DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 8 W LUBINIE

Data publikacji 2017-07-04
Data zakończenia 2017-07-14 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 8 im. Jana Wyżykowskiego w Lubinie
Miejscowość Lubin
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544417-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 8 w Lubinie, tj. ziemniaków, warzyw, owoców, jajek, produktów zwierzęcych w formie mięsa i wyrobów mięsnych, ryb przetworzonych i konserwowanych, produktów mleczarskich, pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich oraz różnych produktów spożywczych, produktów przemiału ziarna, olejów i tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, warzyw przetworzonych, zgodnie z wykazami określonymi w załącznikach do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 35c3b6af-2f8a-40bd-848a-e0285af63ac7
Biuletyn 544417-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 8 im. Jana Wyżykowskiego w Lubinie
Regon 71268600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Parkowa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Lubin
Zamawiajacy kod pocztowy 59300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 767 468 346,
Zamawiajacy fax 767 468 346
Zamawiajacy email alinazaremba@o2.pl,
Adres strony url www.sp8lubin.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szkoła Podstawowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp8lubin.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście do siedziby zamawiającego lub przez operatora pocztowego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa nr8 im. Jana Wyżykowskiego 59-300 lubin ul. Parkowa 2
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 8 W LUBINIE
Numer referencyjny SP 8 211.2.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 8 w Lubinie, tj. ziemniaków, warzyw, owoców, jajek, produktów zwierzęcych w formie mięsa i wyrobów mięsnych, ryb przetworzonych i konserwowanych, produktów mleczarskich, pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich oraz różnych produktów spożywczych, produktów przemiału ziarna, olejów i tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, warzyw przetworzonych, zgodnie z wykazami określonymi w załącznikach do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2017-09-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow a.Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia o wartości z podatkiem VAT nie mniejszej niż cena ofertowa Wykonawcy, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione a. Wypełniony formularz oferty – Załącznik nr 1(+ zadania) b. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 c. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia –Załącznik nr 3 d. Wykaz potwierdzający wykonanie dostaw – Załącznik nr 4 e. Wykaz wykonanych usług i dowody określające że usługi zostały wykonane należycie – Załącznik nr 5 f. Zaparafowane wzory umowy – Załącznik nr 6 g. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę – tylko w przypadku jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty h. Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu – tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zmiany obowiązującej wysokości stawki podatku VAT (jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki dla usług objętych zamówieniem Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia brutto o kwotę różnicy zmiany stawki podatku – dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie dokonano)
IV 6 1 srodki ochrony 16. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postepowania, muszą być oznakowane klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art.11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2003r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.). Zamawiający wymaga złożenia wyjaśnień w tym zakresie wraz z ofertą.
IV 4 4 data 2017-07-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Ziemniaki, warzywa, owoce, jaja. Różne produkty spożywcze, produkty przemiału ziarna, warzywa przetworzone
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Produkty zwierzęce, mięso i wyroby mięsne.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa część 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Produkty mleczarskie. Oleje i tłuszcze zwierzęce
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa część 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Ryby przetworzone i konserwowe
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)