Dostawa elektrod i żeli do elektrod

Data publikacji 2017-07-03
Data zakończenia 2017-07-11 00:00:00
Instytucja Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543187-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektrod i żeli do elektrod, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ stanowiącym formularz asortymentowo – cenowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część/zadanie stanowi:
Zadanie nr 1 – Elektrody przedsercowe
Zadanie nr 2 – Elektrody przełykowe
Zadanie nr 3 – Żele do USG, EKG
Zadanie nr 4 – Elektrody do aparatu typu Valleylab
Zadanie nr 5 – Elektrody do aparatu typu Keypoint
Zadanie nr 6 – Materiały eksploatacyjne do wielofunkcyjnego urządzenia diagnostyczno – terapeutycznego Diagnostim MDD-501
Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Przedmiot zamówienia powinien być dopuszczony do obrotu na terytorium Polski, na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy złożą wraz z ofertą oświadczenie, że do realizacji przedmiotu zamówienia użyje produktów posiadających dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP (według wzoru Załącznik nr 8 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów potwierdzających to oświadczenie, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy. Na etapie badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców do dostarczenia próbek oferowanego sprzętu. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Koszty udziału w postępowaniu, a w szczególności koszty sporządzenia oferty, pokrywa Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (za wyjątkiem zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 93 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych). Miejsce realizacji: siedziba Szpitala Wolskiego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b127b5d8-2c71-4065-ac8e-46b76275fea2
Biuletyn 543187-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 011035381
Zamawiajacy adres ulica Kasprzaka
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-211
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 38 94 808,
Zamawiajacy fax 22 38 94 922
Zamawiajacy email JSkonieczna@wolski.med.pl,
Adres strony url www.wolski.med.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wolski.med.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Wolski 01-211 Warszawa ul. Kasprzaka 17, Kancelaria, pawilon nr 2, parter
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa elektrod i żeli do elektrod
Numer referencyjny EP/31/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektrod i żeli do elektrod, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ stanowiącym formularz asortymentowo – cenowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część/zadanie stanowi: Zadanie nr 1 – Elektrody przedsercowe Zadanie nr 2 – Elektrody przełykowe Zadanie nr 3 – Żele do USG, EKG Zadanie nr 4 – Elektrody do aparatu typu Valleylab Zadanie nr 5 – Elektrody do aparatu typu Keypoint Zadanie nr 6 – Materiały eksploatacyjne do wielofunkcyjnego urządzenia diagnostyczno – terapeutycznego Diagnostim MDD-501 Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Przedmiot zamówienia powinien być dopuszczony do obrotu na terytorium Polski, na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy złożą wraz z ofertą oświadczenie, że do realizacji przedmiotu zamówienia użyje produktów posiadających dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP (według wzoru Załącznik nr 8 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów potwierdzających to oświadczenie, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy. Na etapie badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców do dostarczenia próbek oferowanego sprzętu. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Koszty udziału w postępowaniu, a w szczególności koszty sporządzenia oferty, pokrywa Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (za wyjątkiem zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 93 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych). Miejsce realizacji: siedziba Szpitala Wolskiego.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Oświadczenie Wykonawcy, że do wykonania przedmiotu zamówienia użyje produktów posiadających dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP, a także, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ, 2) Dla każdej części – Opisy techniczne w języku polskim, oferowanych produktów, np. karty katalogowe, ulotki informacyjne, potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego oraz numer katalogowy podany w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) W przypadku dostarczenia oryginalnych dokumentów producenta zagranicznego, muszą one posiadać tłumaczenia. Zamawiający wymaga, aby w/w dokumenty były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, którego zakresu i której pozycji formularza cenowego dotyczy dokument.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony formularz asortymentowo – cenowy sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, 2) dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu wyszczególnionego w pkt 9.3 do oferty należy załączyć, np. pełnomocnictwo w oryginale, 3) próbki – dla zadania nr 1 dla każdej pozycji po 1 opakowaniu handlowym.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W związku z regulacją art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania następujących zmian w umowie: 1) zwiększenie lub zmniejszenie ilości w pozycjach danego zadania będącego przedmiotem umowy, wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do umowy, pod warunkiem nieprzekroczenia wartości zadania, 2) zmniejszenie ceny jednostkowej brutto poszczególnego asortymentu będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do umowy, 3) zakup towaru o tych samych parametrach, lecz cenie nie wyższej, jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt, 4) wydłużenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, 5) zamiana poszczególnego asortymentu będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do umowy, w przypadku zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, na tzw. „zamiennik”, tj. asortyment równoważny, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w tym również cenę jednostkową brutto, 6) zmiana ceny jednostkowej brutto poszczególnego asortymentu będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, 7) jeżeli Wykonawca prowadzi sprzedaż produktów wchodzących w skład załącznika do umowy, a producent tych produktów złożył ofertę specjalną na zakup tych produktów, Zamawiający ma prawo do nabycia tych produktów po obniżonych cenach. Wykonawca nie będzie rościł sobie z tytułu tych dostaw dodatkowego wynagrodzenia niż na fakturze promocyjnej, 8) zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy, 9) zmiana sposobu realizacji umowy, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego i uzasadniona jego potrzebami, 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy o 20% wartości umowy, bez prawa dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności, powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). W przypadku naruszania postanowień umowy przez Wykonawcę, w szczególności w przypadku opóźnienia w dostawie ponad 7 dni w stosunku do terminu realizacji, trzykrotnego w ciągu miesiąca opóźnienia w realizacji zamówienia, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia o powyższym informacji. Każda zmiana dla swej ważności wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Skutki odstąpienia następują na przyszłość.
IV 4 4 data 2017-07-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1 – Elektrody przedsercowe. UWAGA! Zadanie nr 1 zostanie ocenione na podstawie próbek złożonych do oferty. Brak załączenia próbek skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 – Elektrody przełykowe
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3 – Żele do USG, EKG
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 4 – Elektrody do aparatu typu Valleylab
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 5 – Elektrody do aparatu typu Keypoint
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 6 – Materiały eksploatacyjne do wielofunkcyjnego urządzenia diagnostyczno – terapeutycznego Diagnostim MDD-501
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Własności techniczno – użytkowe
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Wierność przekazywania sygnału z ciała pacjenta do aparatury
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)