GuidZP400 |
03a44e8d-6d02-41fb-a2b1-93261d9bb335
|
Biuletyn |
545397-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
|
Regon |
47120816400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żeromskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
113
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90549
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 6393452, 6393458,
|
Zamawiajacy fax |
426 393 452
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.skwam@wp.pl,
|
Adres strony url |
http://www.uskwam.umed.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.uskwam.umed.lodz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.uskwam.umed.lodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
SP ZOZ USK im. WAM UM w Łodzi, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Kancelaria Ogólna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa 20 sztuk materacy przeciwodleżynowych
|
Numer referencyjny |
258/PN/ZP/D/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa 20 sztuk materacy przeciwodleżynowych dla USK im. WAM w Łodzi
|
Cpv glowny przedmiot |
39143112-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie będzie zrealizowane w terminie 4 tygodni od dnia zawarcia umowy o zamówienie publiczne.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
By warunek został spełniony wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, przynajmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż- 25 000,00 zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 PZP, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. „Formularz Oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SIWZ (zawierający m.in. oświadczenie o zaakceptowaniu dodatkowych zobowiązania określone w rozdziale VI SIWZ). - należy przedstawić w formie oryginału.
2. „Formularz Cenowy” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. - należy przedstawić w formie oryginału.
3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
- należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
- należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 PZP oraz:
1. gdy wystąpi przejściowy brak towaru, zakończenie produkcji lub wycofanie z rynku towaru będącego przedmiotem umowy, pod warunkiem, że zostanie zaoferowany towar zamienny, o nie gorszych parametrach jakościowych w porównaniu do towaru objętego umową;
2. gdy Wykonawca zaoferuje towar nowszej generacji, o lepszych parametrach jakościowych w porównaniu do materiału objętego umową;
3. gdy zmienią się przepisy prawa w zakresie objętym umową;
4. zmianę organizacyjną po stronie Wykonawcy bądź Zamawiającego w szczególności w przypadku gdy nastąpi zmiana adresu siedziby firmy, siedziby serwisu /jeżeli dotyczy/ bądź zmiana adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.
|
IV 4 4 data |
2017-07-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|