wyposażenia w ilości określonej w Załączniku nr 1.7 do SIWZ – Formularz Szczegółowy Oferty do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku wraz z transportem, rozładunkiem i montażem oraz świadczeniem usług gwarancyjnych. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawierają: • Załącznik nr 1.7 do SIWZ – dla Pakietu nr 7 c) Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 7B do SIWZ (Pakiety nr 4, 5, 6, 7) jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)