Dostawa wyposażenia pierwotnego segmentu R – budynku Collegium Medicum Uniwersytetu Opolskiego

Data publikacji 2017-07-10
Data zakończenia 2017-07-18 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Meble,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548281-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 392243001, 320000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia pierwotnego segmentu R – budynku Collegium Medicum Uniwersytetu Opolskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ (folder zawierający kompletną i zbiorczą dokumentację dotyczącą przedmiotowego zamówienia w odniesieniu do wszystkich części) z podziałem na części:
1. Część nr 1: Dostawa wraz z montażem mebli gotowych i na wymiar.
2. Część nr 2: Dostawa rolet i drobnego wyposażenia gospodarczego obiektu.
3. Część nr 3: Dostawa sprzętu elektronicznego i multimedialnego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 39df7d20-a78b-4134-a1f1-32fadd2e03a0
Biuletyn 548281-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Opolski
Regon 138200000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 11 A
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 077 5 415977,
Zamawiajacy fax 775 415 930
Zamawiajacy email zamowienia@uni.opole.pl,
Adres strony url http://www.zamowienia.uni.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zamowienia.uni.opole.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zamowienia.uni.opole.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, 45-040 Opole, Pl. Kopernika 11A, pokój nr 2-3
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia pierwotnego segmentu R – budynku Collegium Medicum Uniwersytetu Opolskiego
Numer referencyjny D/18/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia pierwotnego segmentu R – budynku Collegium Medicum Uniwersytetu Opolskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ (folder zawierający kompletną i zbiorczą dokumentację dotyczącą przedmiotowego zamówienia w odniesieniu do wszystkich części) z podziałem na części: 1. Część nr 1: Dostawa wraz z montażem mebli gotowych i na wymiar. 2. Część nr 2: Dostawa rolet i drobnego wyposażenia gospodarczego obiektu. 3. Część nr 3: Dostawa sprzętu elektronicznego i multimedialnego.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy, tj.: braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda dostarczenia przez Wykonawcę: Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku jeżeli Wykonawca nie dostarczy Zamawiającemu tegoż oświadczania zgodnie z pkt 7. SIWZ)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dostarczenia od Wykonawcy: DOTYCZY CZĘSCI NR 1: Opisu przedmiotu zamówienia, tj.: danych technicznych proponowanego przedmiotu zamówienia sporządzonego odpowiednio na podstawie załącznika nr 1A do SIWZ wraz z wzornikiem kolorów - odpowiednio do części nr 1. DOTYCZY CZĘSCI NR 2: Opisu przedmiotu zamówienia, tj.: danych technicznych proponowanego przedmiotu zamówienia sporządzonego odpowiednio na podstawie załącznika nr 1A do SIWZ wraz z wzornikiem kolorów - odpowiednio do części nr 2. DOTYCZY CZĘSCI NR 3: Opisu przedmiotu zamówienia, tj.: danych technicznych proponowanego przedmiotu zamówienia sporządzonego odpowiednio na podstawie załącznika nr 1A do SIWZ - odpowiednio do części nr 3.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.2. SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). * Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
IV 4 4 data 2017-07-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z montażem mebli gotowych i na wymiar
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 193784,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-15T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe PKT SIWZ: 4.1. Planowany termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia w każdej części: do dnia piętnastego września dwa tysiące siedemnastego [ 15.09.2017 ] roku od dnia zawarcia umowy – odpowiednio do części. 4.2. Termin zawarcia umowy zostanie wyznaczony przez Zamawiającego, niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty (zgodnie z art. 94 ustawy). Miejscem zawarcia umowy będzie siedziba Zamawiającego. 4.3. W przypadku niestawiennictwa Wykonawcy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i miejscu, umowa (podpisana ze strony Zamawiającego) zostanie przesłana Wykonawcy za pośrednictwem poczty tradycyjnej. Jednocześnie data zawarcia umowy pozostanie niezmienna, zgodna z terminem zawarcia umowy wyznaczonym przez Zamawiającego (zgodnie z pkt. 4.2. SIWZ). 4.4. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 4.5. Z uwagi na charakter przedmiotowego zamówienia oraz tego, iż wszystkie części postępowania dotyczą jednego miejsca realizacji (segmentu R – budynku Collegium Medicum Uniwersytetu Opolskiego), Zamawiający zastrzega, iż planowane dostawy będą następowały w bezpośredniej kolejności poszczególnych części (Zamawiający określi, w jakiej kolejności będą dokonywane dostawy) i odbywać się będą zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, które wynikną na etapie wykonania całości przedmiotowego postępowania. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia dopiero na wezwanie Zamawiającego (drogą elektroniczną). 4.6. Termin dostawy (dzień i przedział godzinowy) zostanie pisemnie wskazany przez Zamawiającego z minimum dwudniowym [ 2 ] (dni robocze) wyprzedzeniem przed planowaną dostawą. 4.7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy w terminie dostawy, który zostanie wskazany przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 4.6 SIWZ. 4.8. W przypadku, gdy ostatni dzień czasu dostawy przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym w rozumieniu Zamawiającego dniem roboczym, wówczas czasem dostawy przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym w rozumieniu Zamawiającego. 4.9. Dniem roboczym w rozumieniu Zamawiającego są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego, jako dni wolne od pracy.
