GuidZP400 |
490e508c-13bf-458d-84d0-88b925abb79d
|
Biuletyn |
543695-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Elektrotechniki
|
Regon |
3790200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pożaryskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
04703
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 112 52 05,
|
Zamawiajacy fax |
22 112 54 44
|
Zamawiajacy email |
iel@iel.waw.pl,
|
Adres strony url |
https://iel.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://iel.pl/pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-aktualne-.htm
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://iel.pl/pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-aktualne-.htm
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Elektrotechniki Dział Administracyjny (AAD) 04-703 Warszawa, ul. Mieczysława Pożaryskiego 28 Bud. nr 3, II piętro, pok. nr 235
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa: Cz I: Usługa wykonania kriostatu oraz karkasów dla modelu transformatora nadprzewodnikowego, Cz II: Wykonanie przepustów prądowych z ekranem miedzianym dla modelu transformatora nadprzewodnikowego
|
Numer referencyjny |
T-9/17-NWM
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Cz I: Ogólny zakres czynności obejmuje wykonanie elementów kriostatu próżniowego z ciepłym otworem i z pokrywą – 1kpl, ich zespawanie oraz wykonanie karkasów uzwojeń nadprzewodnikowych dla modelu transformatora nadprzewodnikowego.
Cz II: Ogólny zakres czynności obejmuje wykonanie przepustów pradowych i doprowadzeń pradowych – 1kpl, oraz wykonanie elementów ekranu miedzianego dla modelu transformatora nadprzewodnikowego.
|
Cpv glowny przedmiot |
31731000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
225000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
30
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. wykażą się:
Cz I: posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż: 45 000,00 zł.
Cz II: posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż: 30 000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia), tj. wykażą się:
wykonaniem w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, dwóch usług o charakterze oraz wartości porównywalnych z zakresem przedmiotu zamówienia tj. usługi wykonania maszyn i/lub sprzętu/ z zakresu aparatury/artykułów elektrotechnicznych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający - przed wyborem najkorzystniejszej oferty - wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających:
brak podstaw do wykluczenia:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokument składa się w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument składa się w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem;
c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonaniu decyzji właściwego organu. Dokument składa się w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający - przed wyborem najkorzystniejszej oferty - wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających:
spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj:
a) wykazu usług (dwóch) o charakterze porównywalnym z zakresem zamówienia (tj. usługi wykonania maszyn i/lub sprzętu z zakresu aparatury/artykułów elektrotechnicznych.), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie; wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są faktury, protokoły odbioru bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – sporządzonego wg załącznika nr 7 – doświadczenie zawodowe.
Jeżeli wykaz lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane.
b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert
(Cz I: Wymagane jest posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż: 45 000,00- zł
Cz II: Wymagane jest posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż: 30 000,00- zł).
|
Inne dokumenty niewymienione |
formularz oferty, oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje zmiany umowy dotyczące:
1) zmiany zakresu i/lub sposobu wykonania usługi objętej umową,
2) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku wprowadzenia zmian określonych w pkt. 1 lub w związku ze zmianą obowiązującej stawki VAT,
3)innych warunków umowy, które należy zmienić, a których zmiany nie można było przewidzieć na etapie przygotowania i/lub prowadzenia postępowania czy też w dniu zawarcia umowy
2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem oraz opisem wpływu zmiany na termin wykonania umowy.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą zostać dokonane, w szczególności wówczas, gdy zajdzie co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności:
1) obniżenie kosztu eksploatacji (użytkowania) przedmiotu umowy,
2) poprawa wartości lub podniesienia sprawności przedmiotu umowy,
3) podniesienie bezpieczeństwa użytkowania przedmiotu umowy,
4) zmiana obowiązujących przepisów,
5) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia prac lub przeszkody spowodowane przez zamawiającego lub jego personel,
6) siła wyższa,
7) działania osób trzecich uniemożliwiające terminową realizację umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy.
4. Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiana jest spowodowana uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę.
5. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.
6. Poza przypadkami określonymi w niniejszym paragrafie Zamawiający dopuszcza zmiany w sytuacjach przewidzianych w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawcy powinny zostać przekazane w taki sposób, by zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą oraz opatrzone stosownym zastrzeżeniem. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń tj. traktowany będzie jako zgoda na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji postępowania oraz ich ujawnienie na zasadach określonych w ustawie Pzp.
Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane jako bezskuteczne i skutkować będzie - zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 (sygn. III CZP 74/05) - ich odtajnieniem.
|
IV 4 4 data |
2017-07-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:50
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|