GuidZP400 |
812dbcc5-9016-4e4d-8105-3a26d57bff01
|
Biuletyn |
544642-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
|
Regon |
670897379
|
Zamawiajacy adres ulica |
11 Listopada
|
Zamawiajacy adres numer domu |
37/59
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
483453103,
|
Zamawiajacy fax |
483452002
|
Zamawiajacy email |
monika.hernik@ra.policja.gov.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów kancelaryjno - biurowych dla jednostek garnizonu mazowieckiego, Laboratorium Kryminalistycznego i jednostek zamiejscowych KGP
|
Numer referencyjny |
36/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów kancelaryjno - biurowych dla jednostek garnizonu mazowieckiego, Laboratorium Kryminalistycznego i jednostek zamiejscowych KGP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – stanowiącym wykaz asortymentowo ilościowy wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
Dostawy materiałów biurowych następować będą transportem własnym Wykonawcy,
wraz z rozładunkiem, na jego koszt, w miejsce uwzględnione w załączniku nr 2 i wskazane
w zamówieniu otrzymanym od Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8.00 do 14.00.
Wydanie przedmiotu umowy nastąpi w dostawach częściowych – do każdej z jednostek wymienionych w wykazie adresowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej umowy.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia żądanej ilości materiałów biurowych w ciągu 10 dni od daty otrzymania pisemnego zamówienia
Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia materiałów biurowych, jeżeli ich jakość budzi zastrzeżenia oraz jeżeli nie będą one zgodne z warunkami SIWZ i opisem zamieszczonym w załączniku nr 1.
Strony przewidują możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy maksymalnie
o kolejnych 6 miesięcy w przypadku, gdy w terminie określonym w § 2 ust. 1 umowy maksymalna należność za przedmiot umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 nie zostanie osiągnięta.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Strony przewidują możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy maksymalnie
o kolejnych 6 miesięcy w przypadku, gdy w terminie określonym w § 2 ust. 1 umowy maksymalna należność za przedmiot umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 nie zostanie osiągnięta.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
e) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu wskazanego powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie dokumentów stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Powyższy dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej formułą „za zgodność z oryginałem” przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Formularz ofertowy - (wzór stanowi Załącznik od nr 4 do siwz) - należy złożyć w formie oryginału.
b) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza.
c) wykaz asortymentowo-ilosciowy(załącznik nr1) - wypełniony we wszystkich pozycjach, który
stanowi integralną część formularza ofertowego - należy złożyć w formie oryginału.
d) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej ( Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, Ŝe powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony przewidują możliwość dokonania zmian w treści umowy w przypadku zmiany
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2017-07-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|