WYBÓR DOSTAWCY WYPOSAŻENIA BUDYNKU I POMIESZCZEŃ NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 10 WE WROCŁAWIU

Data publikacji 2017-07-03
Data zakończenia 2017-07-11 00:00:00
Instytucja Przedszkole nr 10
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543162-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawcy mebli, pomocy dydaktycznych oraz elementów wyposażenia sal dydaktycznych na rzecz Przedszkola nr 10 we Wrocławiu.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:

1) Dostawę wyspecyfikowanych produktów, własnym środkiem transportu, do drugiego budynku Zamawiającego przy ul. Piotrkowskiej 9;
2) Rozładunek;
3) Wniesienie i zeskładowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
4) Zmontowanie, ustawienie lub zainstalowanie poszczególnych produktów
w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bbdfa7e0-6f01-4b36-9c2b-7b2f9d3b9360
Biuletyn 543162-N-2017
Zamawiajacy nazwa Przedszkole nr 10
Regon 93011263800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Starogajowa
Zamawiajacy adres numer domu 100
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 54047
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 798 67 47,
Zamawiajacy fax 71 354 38 39
Zamawiajacy email p10wroc@o2.pl,
Adres strony url http://www.przedszkole10.wroc.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.edu.wroclaw.pl/wps/portal/edu-dev/main22/p010/Przetargi i konkursy/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.edu.wroclaw.pl/wps/portal/edu-dev/main22/p010/Przetargi i konkursy/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny doręczenie osobiste, kurier, operator pocztowy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres PRZEDSZKOLE NR 10 we Wrocławiu, ul. STAROGAJOWA 100, 54-047 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu WYBÓR DOSTAWCY WYPOSAŻENIA BUDYNKU I POMIESZCZEŃ NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 10 WE WROCŁAWIU
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawcy mebli, pomocy dydaktycznych oraz elementów wyposażenia sal dydaktycznych na rzecz Przedszkola nr 10 we Wrocławiu. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) Dostawę wyspecyfikowanych produktów, własnym środkiem transportu, do drugiego budynku Zamawiającego przy ul. Piotrkowskiej 9; 2) Rozładunek; 3) Wniesienie i zeskładowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 4) Zmontowanie, ustawienie lub zainstalowanie poszczególnych produktów w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-08-31T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie, związane z dostawami mebli i/lub pomocy dydaktycznych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - wzór wykazu zawarty jest w Załączniku nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wydrukowany, parafowany i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) Zmiana terminu realizacji zadania w przypadku zmian terminowych w harmonogramie pracy Zamawiającego lub z przyczyn obiektywnych niezależnych od Wykonawcy. 2) W każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego; 3) Zmiany urzędowej stawki podatku VAT; 4) Przypadki losowe (np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnętrzne, zgony i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji;
IV 4 4 data 2017-07-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)