Dzierżawa systemu do druku masowego w grupach roboczych, wraz z wdrożeniem, wsparciem technicznym, monitorowaniem i rozliczaniem kosztów eksploatacji

Data publikacji 2017-06-30
Data zakończenia 2017-07-07 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Policach
Miejscowość Police
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542908-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301211004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa systemu do druku masowego w grupach roboczych wraz z wdrożeniem, wsparciem technicznym, monitorowaniem i rozliczaniem kosztów eksploatacji.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie wskazał rzeczywiste dane techniczne, jakie posiada oferowany przedmiot zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, ilość, wymagane parametry, konfiguracje oraz inne wymagania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c1b5c1e1-913e-4c71-8737-7ac10a1e7134
Biuletyn 542908-N-2017
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Policach
Zamawiajacy adres ulica ul. Tanowska
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Police
Zamawiajacy kod pocztowy 72010
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 328 100,
Zamawiajacy fax 913 178 900
Zamawiajacy email powiat@policki.pl,
Adres strony url www.policki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.powiat.policki.bip.net.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiat.policki.bip.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Policach, ul. Tanowska 8, 72-010 Police
Nazwa nadana zamowieniu Dzierżawa systemu do druku masowego w grupach roboczych, wraz z wdrożeniem, wsparciem technicznym, monitorowaniem i rozliczaniem kosztów eksploatacji
Numer referencyjny PR.272.13.2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa systemu do druku masowego w grupach roboczych wraz z wdrożeniem, wsparciem technicznym, monitorowaniem i rozliczaniem kosztów eksploatacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie wskazał rzeczywiste dane techniczne, jakie posiada oferowany przedmiot zamówienia. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, ilość, wymagane parametry, konfiguracje oraz inne wymagania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30121100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują należycie co najmniej dwie usługi o charakterze podobnym do przedmiotowego. Za usługi o charakterze podobnym do przedmiotowego Zamawiający uzna dzierżawę minimum 10 sztuk cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych z opcją kopiowania, drukowania, skanowania oraz opcją faksu wraz z oprogramowaniem i ich obsługą techniczną, trwającą przez okres minimum 6 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 180 000,00 zł brutto. b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 3 wykwalifikowanymi technikami serwisu, posiadającymi aktualne uprawnienia do wykonywania czynności serwisowych dla proponowanych urządzeń.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu a) dokument/dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają określonym wymaganiom, wykonawcy mają dołączyć do oferty wersję próbną oprogramowania (nośnik elektroniczny lub adres strony www lub serwera zdalnego wraz z niezbędnymi danymi dostępowymi), które będzie podlegało ocenie jego zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Wersja próbna może być: - wersją demo, - wersją pełną ograniczoną czasowo, - udostępniona zdalnie – z instrukcją dostępu do wersji zdalnej, celem sprawdzenia zaoferowanych funkcjonalności oprogramowania.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony formularz oferty cenowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ wraz z załącznikami nr 2a i 2b do SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy, zgodnie z pkt. 3.3 ppkt. 1) według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Oświadczenie wykonawcy, zgodnie z pkt. 3.3 ppkt. 2) według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 4. zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z pkt 3.4 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 5. odpowiednie pełnomocnictwa, gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 3.5 ppkt 1) lub w przypadku składania oferty wspólnej pkt 3.3 ppkt. 3) i 4). 6. oświadczenie zawarte w załączniku nr 2 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców). 7. Informacje o parametrach technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, celem ustalenia zgodności z opisem przedmiotu określonym w SIWZ, sporządzone zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 2b do SIWZ. Jeżeli Wykonawca oferuje urządzenia różnych modeli, należy opisać każdy z nich oddzielnie. Łączna ilość sztuk urządzeń musi być zgodna z ilościami wskazanymi w załączniku nr 1 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-07-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria czas usuniecia awarii
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Automatyczny system zarządzania zgłoszeniami
Znaczenie 15,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Autoryzacja Serwisowa producenta urzadzeń Ricoh
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)