GuidZP400 |
7460027a-ba11-43eb-a8f4-6564eaa27d69
|
Biuletyn |
545218-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Stołeczna Policji
|
Regon |
1212648200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowolipie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00150
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 6038608. 6037691,
|
Zamawiajacy fax |
226 037 642
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ksp.policja.gov.pl,
|
Adres strony url |
http://www.policja.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.policja.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.policja.waw.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty oraz oświadczenia sporządza sie pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty oraz oświadczenia sporządza sie pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy materiałów budowlanych
|
Numer referencyjny |
WZP-2442/17/91/AG
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów budowlanych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 4 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania).
|
Cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
18
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której
mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz
ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych brutto w PLN, (odpowiednio do rodzaju asortymentu) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT (o procentową różnicę wartości wynikającą ze zmiany stawki podatku).
2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następującym zakresie:
a) Producenta asortymentu – w przypadku zaprzestania produkcji lub braku dostępności na rynku asortymentu danego producenta spowodowanej wycofaniem ze sprzedaży.
b) inne zmiany, jeżeli konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmiany przepisów.
3. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen jednostkowych netto w PLN.
a. w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
b. w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, a Wykonawca udowodni ten fakt Zamawiającemu.
|
IV 4 4 data |
2017-07-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1 - Dostawy cegieł, pustaków ceramicznych i kostki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna Dostawa cegieł, pustaków ceramicznych i kostki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 4 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2 - Dostawy cementu i wapna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa cementu i wapna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 4 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 3 - Dostawy materiałów ślusarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów ślusarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 4 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 - Dostawy wkrętów i gwoździ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wkrętów i gwoździ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 4 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5 – Dostawy papieru ściernego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru ściernego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 4 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6 – Dostawy blachy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa blachy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 4 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 7 - Dostawy elementów do budowy ścianek gipsowo-kartonowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa elementów do budowy ścianek gipsowo-kartonowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 4 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 8 – Dostawy materiałów dekarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów dekarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 4 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 9 - Dostawy zamków i okuć budowlanych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zamków i okuć budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 4 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 10 – Dostawy materiałów stolarskich, okuć meblowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów stolarskich, okuć meblowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 4 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 11 – Dostawy skrzydeł drzwiowych i ościeżnic
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa skrzydeł drzwiowych i ościeżnic. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 4 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania).
|
| |