Dostawa akcesoriów informatycznych dla Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych Sądów Rejonowych funkcjonalnych

Data publikacji 2017-07-07
Data zakończenia 2017-07-17 00:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547278-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302370009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów informatycznych dla Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych Sądów Rejonowych funkcjonalnych. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek, wniesienie akcesoriów do lokalizacji wg załącznika lista dystrybucyjna (dotyczy części I i II).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacje techniczne) zawierają opisy przedmiotu zamówienia odpowiednio dla części I i II.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e76fd446-0ce8-4c16-8a6c-595eae324d43
Biuletyn 547278-N-2017
Zamawiajacy nazwa Sąd Okręgowy w Poznaniu
Regon 32385500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Hejmowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61736
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 62 83 004,
Zamawiajacy fax 61 62 83 035
Zamawiajacy email inwest@SOP.internetdsl.pl,
Adres strony url www.poznan.so.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny sąd
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.poznan.so.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Sąd Okręgowy w Poznaniu, sekretariat Dyrektora Sądu, pok. 3171
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Hejmowskiego 2, 61-736 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa akcesoriów informatycznych dla Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych Sądów Rejonowych funkcjonalnych
Numer referencyjny ZP-226-8/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów informatycznych dla Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych Sądów Rejonowych funkcjonalnych. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek, wniesienie akcesoriów do lokalizacji wg załącznika lista dystrybucyjna (dotyczy części I i II). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacje techniczne) zawierają opisy przedmiotu zamówienia odpowiednio dla części I i II.
Cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Opis spełnienia warunku: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Opis spełnienia warunku: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawcy spełnią warunek, jeżeli wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, min. 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: dwie dostawy akcesoriów komputerowych lub sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami za min: dla części I -90 000,00 zł brutto każda dla części II – 22 000,00 zł brutto każda Wykonawca może okazać się tym samym doświadczeniem w zakresie każdej części zamówienia. Warunek doświadczenia nie podlega sumowaniu – oznacza to, że albo Wykonawca składający ofertę wykaże się realizacją trzech wymaganych usług, albo jeden z uczestników konsorcjum wykaże się realizacją dwóch wymaganych usług, albo w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia, polega na zasobach innego podmiotu – podmiot ten musi wykazać zrealizowanie trzech wymaganych usług. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) Po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - opracowane wg druku dołączonego do SIWZ - załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: Wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały lub są wykonywane należycie – według załącznika nr 5 do SIWZ. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć 1. Zobowiązanie podmiotu trzeciego na zasobach, którego będzie polegał Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. X. pkt 1.3 SIWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów umożliwiającymi należyte wykonanie zamówienia, w szczególności przedstawiając Zamawiającemu zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga przedstawienia dokumentu potwierdzającego: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dokument, o którym mowa powyżej, może stanowić pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z zastrzeżeniem, że musi wskazywać elementy o których mowa w ppkt a-d (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w IV ust 1. poniżej.
Czy wadium 1
Wadium 1) Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I 3 076 zł (trzy tysiące siedemdziesiąt sześć złotych 00/100) Część II 704 zł (siedemset cztery złote) Wadium jest wnoszone odrębnie dla każdej części zamówienia. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, może wnieść wadium w wysokości sumy kwot wadium wymaganych przez Zamawiającego dla poszczególnych części zamówienia, wybranych przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby z treści dokumentu wadialnego lub przelewu jednoznacznie wynikało, jakiej części zamówienia wadium dotyczy. W przypadku niezgodności sumy kwot wniesionego wadium z ilością części zamówienia, na które wykonawca złożył oferty oraz braku możliwości jednoznacznego przypisania wadium do poszczególnych części oferty, oferta wykonawcy zostanie odrzucona
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ
IV 4 14 Zamawiający będzie żądał od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3 % wartości umowy.
IV 4 4 data 2017-07-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostarczenie akcesoriów informatycznych w tym dedykowanych pamięci Ram do serwerów, dedykowanych dysków twardych do macierzy, dla Sądu Okręgowego w Poznaniu z siedzibą przy ul. Hejmowskiego2, 61-736 Poznań
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część I dostawa akcesoriów informatycznych w tym dedykowanych pamięci Ram do serwerów, dedykowanych dysków twardych do macierzy, dla Sądu Okręgowego w Poznaniu z siedzibą przy ul. Hejmowskiego2, 61-736 Poznań, których szczegółowy wykaz zawiera Załącznik nr 1 stanowiący integralną część umowy, do siedziby Zamawiającego : Sąd Okręgowy w Poznaniu, Ul. Hejmowskiego 2, 61-745 Poznań; (magazyn sprzętu).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa akcesoriów informatycznych w tym m.in. dysków twardych, pamięci RAM, klawiatur , myszy, czytników kodów kreskowych dla Sądu Okręgowego w Poznaniu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 30
Zalacznik krotki opis Część II dostawa akcesoriów informatycznych w tym m.in. dysków twardych, pamięci RAM, klawiatur , myszy, czytników kodów kreskowych dla Sądu Okręgowego w Poznaniu z siedzibą przy ul. Hejmowskiego2, 61-736 Poznań, których szczegółowy wykaz zawiera Załącznik nr 9 do SIWZ, do siedziby Zamawiającego : Sąd Okręgowy w Poznaniu, Ul. Hejmowskiego 2, 61-745 Poznań; (magazyn sprzętu) Sąd Rejonowy w Rawiczu, ul. Ignacego Buszy 1; 63-900 Rawicz Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp., ul. Stary Rynek 6; 63-000 Środa Wlkp. Sąd Rejonowy we Wrześni, ul. Jana Pawła II 10; 62-300 Września Sąd Rejonowy w Złotowie, ul. Konopnickiej 15, 77-400 Złotów
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności za fakturę VAT
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)