Dostawa sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Pile

Data publikacji 2017-06-30
Data zakończenia 2017-07-11 00:00:00
Instytucja Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
Miejscowość Piła
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542672-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Pile. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą:
1) serwer – 1 szt.,
2) jednostka centralna – 17 szt.,
3) jednostka centralna – 3 szt.,
4) monitor 21,5” – 17 szt.,
5) monitor 24” – 6 szt.,
6) zasilacz awaryjny UPS – 15 szt.,
7) komputer przenośny – 2 szt.,
8) oprogramowanie:
a) pakiet biurowy – 19 szt.,
b) Microsoft Windows 10 Professional – 2 szt.,
9) dysk SSD 240 GB – 14 szt.,
10) skaner – 2 szt.
2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na dwie części.
2.1. Pierwsza część zamówienia
1) Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę serwera.
2) Minimalna gwarancja na dostarczony serwer określona została w Załączniku nr 4 A do SIWZ.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 A do SIWZ (Warunki techniczne – część pierwsza zamówienia).
4) W przypadku awarii dysków twardych – dysk pozostaje u Zamawiającego – wymagane jest złożenie oświadczenia Wykonawcy w Załączniku nr 5 A do SIWZ.
5) Zaoferowany serwer winien posiadać wymagane certyfikaty a firma serwisująca spełniać wymagania określone w Załączniku nr 4 A do SIWZ. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia w Załączniku nr 5 A do SIWZ.
6) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego należy złożyć wypełniony formularz oferowanego sprzętu – Załącznik nr 5 A do SIWZ, w formularzu należy wpisać nazwę i opisać oferowany serwer.
7) Określone w Załączniku nr 4 A do SIWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 5 A do SIWZ.
2.2. Druga część zamówienia
1) Druga część zamówienia obejmuje dostawę:
a) jednostka centralna – 17 szt.,
b) jednostka centralna – 3 szt.,
c) monitor 21,5” – 17 szt.,
d) monitor 24” – 6 szt.,
e) zasilacz awaryjny UPS – 15 szt.,
f) komputer przenośny – 2 szt.,
g) oprogramowanie:
 pakiet biurowy – 19 szt.,
 Microsoft Windows 10 Professional – 2 szt.,
h) dysk SSD 240 GB – 14 szt.,
i) skaner Avision AV620n (skaner wskazany Przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych do systemu Pojazd/Kierowca) – 2 szt.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 B do SIWZ (Warunki techniczne – część druga zamówienia).
3) W przypadku awarii dysków twardych – dysk pozostaje u Zamawiającego – wymagane jest złożenie oświadczenia Wykonawcy w Załączniku nr 5 B do SIWZ.
4) Minimalna gwarancja na dostarczony sprzęt, o którym mowa w pkt 1, określona została w Załączniku nr 4 B do SIWZ.
5) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt posiadał certyfikaty a firma serwisująca spełniała wymagania określone w Załączniku nr 4 B do SIWZ. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia w Załączniku nr 5 B do SIWZ.
6) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego należy złożyć wypełniony formularz oferowanego sprzętu – Załącznik nr 5 B do SIWZ, w formularzu należy wpisać nazwę i opisać oferowany sprzęt.
7) Określone w Załączniku nr 4 B do SIWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 5 B do SIWZ.
3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
4. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy.
5. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Zamawiającego.
6. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
7. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców.
Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 60c1205b-af82-4aa1-8f9a-7447ff4bc3b8
Biuletyn 542672-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
Regon 57079948000000
Zamawiajacy adres ulica al. Niepodległości
Zamawiajacy miejscowosc Piła
Zamawiajacy kod pocztowy 64920
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 672 109 442,
Zamawiajacy fax 672 109 332
Zamawiajacy email zampub@powiat.pila.pl,
Adres strony url www.bip.powiat.pila.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiat.pila.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat.pila.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Pile, al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, pokój nr 111
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Pile
Numer referencyjny WFP.272.50.2017.VI
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Pile. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą: 1) serwer – 1 szt., 2) jednostka centralna – 17 szt., 3) jednostka centralna – 3 szt., 4) monitor 21,5” – 17 szt., 5) monitor 24” – 6 szt., 6) zasilacz awaryjny UPS – 15 szt., 7) komputer przenośny – 2 szt., 8) oprogramowanie: a) pakiet biurowy – 19 szt., b) Microsoft Windows 10 Professional – 2 szt., 9) dysk SSD 240 GB – 14 szt., 10) skaner – 2 szt. 2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na dwie części. 2.1. Pierwsza część zamówienia 1) Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę serwera. 2) Minimalna gwarancja na dostarczony serwer określona została w Załączniku nr 4 A do SIWZ. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 A do SIWZ (Warunki techniczne – część pierwsza zamówienia). 4) W przypadku awarii dysków twardych – dysk pozostaje u Zamawiającego – wymagane jest złożenie oświadczenia Wykonawcy w Załączniku nr 5 A do SIWZ. 5) Zaoferowany serwer winien posiadać wymagane certyfikaty a firma serwisująca spełniać wymagania określone w Załączniku nr 4 A do SIWZ. