Dostawa materiałów kancelaryjno - biurowych dla jednostek garnizonu mazowieckiego, Laboratorium Kryminalistycznego i jednostek zamiejscowych KGP

Data publikacji 2017-07-04
Data zakończenia 2017-07-12 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544642-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów kancelaryjno - biurowych dla jednostek garnizonu mazowieckiego, Laboratorium Kryminalistycznego i jednostek zamiejscowych KGP.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – stanowiącym wykaz asortymentowo ilościowy wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.

Dostawy materiałów biurowych następować będą transportem własnym Wykonawcy,
wraz z rozładunkiem, na jego koszt, w miejsce uwzględnione w załączniku nr 2 i wskazane
w zamówieniu otrzymanym od Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8.00 do 14.00.

Wydanie przedmiotu umowy nastąpi w dostawach częściowych – do każdej z jednostek wymienionych w wykazie adresowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej umowy.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia żądanej ilości materiałów biurowych w ciągu 10 dni od daty otrzymania pisemnego zamówienia

Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia materiałów biurowych, jeżeli ich jakość budzi zastrzeżenia oraz jeżeli nie będą one zgodne z warunkami SIWZ i opisem zamieszczonym w załączniku nr 1.

Strony przewidują możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy maksymalnie
o kolejnych 6 miesięcy w przypadku, gdy w terminie określonym w § 2 ust. 1 umowy maksymalna należność za przedmiot umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 nie zostanie osiągnięta.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 812dbcc5-9016-4e4d-8105-3a26d57bff01
Biuletyn 544642-N-2017
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
Regon 670897379
Zamawiajacy adres ulica 11 Listopada
Zamawiajacy adres numer domu 37/59
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 483453103,
Zamawiajacy fax 483452002
Zamawiajacy email monika.hernik@ra.policja.gov.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów kancelaryjno - biurowych dla jednostek garnizonu mazowieckiego, Laboratorium Kryminalistycznego i jednostek zamiejscowych KGP
Numer referencyjny 36/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów kancelaryjno - biurowych dla jednostek garnizonu mazowieckiego, Laboratorium Kryminalistycznego i jednostek zamiejscowych KGP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – stanowiącym wykaz asortymentowo ilościowy wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Dostawy materiałów biurowych następować będą transportem własnym Wykonawcy, wraz z rozładunkiem, na jego koszt, w miejsce uwzględnione w załączniku nr 2 i wskazane w zamówieniu otrzymanym od Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. Wydanie przedmiotu umowy nastąpi w dostawach częściowych – do każdej z jednostek wymienionych w wykazie adresowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia żądanej ilości materiałów biurowych w ciągu 10 dni od daty otrzymania pisemnego zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia materiałów biurowych, jeżeli ich jakość budzi zastrzeżenia oraz jeżeli nie będą one zgodne z warunkami SIWZ i opisem zamieszczonym w załączniku nr 1. Strony przewidują możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy maksymalnie o kolejnych 6 miesięcy w przypadku, gdy w terminie określonym w § 2 ust. 1 umowy maksymalna należność za przedmiot umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 nie zostanie osiągnięta.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Strony przewidują możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy maksymalnie o kolejnych 6 miesięcy w przypadku, gdy w terminie określonym w § 2 ust. 1 umowy maksymalna należność za przedmiot umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 nie zostanie osiągnięta.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen e) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu wskazanego powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie dokumentów stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Powyższy dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej formułą „za zgodność z oryginałem” przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione a) Formularz ofertowy - (wzór stanowi Załącznik od nr 4 do siwz) - należy złożyć w formie oryginału. b) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. c) wykaz asortymentowo-ilosciowy(załącznik nr1) - wypełniony we wszystkich pozycjach, który stanowi integralną część formularza ofertowego - należy złożyć w formie oryginału. d) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej ( Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, Ŝe powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony przewidują możliwość dokonania zmian w treści umowy w przypadku zmiany a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2017-07-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)