GuidZP400 |
fac7103b-cf32-4dd5-b475-2c55daf40102
|
Biuletyn |
544549-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Strzyżów
|
Regon |
59291469200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Przecławczyka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Strzyżów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
172 761 354,
|
Zamawiajacy fax |
172 763 219
|
Zamawiajacy email |
gmina@strzyzow.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest współfinansowane ze Środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VI Spójność Przestrzenna i Społeczna, Działanie 6.4. Infrastruktura edukacyjna , Poddziałanie 6.4.3 Szkolnictwo ogólne
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.strzyzow.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.strzyzow.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Rozwój bazy edukacyjnej placówek oświatowych w gminie Strzyżów”
|
Numer referencyjny |
PRG.271.6.2017.TB
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa i montaż sprzętu ICT do ośmiu placówek oświatowych w gminie Strzyżów
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-08-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
W celu wykazania spełnienia warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W celu wykazania spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- wykonawca winien wykazać się wysokością posiadanych środków lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 750 000 PLN,
- wykonawca winien wykazać się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 750 000 PLN.
Zamawiający będzie je oceniał:
- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 750 000 PLN - spełnia
- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości mniejszej niż 750 000 PLN - nie spełnia
- za spełnienie warunku posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że wykonał należycie co najmniej jedną (usługę lub dostawę) odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.
Za odpowiedni rodzaj (usługi, dostawy) Zamawiający uznaje (usługi, dostawy) wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie. Za odpowiednią wartość Zamawiający uznaje min 500 000 PLN.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji.
2) Dowód wniesienia/wpłacenia wadium.
3) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu stanowiący załącznik nr 3 do siwz,
4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Stanowiący załącznik nr 2 do siwz,
5) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 4
6) Pełnomocnictwa - jeżeli oferta nie jest podpisania przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS
|
Zakresie warunkow udzialu |
złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia nw. oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 p.z.p.:
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
15 000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach :
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących okolicznościach:
1) przedłużenie terminu realizacji umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie zamawiającego i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia,
2) przedłużenie terminu realizacji umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia,
3) zmiany ustawowej stawki podatku VAT – jej obniżenie lub podwyższenie jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku,
4) zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, przedstawionych w umowie – na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody,
5) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy
6) zmiany związane z rezygnacją przez zamawiającego z części zamówienia,
7) jeżeli nastąpi zwiększenie zakresu przedmiotu umowy wraz ze wzrostem należnego wykonawcy wynagrodzenia;
8) jeżeli wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
2. Wszelkie zmiany umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
3. Strona występująca o zmianę zawartej umowy: opisze zaistniałe okoliczności, uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, obliczy koszty zmian, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy, opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy, wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażona na piśmie.
|
IV 4 4 data |
2017-07-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|