Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku OHP na przedszkole wraz z rozbudową o zewnętrzny szyb windy dz. nr 603/1, ul. Piastów w m. Krosno Odrzańskie - „Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sal, placu zabaw i kuchni przedszkola

Data publikacji 2017-07-07
Data zakończenia 2017-07-17 00:00:00
Instytucja Gmina Krosno Odrzańskie
Miejscowość Krosno Odrzańskie
Województwo lubuskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble przedszkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546511-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008, 391410002, 391610008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli i wyposażenia kuchennego, zwanych dalej „przedmiotem zamówienia". Oferowane meble i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe
i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji: 2016-2017), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty (w tym certyfikaty PZH, certyfikaty gazowe) dopuszczające meble do sprzedaży
i użytkowania na terenie RP. Zakres zamówienia obejmuje: zakup mebli i wyposażenia wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż. Przez montaż należy rozumieć: instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli oraz wyposażenia kuchennego w pomieszczeniach w których będą użytkowane oraz (jeżeli zajdzie konieczność) do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Montaż będzie polegał w szczególności na: ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia, podłączenia do instalacji sieci elektrycznej, gazowej oraz wod.-kan. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny mebli i wyposażenia kuchennego oraz do przeszkolenia przedstawicieli Zamawiającego w zakresie użytkowania dostarczonych sprzętów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na zakup, dostawę i montaż sprzętu kuchennego stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 238d37a9-9d2a-45a4-8b1b-a54ee10f2083
Biuletyn 546511-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Krosno Odrzańskie
Regon 97077026700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Parkowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Krosno Odrzańskie
Zamawiajacy kod pocztowy 66600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 683 835 017,
Zamawiajacy fax 683 835 122
Zamawiajacy email r.slupski@krosnoodrzanskie.pl,
Adres strony url http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Lubuskie 2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie/zamowienia_publiczne/284/status/rodzaj/wzp/zwr/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pocztą, kurierem lub osobiście. Zamawijący wymaga złożenia oferty w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie - Biuro Obsługi Interesanta
Nazwa nadana zamowieniu Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku OHP na przedszkole wraz z rozbudową o zewnętrzny szyb windy dz. nr 603/1, ul. Piastów w m. Krosno Odrzańskie - „Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sal, placu zabaw i kuchni przedszkola
Numer referencyjny IR.271.1.9.2017.RS
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli i wyposażenia kuchennego, zwanych dalej „przedmiotem zamówienia". Oferowane meble i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji: 2016-2017), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty (w tym certyfikaty PZH, certyfikaty gazowe) dopuszczające meble do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Zakres zamówienia obejmuje: zakup mebli i wyposażenia wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż. Przez montaż należy rozumieć: instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli oraz wyposażenia kuchennego w pomieszczeniach w których będą użytkowane oraz (jeżeli zajdzie konieczność) do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Montaż będzie polegał w szczególności na: ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia, podłączenia do instalacji sieci elektrycznej, gazowej oraz wod.-kan. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny mebli i wyposażenia kuchennego oraz do przeszkolenia przedstawicieli Zamawiającego w zakresie użytkowania dostarczonych sprzętów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na zakup, dostawę i montaż sprzętu kuchennego stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis techniczny (np. karty katalogowe) oferowanego wyposażenia i mebli i urządzeń wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, spełniający wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SIWZ, w celu umożliwienia Zamawiającemu jednoznacznej oceny jakie wyposażenie zostało zaoferowane. Wykonawca powinien określić parametry oferowanych części meblowych w sposób jednoznacznie określony. Oferowane parametry nie powinny być podane w formie np. tolerancji, zakresów od... do..., min., max
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Wadium nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Poza przypadkami określonymi w projekcie umowy, zmiany będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: 1) o charakterze niezależnym od stron, 2) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, 3) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, 4) której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; d) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – zmianie może ulec termin realizacji Umowy e) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.
IV 4 4 data 2017-07-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup, dostawa i montaż sprzętu kuchennego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi zakup, dostawa i montaż w budynku zlokalizowanym przy ul. Piastów 2 w Krośnie Odrzańskim mebli i sprzętu kuchenne, w tym: szafka dwudzielna na odzież, krzesła, regał, chłodziarki, podest, szafa chłodnicza, zlew na mopa, szafka na środki czystości, zlewozmywak, naświetlacz do jaja, szafka kuchenna z blatem, obieraczka do ziemniaków/ warzyw z separatorem obierzyn, stół ze zlewem, chłodziarka na jajka, pojemnik na odpady, stół ze zlewem, półka z szufladami i lodówką podblatową, maszynka do mielenia mięsa i ryb, półka wisząca zamykana, stół ze zlewem, półka z szufladami, patelnia elektryczna przechylna, kocioł warzelny gazowy, kuchnia gazowa, piec konwekcyjno – parowy z oprzyrządowaniem, taboret gazowy; okap centralny z oświetleniem, stół roboczy, regał na brudne naczynia, stół z basenem, regał z półkami gretingowymi na czyste naczynia, spryskiwacz z wysięgnikiem, wózek kelnerski, stół z szufladami prawy, szafa przelotowa, zmywarka, wyparzarka, młynek do odpadów, spryskiwacz z wysięgnikiem, stół ze zlewem, pojemnik na odpady papierowe zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ i poniższymi wymaganiami
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sal przedszkolnych, zaplecza socjalnego i placu zabaw
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż w budynku zlokalizowanym przy ul. Piastów 2 w Krośnie Odrzańskim mebli, krzeseł, szaf, regałów, stolików, biurek, pomocy dydaktycznych do poszczególnych oddziałów przedszkola, sprzętu RTV, projektora i urządzeń interaktywnych, wyposażenie pokoju socjalnego, zakup i montaż rolet przeciwsłonecznych oraz wyposażenie placu zabaw zgodnie z opisem i zestawieniem zawartym w SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji jakości
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)