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z montażem mebli gotowych i na wymiar
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa rolet i drobnego wyposażenia gospodarczego obiektu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 44510,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-15T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe PKT SIWZ: 4.1. Planowany termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia w każdej części: do dnia piętnastego września dwa tysiące siedemnastego [ 15.09.2017 ] roku od dnia zawarcia umowy – odpowiednio do części. 4.2. Termin zawarcia umowy zostanie wyznaczony przez Zamawiającego, niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty (zgodnie z art. 94 ustawy). Miejscem zawarcia umowy będzie siedziba Zamawiającego. 4.3. W przypadku niestawiennictwa Wykonawcy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i miejscu, umowa (podpisana ze strony Zamawiającego) zostanie przesłana Wykonawcy za pośrednictwem poczty tradycyjnej. Jednocześnie data zawarcia umowy pozostanie niezmienna, zgodna z terminem zawarcia umowy wyznaczonym przez Zamawiającego (zgodnie z pkt. 4.2. SIWZ). 4.4. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 4.5. Z uwagi na charakter przedmiotowego zamówienia oraz tego, iż wszystkie części postępowania dotyczą jednego miejsca realizacji (segmentu R – budynku Collegium Medicum Uniwersytetu Opolskiego), Zamawiający zastrzega, iż planowane dostawy będą następowały w bezpośredniej kolejności poszczególnych części (Zamawiający określi, w jakiej kolejności będą dokonywane dostawy) i odbywać się będą zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, które wynikną na etapie wykonania całości przedmiotowego postępowania. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia dopiero na wezwanie Zamawiającego (drogą elektroniczną). 4.6. Termin dostawy (dzień i przedział godzinowy) zostanie pisemnie wskazany przez Zamawiającego z minimum dwudniowym [ 2 ] (dni robocze) wyprzedzeniem przed planowaną dostawą. 4.7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy w terminie dostawy, który zostanie wskazany przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 4.6 SIWZ. 4.8. W przypadku, gdy ostatni dzień czasu dostawy przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym w rozumieniu Zamawiającego dniem roboczym, wówczas czasem dostawy przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym w rozumieniu Zamawiającego. 4.9. Dniem roboczym w rozumieniu Zamawiającego są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego, jako dni wolne od pracy.
Zalacznik krotki opis Dostawa rolet i drobnego wyposażenia gospodarczego obiektu
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu elektronicznego i multimedialnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 191200,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-15T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe PKT SIWZ: 4.1. Planowany termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia w każdej części: do dnia piętnastego września dwa tysiące siedemnastego [ 15.09.2017 ] roku od dnia zawarcia umowy – odpowiednio do części. 4.2. Termin zawarcia umowy zostanie wyznaczony przez Zamawiającego, niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty (zgodnie z art. 94 ustawy). Miejscem zawarcia umowy będzie siedziba Zamawiającego. 4.3. W przypadku niestawiennictwa Wykonawcy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i miejscu, umowa (podpisana ze strony Zamawiającego) zostanie przesłana Wykonawcy za pośrednictwem poczty tradycyjnej. Jednocześnie data zawarcia umowy pozostanie niezmienna, zgodna z terminem zawarcia umowy wyznaczonym przez Zamawiającego (zgodnie z pkt. 4.2. SIWZ). 4.4. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 4.5. Z uwagi na charakter przedmiotowego zamówienia oraz tego, iż wszystkie części postępowania dotyczą jednego miejsca realizacji (segmentu R – budynku Collegium Medicum Uniwersytetu Opolskiego), Zamawiający zastrzega, iż planowane dostawy będą następowały w bezpośredniej kolejności poszczególnych części (Zamawiający określi, w jakiej kolejności będą dokonywane dostawy) i odbywać się będą zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, które wynikną na etapie wykonania całości przedmiotowego postępowania. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia dopiero na wezwanie Zamawiającego (drogą elektroniczną). 4.6. Termin dostawy (dzień i przedział godzinowy) zostanie pisemnie wskazany przez Zamawiającego z minimum dwudniowym [ 2 ] (dni robocze) wyprzedzeniem przed planowaną dostawą. 4.7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy w terminie dostawy, który zostanie wskazany przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 4.6 SIWZ. 4.8. W przypadku, gdy ostatni dzień czasu dostawy przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym w rozumieniu Zamawiającego dniem roboczym, wówczas czasem dostawy przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym w rozumieniu Zamawiającego. 4.9. Dniem roboczym w rozumieniu Zamawiającego są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego, jako dni wolne od pracy.
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu elektronicznego i multimedialnego
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)