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia w Załączniku nr 5 A do SIWZ. 6) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego należy złożyć wypełniony formularz oferowanego sprzętu – Załącznik nr 5 A do SIWZ, w formularzu należy wpisać nazwę i opisać oferowany serwer. 7) Określone w Załączniku nr 4 A do SIWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 5 A do SIWZ. 2.2. Druga część zamówienia 1) Druga część zamówienia obejmuje dostawę: a) jednostka centralna – 17 szt., b) jednostka centralna – 3 szt., c) monitor 21,5” – 17 szt., d) monitor 24” – 6 szt., e) zasilacz awaryjny UPS – 15 szt., f) komputer przenośny – 2 szt., g) oprogramowanie:  pakiet biurowy – 19 szt.,  Microsoft Windows 10 Professional – 2 szt., h) dysk SSD 240 GB – 14 szt., i) skaner Avision AV620n (skaner wskazany Przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych do systemu Pojazd/Kierowca) – 2 szt. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 B do SIWZ (Warunki techniczne – część druga zamówienia). 3) W przypadku awarii dysków twardych – dysk pozostaje u Zamawiającego – wymagane jest złożenie oświadczenia Wykonawcy w Załączniku nr 5 B do SIWZ. 4) Minimalna gwarancja na dostarczony sprzęt, o którym mowa w pkt 1, określona została w Załączniku nr 4 B do SIWZ. 5) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt posiadał certyfikaty a firma serwisująca spełniała wymagania określone w Załączniku nr 4 B do SIWZ. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia w Załączniku nr 5 B do SIWZ. 6) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego należy złożyć wypełniony formularz oferowanego sprzętu – Załącznik nr 5 B do SIWZ, w formularzu należy wpisać nazwę i opisać oferowany sprzęt. 7) Określone w Załączniku nr 4 B do SIWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 5 B do SIWZ. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. 4. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Zamawiającego. 6. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 7. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia - do 28 dni od dnia zawarcia umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - pkt 18 SIWZ.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W przypadku ubiegania się o udzielenie pierwszej części zamówienia - Formularz oferowanego sprzętu – Załącznik nr 5A do SIWZ. 2. W przypadku ubiegania się o udzielenie drugiej części zamówienia - Formularz oferowanego sprzętu – Załącznik nr 5B do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz Oferta – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku złożenia oferty na część drugą zamówienia – wypełniony formularz cenowy – Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 6 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-07-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pierwsza część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia - do 28 dni od dnia zawarcia umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - pkt 18 SIWZ.
Zalacznik krotki opis Pierwsza część zamówienia 1) Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę serwera. 2) Minimalna gwarancja na dostarczony serwer określona została w Załączniku nr 4 A do SIWZ. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 A do SIWZ (Warunki techniczne – część pierwsza zamówienia). 4) W przypadku awarii dysków twardych – dysk pozostaje u Zamawiającego – wymagane jest złożenie oświadczenia Wykonawcy w Załączniku nr 5 A do SIWZ. 5) Zaoferowany serwer winien posiadać wymagane certyfikaty a firma serwisująca spełniać wymagania określone w Załączniku nr 4 A do SIWZ. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia w Załączniku nr 5 A do SIWZ. 6) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego należy złożyć wypełniony formularz oferowanego sprzętu – Załącznik nr 5 A do SIWZ, w formularzu należy wpisać nazwę i opisać oferowany serwer. 7) Określone w Załączniku nr 4 A do SIWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 5 A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Druga część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia - do 28 dni od dnia zawarcia umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - pkt 18 SIWZ.
Zalacznik krotki opis Druga część zamówienia 1) Druga część zamówienia obejmuje dostawę: a) jednostka centralna – 17 szt., b) jednostka centralna – 3 szt., c) monitor 21,5” – 17 szt., d) monitor 24” – 6 szt., e) zasilacz awaryjny UPS – 15 szt., f) komputer przenośny – 2 szt., g) oprogramowanie:  pakiet biurowy – 19 szt.,  Microsoft Windows 10 Professional – 2 szt., h) dysk SSD 240 GB – 14 szt., i) skaner Avision AV620n (skaner wskazany Przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych do systemu Pojazd/Kierowca) – 2 szt. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 B do SIWZ (Warunki techniczne – część druga zamówienia). 3) W przypadku awarii dysków twardych – dysk pozostaje u Zamawiającego – wymagane jest złożenie oświadczenia Wykonawcy w Załączniku nr 5 B do SIWZ. 4) Minimalna gwarancja na dostarczony sprzęt, o którym mowa w pkt 1, określona została w Załączniku nr 4 B do SIWZ. 5) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt posiadał certyfikaty a firma serwisująca spełniała wymagania określone w Załączniku nr 4 B do SIWZ. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia w Załączniku nr 5 B do SIWZ. 6) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego należy złożyć wypełniony formularz oferowanego sprzętu – Załącznik nr 5 B do SIWZ, w formularzu należy wpisać nazwę i opisać oferowany sprzęt. 7) Określone w Załączniku nr 4 B do SIWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 5 B do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)