GuidZP400 |
6663904b-cffd-4943-8c2b-bf9d57ff3d4b
|
Biuletyn |
544272-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Warszawska Wydział Architektury
|
Regon |
155433000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Koszykowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
55
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00659
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
0-226282887, 6284162,
|
Zamawiajacy fax |
0-22 6283236
|
Zamawiajacy email |
dziekog@arch.pw.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.pw.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Architektury Politechniki Warszawskiej, 00-659 Warszawa, ul. Koszykowa 55 pok. 3 c (sekretariat Dziekana)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i dysków dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej
|
Numer referencyjny |
WAPW/3/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: dostawa sprzętu komputerowego i dysków dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej.
Zamówienie realizowane będzie w 4 częściach:
Część I: Komputer stacjonarny z oprogramowaniem biurowym – 1 szt. (kod CPV: 30213000-5 - komputery osobiste; 48700000-5 - pakiety oprogramowania użytkowego);
Część II: Monitor – 1 szt. (kod CPV: 30231300-0 - monitory ekranowe);
Część III: Tablet z klawiaturą – 1 szt., (kod CPV: 30213200-7 – komputer tablet, 30237410-6 klawiatury komputerowe, 30237200-1 - akcesoria komputerowe);
Część IV: Dysk zewnętrzny – 2 szt., (kod CPV: 30234100-9 - dysk magnetyczny);
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz określenie zakresu gwarancji zawarte są w załączniku
nr 3 do SIWZ - tabela techniczna zamówienia (dla każdej części zamówienia uwzględniona została odrębna tabela).
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp. 2.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy w pkt 1.
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie jest wymagane - Zamawiający nie stawia żadnych warunków.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem nazw (firm) podwykonawców oraz inne oświadczenia wynikające z wzoru; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. ust. 1-2 niniejszej SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 A i B do SIWZ; 3) wypełnioną przez Wykonawcę tabelę techniczną zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ, która powinna zawierać w szczególności opis parametrów oferowanego produktu - wskazanego przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (uwzględnionym w załączniku nr 3 do SIWZ - tabela techniczna zamówienia) - dla każdej części zamówienia uwzględniona została odrębna tabela. Zamawiający zastrzega, iż opis parametrów oferowanego produktu powinien być autorskim opracowaniem Wykonawcy, tj. nie powinien stanowić w całości lub w części kopii opisu przedmiotu zamówienia zawartego w tabeli technicznej - kolumna dot. minimalnych oczekiwań Zamawiającego 4) formularz cenowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 5) ewentualne pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy udzielone przez Wykonawcę (imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli osoba podpisująca nie została wskazana do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, również w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje istotne zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio zmiany wartości umownej, zakresu przedmiotu zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) wycofania z produkcji/sprzedaży zaoferowanych urządzeń, 2) w następstwie wydłużonych (wykraczających poza terminy określone w KPA) procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, na termin realizacji zamówienia – udokumentowanych; 3) ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT; 4) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych. 2. Przez istotne zmiany umowy Zamawiający rozumie takie zmiany, które w postępowaniu przed udzieleniem umożliwiałyby złożenie innej znacząco odmiennej, ważnej oferty, jak również umożliwiałyby dopuszczenie innych Wykonawców. Katalog istotnych zmian umożliwiających zmianę zawartej umowy przewiduje ust 1. 3. Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy jest sporządzenie, podpisanego przez Strony „Protokołu Konieczności”, określającego przyczyny zmian oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust. 1. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu do umowy podpisanego przez obie Strony. 4. Nieistotne zmiany zawartej umowy będą sporządzone pisemnie w formie aneksu, po sporządzeniu Protokołu Konieczności. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-07-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Komputer stacjonarny z oprogramowaniem biurowym – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Komputer stacjonarny z oprogramowaniem biurowym – 1 szt. (kod CPV: 30213000-5 - komputery osobiste; 48700000-5 - pakiety oprogramowania użytkowego);
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Monitor- 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Monitor – 1 szt. (kod CPV: 30231300-0 - monitory ekranowe);
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Tablet z klawiaturą - 1szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Tablet z klawiaturą – 1 szt., (kod CPV: 30213200-7 – komputer tablet, 30237410-6 klawiatury komputerowe, 30237200-1 - akcesoria komputerowe);
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dysk zewnętrzny – 2 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30234100-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dysk zewnętrzny – 2 szt., (kod CPV: 30234100-9 - dysk magnetyczny)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dysk twardy do serwera HP ProLiant ML 350p Gen8 – 1szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30234100-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dysk twardy do serwera HP ProLiant ML 350p Gen8 – 1szt. (kod CPV: 30234100-9 - dysk magnetyczny).
|
| |