Dostawa sprzętu komputerowego i tablic interaktywnych wraz z instalacją dla zespołu szkolno-przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu z podziałem na 3 zadania.

Data publikacji 2017-07-05
Data zakończenia 2017-07-13 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 63 im. Anny Jasińskiej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545693-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego i tablic interaktywnych wraz z instalacją dla zespołu szkolno-przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu z podziałem na 3 zadania.
CPV 30213300-8, 32322000-6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3d1ef6c0-853c-4b39-8f31-986ef44bcea9
Biuletyn 545693-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa nr 63 im. Anny Jasińskiej
Regon 00069315000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mennicza
Zamawiajacy adres numer domu 21-23
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-057
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 7986857,
Zamawiajacy fax 71 3442584
Zamawiajacy email mennicza@sp63.wroc.pl,
Adres strony url www.sp63.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu ZADANIE WSPÓŁFINANSOWANE W RAMACH PROJEKTU EDUKACJA PRZEDSZKOLNA BEZ BARIER - UPOWSZECHNIENIE I ZAPEWNIENIE WYSOKIEJ JAKOŚCI EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ W GMINIE WROCŁAW REALIZOWANEGO W RAMACH RPO WD 2014-2020, 10.1.2. ZAPEWNIENIE RÓWNEGO DOSTĘPU DO WYSOKIEJ JAKOŚCI EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ - ZIT WROF
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka oświatowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp63.wroc.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony 50-057 Wrocław, ul. Mennicza 21-23
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej w zamknietej kopercie/opakowaniu
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 50-057 Wrocław, ul. Mennicza 21-23
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i tablic interaktywnych wraz z instalacją dla zespołu szkolno-przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu z podziałem na 3 zadania.
Numer referencyjny ZP/4/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa sprzętu komputerowego i tablic interaktywnych wraz z instalacją dla zespołu szkolno-przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu z podziałem na 3 zadania. CPV 30213300-8, 32322000-6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - certyfikaty potwierdzających zgodność z normami, deklaracje.
Inne dokumenty niewymienione 1. Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: Arkusz kalkulacyjny – wg załącznika do SIWZ; 2. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 7.1. SIWZ; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 8. SIWZ; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 8 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W zakresie przewidzianym w SIWZ.
IV 4 4 data 2017-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 15:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyposażenie szkoły - komputery i urządzenie wielofunkcyjne do pracowni komputerowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu komputerowego i tablic interaktywnych wraz z instalacją dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu z podziałem na 3 zadania. CPV 30213300-8, 32322000-6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie szkoły - zestawy multimedialne z montażem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu komputerowego i tablic interaktywnych wraz z instalacją dla zespołu szkolno-przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu z podziałem na 3 zadania. CPV 30213300-8, 32322000-6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas reakcji na zgłoszoną usterkę
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)