dostawa materiałów promocyjnych dot. programu Erasmus + - KC-zp.272-328/17

Data publikacji 2017-07-03
Data zakończenia 2017-07-11 00:00:00
Instytucja Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543336-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa materiałów promocyjnych dot. programu Erasmus +: 1) torby na ramię, czapki, kubki termiczne, notatniki z długopisem, 2) powerbanki, wagi cyfrowe, pamięć USB, kamizelki, woreczki z organzy, pokrowce na walizkę, organizery do kabli słuchawkowych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c9b4748b-03b9-48ed-9113-ff00c5a253bc
Biuletyn 543336-N-2017
Zamawiajacy nazwa Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
Regon 157700000
Zamawiajacy adres ulica Al. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-059
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon (12)6173595,
Zamawiajacy fax (12)6173595
Zamawiajacy email dzp@agh.edu.pl,
Adres strony url www.dzp.agh.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Erasmus+
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.agh.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830) osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, paw. C2 pok. 117
Nazwa nadana zamowieniu dostawa materiałów promocyjnych dot. programu Erasmus + - KC-zp.272-328/17
Numer referencyjny KC-zp.272-328/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu dostawa materiałów promocyjnych dot. programu Erasmus +: 1) torby na ramię, czapki, kubki termiczne, notatniki z długopisem, 2) powerbanki, wagi cyfrowe, pamięć USB, kamizelki, woreczki z organzy, pokrowce na walizkę, organizery do kabli słuchawkowych
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 28000,00
Waluta calosc pln
Okres w dniach 11
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (lub zgodnie z jego treścią). 2. Próbki dla każdego zadania odrębnie - zgodnie z pkt. VII.3 SIWZ: Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą próbek do każdego zadania częściowego: Zadanie nr 1 - 1 torba Kolor torby : niebieski lub czerwony Materiał: non woven. Nadruk: dowolny Wielkość nadruku: co najmniej 230 mm x 253 mm Kolor nadruku: czarny Umiejscowienie nadruku: wyśrodkowany, na środku produktu Wysokość rączki: co najmniej 200 mm - 1 czapka Kolor czapki: czarny lub szary Materiał: podwójny: min. 95% bawełna jersey, max. 5% elastan. Nadruk: dowolny Wielkość haftu: co najmniej 90 mm x 22 mm Kolor haftu na czapce czarnej: biały. Kolor haftu na czapce szarej: czarny. Umiejscowienie nadruku: centralnie z przodu czapki, nad krawędzią. - 1 kubek Kolor kubka termicznego: niebieski lub szary lub czerwony Materiał: plastik Nadruk: dowolny Wielkość nadruku: co najmniej 40 mm x 14 mm Kolor nadruku: na niebieskim kubku: biały. na szarym kubku: czarny. na czerwonym kubku: biały. Umiejscowienie nadruku: na froncie kubka - 1 notes Materiał: recyclingowy papier, w skład zestawu powinien wchodzić także długopis automatyczny Nadruk: dowolny Wielkość nadruku: co najmniej 70 mm x 24 mm Kolor nadruku: czarny Umiejscowienie nadruku: na środku notesu Zadanie nr 2 - 1 powerbank – Kolor powerbank: biały Materiał: plastik Nadruk: dowolny Wielkość nadruku: co najemnej 40 x 20 mm Kolor nadruku: czarny Umiejscowienie nadruku: na środku powerbank - 1 waga cyfrowa Kolor wagi cyfrowej: czarny Materiał: poliester, metal, plastik Nadruk: dowolny Wielkość nadruku: co najemnej 15 x 25 mm Kolor nadruku: biały Umiejscowienie nadruku: na środku wagi cyfrowej - 1 pamięć usb Kolor pamięci usb: złoty/zbliżony do złotego Materiał: metal, plastik Grawer (dowolny) na jednej stronie elementu Wielkość graweru: co najemnej 20 x 5 mm Umiejscowienie graweru: na środku pamięci usb - 1 kamizelka Rozmiar: dowolny Kolor kamizelki: czarny Zasuwana na zamek błyskawiczny z przodu na całej długości Materiał wodoodporny: poliester, elastan Nadruk: dowolny Kolor nadruku: niebiesko-żółty Wielkość nadruku: co najemnej 30 x 10 mm Umiejscowienie nadruku: w lewej, dolnej części kamizelki obok zamka Haft: dowolny Kolor haftu: złoty Wielkość haftu: 20 x 40 mm Umiejscowienie haftu: na karku - 1 pokrowiec na walizkę Kolor pokrowca na walizkę: czarny Materiał wodoodporny: poliester Nadruk: dowolny Wielkość nadruku: co najemnej 40 x 60 mm Kolor nadruku: biały Umiejscowienie nadruku: na środku pokrowca na walizkę - 1 organizer kabli słuchawkowych Kolor organizera kabli słuchawkowych: czarny Materiał: guma Nadruk na jednej stronie elementu: dowolny Wielkość nadruku: co najemnej 16 x 8 mm Kolor nadruku: biały Umiejscowienie nadruku: na środku organizera kabli słuchawkowych 3. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 4. Upoważnienie-pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: a. wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w 3 pkt. a), będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt. a), wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 6. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie przez stronę inicjującą zmianę wniosku zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy.
