GuidZP400 |
b127b5d8-2c71-4065-ac8e-46b76275fea2
|
Biuletyn |
543187-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
011035381
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kasprzaka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-211
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 38 94 808,
|
Zamawiajacy fax |
22 38 94 922
|
Zamawiajacy email |
JSkonieczna@wolski.med.pl,
|
Adres strony url |
www.wolski.med.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wolski.med.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Wolski 01-211 Warszawa ul. Kasprzaka 17, Kancelaria, pawilon nr 2, parter
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa elektrod i żeli do elektrod
|
Numer referencyjny |
EP/31/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektrod i żeli do elektrod, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ stanowiącym formularz asortymentowo – cenowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część/zadanie stanowi:
Zadanie nr 1 – Elektrody przedsercowe
Zadanie nr 2 – Elektrody przełykowe
Zadanie nr 3 – Żele do USG, EKG
Zadanie nr 4 – Elektrody do aparatu typu Valleylab
Zadanie nr 5 – Elektrody do aparatu typu Keypoint
Zadanie nr 6 – Materiały eksploatacyjne do wielofunkcyjnego urządzenia diagnostyczno – terapeutycznego Diagnostim MDD-501
Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Przedmiot zamówienia powinien być dopuszczony do obrotu na terytorium Polski, na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy złożą wraz z ofertą oświadczenie, że do realizacji przedmiotu zamówienia użyje produktów posiadających dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP (według wzoru Załącznik nr 8 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów potwierdzających to oświadczenie, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy. Na etapie badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców do dostarczenia próbek oferowanego sprzętu. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Koszty udziału w postępowaniu, a w szczególności koszty sporządzenia oferty, pokrywa Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (za wyjątkiem zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 93 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych). Miejsce realizacji: siedziba Szpitala Wolskiego.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Oświadczenie Wykonawcy, że do wykonania przedmiotu zamówienia użyje produktów posiadających dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP, a także, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ,
2) Dla każdej części – Opisy techniczne w języku polskim, oferowanych produktów, np. karty katalogowe, ulotki informacyjne, potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego oraz numer katalogowy podany w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
3) W przypadku dostarczenia oryginalnych dokumentów producenta zagranicznego, muszą one posiadać tłumaczenia. Zamawiający wymaga, aby w/w dokumenty były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, którego zakresu i której pozycji formularza cenowego dotyczy dokument.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
1) wypełniony formularz asortymentowo – cenowy sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ,
2) dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu wyszczególnionego w pkt 9.3 do oferty należy załączyć, np. pełnomocnictwo w oryginale,
3) próbki – dla zadania nr 1 dla każdej pozycji po 1 opakowaniu handlowym.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W związku z regulacją art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania następujących zmian w umowie:
1) zwiększenie lub zmniejszenie ilości w pozycjach danego zadania będącego przedmiotem umowy, wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do umowy, pod warunkiem nieprzekroczenia wartości zadania,
2) zmniejszenie ceny jednostkowej brutto poszczególnego asortymentu będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do umowy,
3) zakup towaru o tych samych parametrach, lecz cenie nie wyższej, jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt,
4) wydłużenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy,
5) zamiana poszczególnego asortymentu będącego przedmiotem umowy
i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do umowy, w przypadku zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, na tzw. „zamiennik”, tj. asortyment równoważny, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w tym również cenę jednostkową brutto,
6) zmiana ceny jednostkowej brutto poszczególnego asortymentu będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową,
7) jeżeli Wykonawca prowadzi sprzedaż produktów wchodzących w skład załącznika do umowy, a producent tych produktów złożył ofertę specjalną na zakup tych produktów, Zamawiający ma prawo do nabycia tych produktów po obniżonych cenach. Wykonawca nie będzie rościł sobie z tytułu tych dostaw dodatkowego wynagrodzenia niż na fakturze promocyjnej,
8) zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy,
9) zmiana sposobu realizacji umowy, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego i uzasadniona jego potrzebami,
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy o 20% wartości umowy, bez prawa dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności, powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).
W przypadku naruszania postanowień umowy przez Wykonawcę, w szczególności w przypadku opóźnienia w dostawie ponad 7 dni w stosunku do terminu realizacji, trzykrotnego w ciągu miesiąca opóźnienia w realizacji zamówienia, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia o powyższym informacji.
Każda zmiana dla swej ważności wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Skutki odstąpienia następują na przyszłość.
|
IV 4 4 data |
2017-07-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PLN
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 1 – Elektrody przedsercowe.
UWAGA! Zadanie nr 1 zostanie ocenione na podstawie próbek złożonych do oferty. Brak załączenia próbek skutkować będzie odrzuceniem oferty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2 – Elektrody przełykowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 3 – Żele do USG, EKG
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 4 – Elektrody do aparatu typu Valleylab
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 5 – Elektrody do aparatu typu Keypoint
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 6 – Materiały eksploatacyjne do wielofunkcyjnego urządzenia diagnostyczno – terapeutycznego Diagnostim MDD-501
|
| |