„Dostawa i montaż nagłośnienia w Miejsko-Gminnym Ośrodku sportu i Rekreacji w Koronowie”

Data publikacji 2017-07-04
Data zakończenia 2017-08-07 00:00:00
Instytucja Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji
Miejscowość Koronowo
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Cyfrowa aparatura nadawcza

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544651-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 322700006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu nagłośnieniowego, na potrzeby Miejsko-Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Koronowie.
Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu nagłośnieniowego (szkolenie w siedzibie Zamawiającego).
2. Przedmiotowa dostawa sprzętu nagłośnieniowego obejmuje w szczególności:
1). Zestaw nagłośnieniowy mobilny
- Zestaw głośnikowy szerokopasmowy, szt. 2
- Zestaw głośnikowy dwudrożny, aktywny, szt. 2
- wzmacniacz audio, szt. 1
2). Urządzenie głośnikowe, typ 1, szt. 2
3). Urządzenie głośnikowe, typ 2, szt. 2
4). Urządzenie głośnikowe, typ 3, szt. 4
5). Wzmacniacz systemu nagłośnienia typ 1, szt. 1
6). Wzmacniacz systemu nagłośnienia typ 2, szt. 1
7). Procesor głośnikowy, szt. 1
8). Konsoleta foniczna, szt. 1
9). Kompresor/limiter, szt. 2
10). Odtwarzacz CD, szt. 1
11). Monitor odsłuchowy, aktywny, szt. 1
12). System bezprzewodowy z mikrofonem doręcznym, szt. 4
13). Pasywna antena dookólna, szt. 2
14). Mikrofon dla komentatora, szt. 1
15). Szafka na urządzenia, typ 1, szt. 1
16). Szafka na urządzenia, typ 2, szt. 1
17). Aktywny spliter antenowy z dystrybucją zasilania, szt. 1
18). Statyw stołowy, szt. 1
19). Statyw mikrofonowy, szt. 4
20). Komputer, szt. 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie www.bip.Koronowo.pl

3. Montaż przedmiotu zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu i obowiązującymi Normami.
4. Do przedmiotu zamówienia powinny być dołączone instrukcje obsługi sporządzone w języku polskim.
5. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe w oryginalnych opakowaniach.

6. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 1 do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego,
patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry,
nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia.

7. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w użytkowanym obiekcie hala sportowo-widowiskowa.
8. Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia terenu po zrealizowaniu zamówienia.
9. Wykonawca jest zobowiązany udzielić minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na sprzęt zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ i przedłożonej ofercie Wykonawcy. Gwarancja rozpoczyna się od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru, potwierdzającego realizację zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca udzieli na zaoferowany sprzęt minimum 24 miesięcznej gwarancji, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta oraz zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
10. Zaleca się oferentom do zapoznania się z miejscem montażu (na własny koszt) celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac montażowych będących przedmiotem przetargu oraz dostosowania instalacji do stanu faktycznego obiektu dla uzyskania ich pełnej funkcjonalności oraz uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
11. Wykonanie - instalacja nagłośnienia nastąpi zgodnie z przepisami sportu- minimum 9 metrów od parkietu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 de2de5b2-b63a-47db-97e0-6a0d26251f5a
Biuletyn 544651-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji
Regon 34052336400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wąskotorowa
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Koronowo
Zamawiajacy kod pocztowy 86010
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 601 143 461,
Zamawiajacy email zamowienia@mgosir.koronowo.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.koronowo.pl
Wymagane przeslanie ofert inny poczta tradycyjna,poczta kurierska,osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejsko-Gminny Osrodek Sportu i Rekreacji, ul. Wąskotorowa 4, 86-010 Koronowo pok. nr 4(sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa i montaż nagłośnienia w Miejsko-Gminnym Ośrodku sportu i Rekreacji w Koronowie”
Numer referencyjny TA.261.5.2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu nagłośnieniowego, na potrzeby Miejsko-Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Koronowie. Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu nagłośnieniowego (szkolenie w siedzibie Zamawiającego). 2. Przedmiotowa dostawa sprzętu nagłośnieniowego obejmuje w szczególności: 1). Zestaw nagłośnieniowy mobilny - Zestaw głośnikowy szerokopasmowy, szt. 2 - Zestaw głośnikowy dwudrożny, aktywny, szt. 2 - wzmacniacz audio, szt. 1 2). Urządzenie głośnikowe, typ 1, szt. 2 3). Urządzenie głośnikowe, typ 2, szt. 2 4). Urządzenie głośnikowe, typ 3, szt. 4 5). Wzmacniacz systemu nagłośnienia typ 1, szt. 1 6). Wzmacniacz systemu nagłośnienia typ 2, szt. 1 7). Procesor głośnikowy, szt. 1 8). Konsoleta foniczna, szt. 1 9). Kompresor/limiter, szt. 2 10). Odtwarzacz CD, szt. 1 11). Monitor odsłuchowy, aktywny, szt. 1 12). System bezprzewodowy z mikrofonem doręcznym, szt. 4 13). Pasywna antena dookólna, szt. 2 14). Mikrofon dla komentatora, szt. 1 15). Szafka na urządzenia, typ 1, szt. 1 16). Szafka na urządzenia, typ 2, szt. 1 17). Aktywny spliter antenowy z dystrybucją zasilania, szt. 1 18). Statyw stołowy, szt. 1 19). Statyw mikrofonowy, szt. 4 20). Komputer, szt. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie www.bip.Koronowo.pl 3. Montaż przedmiotu zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu i obowiązującymi Normami. 4. Do przedmiotu zamówienia powinny być dołączone instrukcje obsługi sporządzone w języku polskim. 5. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe w oryginalnych opakowaniach. 6. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia. 7. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w użytkowanym obiekcie hala sportowo-widowiskowa. 8. Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia terenu po zrealizowaniu zamówienia. 9. Wykonawca jest zobowiązany udzielić minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na sprzęt zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ i przedłożonej ofercie Wykonawcy. Gwarancja rozpoczyna się od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru, potwierdzającego realizację zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca udzieli na zaoferowany sprzęt minimum 24 miesięcznej gwarancji, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta oraz zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 10. Zaleca się oferentom do zapoznania się z miejscem montażu (na własny koszt) celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac montażowych będących przedmiotem przetargu oraz dostosowania instalacji do stanu faktycznego obiektu dla uzyskania ich pełnej funkcjonalności oraz uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 11. Wykonanie - instalacja nagłośnienia nastąpi zgodnie z przepisami sportu- minimum 9 metrów od parkietu.
Cpv glowny przedmiot 32270000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2017-09-04T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2017-09-08T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu 1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1.2.1 Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. 1.2.2 Sytuacji ekonomicznej i finansowej; Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. 1.2.3 Zdolności technicznej i zawodowej: a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie) zrealizował co najmniej 2(dwa) zamówienia polegające na dostawie systemu nagłośnienia dla hal sportowych i obiektów sportowych , o wartości nie mniejszej niż 100 000,00zł brutto każde. b) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował osobą/osobami, które posiadają kwalifikacje i doświadczenie zawodowe minimum 3 letnie, w montażu i obsłudze sprzętu akustycznego. 2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt IX 1.2, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w pkt 3wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 4.1 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 4.2 Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy PZP; 4.3 w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane; 4.4 z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności:  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia;  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców: 5.1 którzy nie wykazali, spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.2 , 5.2 którzy nie wykażą, że nie zachodzą wobec nich przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 ustawy PZP 5.3 wobec których zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ust. 5 pkt 1i 8 ustawy. 6. Zamawiający działając w oparciu o przepis art. 24 aa ustawy PZP najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt IX 1siwz oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 i 4 do siwz. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi załącznik nr 3 i 4 do siwz. 1.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt 1.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1.3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.1. 1.4 Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w pkt IX 3, 4.1- 4.4 siwz –jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2. Oświadczenie w sprawie grupy kapitałowej. 2.1 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7do siwz. 3. Dokumenty i oświadczenia składane Zamawiającemu. 3.1. w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: 3.1.1 wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; (należy wypełnić załącznik nr 5do siwz), przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześnie niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert –na potwierdzenie spełniania warunku opisanego w punkcie IX 1.2.3 siwz. 3.1.2 wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( należy wypełnić załącznik nr 7do siwz); 3.2 w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postepowaniu: 3.2.1 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 3.3 dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu –jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 3.4 w celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego 3.4.1 folder, katalog, prospekt z listą parametrów technicznych producenta oferowanego sprzętu itp., których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę -dotyczy urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia( pkt. III 1.2 siwz) i w załączniku nr 1 do siwz tabela 1 i 2 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wpkt4 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt 4 stosuje się. 6. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w 1.1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 a ustawy PZP lub kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę albo te podmioty albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego -odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 9. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy/Wykonawców występujących wspólnie i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt.9.4.5 lit a) lit. d) siwz należy złożyć w formie oryginału. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. 11. Inne dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą: 11.1. szczegółowy opis techniczny oferowanego sprzętu wg załącznika nr 1 do siwz tabela1 11.2. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; 11.3. wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do specyfikacji) wraz z kalkulacją cenową do oferty, stanowiącą zał. nr 1 do siwz tabela 2;
IV 4 4 data 2017-08-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 80,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)