IV 4 4 data 2017-07-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa materiałów promocyjnych dot. programu Erasmus+ (torby, czapki, kubki termiczne, notesy)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 14873,0
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 11
Zalacznik informacje dodatkowe 3. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą próbek do każdego zadania częściowego: Zadanie nr 1 - 1 torba Kolor torby : niebieski lub czerwony Materiał: non woven. Nadruk: dowolny Wielkość nadruku: co najmniej 230 mm x 253 mm Kolor nadruku: czarny Umiejscowienie nadruku: wyśrodkowany, na środku produktu Wysokość rączki: co najmniej 200 mm - 1 czapka Kolor czapki: czarny lub szary Materiał: podwójny: min. 95% bawełna jersey, max. 5% elastan. Nadruk: dowolny Wielkość haftu: co najmniej 90 mm x 22 mm Kolor haftu na czapce czarnej: biały. Kolor haftu na czapce szarej: czarny. Umiejscowienie nadruku: centralnie z przodu czapki, nad krawędzią. - 1 kubek Kolor kubka termicznego: niebieski lub szary lub czerwony Materiał: plastik Nadruk: dowolny Wielkość nadruku: co najmniej 40 mm x 14 mm Kolor nadruku: na niebieskim kubku: biały. na szarym kubku: czarny. na czerwonym kubku: biały. Umiejscowienie nadruku: na froncie kubka - 1 notes Materiał: recyclingowy papier, w skład zestawu powinien wchodzić także długopis automatyczny Nadruk: dowolny Wielkość nadruku: co najmniej 70 mm x 24 mm Kolor nadruku: czarny Umiejscowienie nadruku: na środku notesu
Zalacznik krotki opis dostawa materiałów promocyjnych dot. programu Erasmus+ (torby, czapki, kubki termiczne, notesy)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa materiałów promocyjnych dot. programu Erasmus+ (powerbanki, wagi do bagażu, pamięć USB, kamizelki, woreczki, pokrowce na walizki, organizery do kabli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 13127,0
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 11
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą próbek do zadania nr 2: Zadanie nr 2 - 1 powerbank – Kolor powerbank: biały Materiał: plastik Nadruk: dowolny Wielkość nadruku: co najemnej 40 x 20 mm Kolor nadruku: czarny Umiejscowienie nadruku: na środku powerbank - 1 waga cyfrowa Kolor wagi cyfrowej: czarny Materiał: poliester, metal, plastik Nadruk: dowolny Wielkość nadruku: co najemnej 15 x 25 mm Kolor nadruku: biały Umiejscowienie nadruku: na środku wagi cyfrowej - 1 pamięć usb Kolor pamięci usb: złoty/zbliżony do złotego Materiał: metal, plastik Grawer (dowolny) na jednej stronie elementu Wielkość graweru: co najemnej 20 x 5 mm Umiejscowienie graweru: na środku pamięci usb - 1 kamizelka Rozmiar: dowolny Kolor kamizelki: czarny Zasuwana na zamek błyskawiczny z przodu na całej długości Materiał wodoodporny: poliester, elastan Nadruk: dowolny Kolor nadruku: niebiesko-żółty Wielkość nadruku: co najemnej 30 x 10 mm Umiejscowienie nadruku: w lewej, dolnej części kamizelki obok zamka Haft: dowolny Kolor haftu: złoty Wielkość haftu: 20 x 40 mm Umiejscowienie haftu: na karku - 1 pokrowiec na walizkę Kolor pokrowca na walizkę: czarny Materiał wodoodporny: poliester Nadruk: dowolny Wielkość nadruku: co najemnej 40 x 60 mm Kolor nadruku: biały Umiejscowienie nadruku: na środku pokrowca na walizkę - 1 organizer kabli słuchawkowych Kolor organizera kabli słuchawkowych: czarny Materiał: guma Nadruk na jednej stronie elementu: dowolny Wielkość nadruku: co najemnej 16 x 8 mm Kolor nadruku: biały Umiejscowienie nadruku: na środku organizera kabli słuchawkowych
Zalacznik krotki opis dostawa materiałów promocyjnych dot. programu Erasmus+ (powerbanki, wagi do bagażu, pamięć USB, kamizelki, woreczki, pokrowce na walizki, organizery do kabli
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Jakość próbki
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)