„Dostawa opatrunków specjalistycznych do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o.”

Data publikacji 2017-07-10
Data zakończenia 2017-07-18 00:00:00
Instytucja Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548120-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411111
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

„Dostawa opatrunków specjalistycznych do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o.” (szczegółowy opis asortymentowo-ilościowy zawiera SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a2151184-4174-4756-a756-2a0566e05fef
Biuletyn 548120-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 01229882300000
Zamawiajacy adres ulica Al. Solidarności
Zamawiajacy adres numer domu 67
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03401
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 555 11 54,
Zamawiajacy fax 22 619 69 43
Zamawiajacy email zamowienia@praski.waw.pl ; kbarcikowska@szpitalpraski.pl,
Adres strony url www.przetargi.ipzp.pl/praski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.ipzp.pl/praski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.ipzp.pl/praski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny kurier/operator pocztowy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie, Al. Solidarności 67, budynek D pokój nr D/03 – Sekretariat Zarządu
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa opatrunków specjalistycznych do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o.”
Numer referencyjny ZP_45_opatrunki-uzupelnienie_2017_K
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu „Dostawa opatrunków specjalistycznych do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o.” (szczegółowy opis asortymentowo-ilościowy zawiera SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 33141111-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 8
Okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2.1 Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt 2.1. składa: 3.1. Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby, albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3.3. Dokument, o którym mowa w pkt. 3.1., lub zastępujące go dokumenty, o których mowa w pkt 3.2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 3.1. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada świadectwa/dokumenty/certyfikaty dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego i Unii Europejskiej, a także oświadczenie, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie. W przypadku wątpliwości Zamawiający wezwie, najkorzystniejszego Wykonawcę, do złożenia odpowiednich dokumentów, potwierdzających w/w oświadczenie. 3.2. Materiały informacyjne (np. katalogi z instrukcją użytkowania, specyfikacja techniczna, informacja od producenta), potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia. 3.3. Próbki oferowanego produktu - w ilości po 1 szt. do każdej pozycji. 3.4. Certyfikaty, dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu: dokumenty rejestracyjne (zgodność z wymaganiami dyrektywy 93/42/EEC) – na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający może odstąpić od wymogu złożenia w/w dokumentów w przypadku, gdy zaoferowany przedmiot zamówienia jest znany Zamawiającemu i nie budzi jego żadnych wątpliwości. 3.5. Wzór etykiety zewnętrznej zbiorczego opakowania wyrobu medycznego. 3.6. Zamawiający wymaga, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, której pozycji Formularza cenowego dotyczy dokument. 4. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie oraz zaistnienia okoliczności określonych w pkt. 2 każdy z partnerów samodzielnie złoży dokumenty, o których mowa w pkt. 2.1 powyżej, a także w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, a mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: pkt. 3.1.-3.2. powyżej. 5. Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy do złożenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej (www.ipzp.pl) informacji dotyczącej nazw i adresów wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów). W przypadku przynależności do grupy kapitałowej wykonawcy wraz ze złożeniem oświadczenia, powinni przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy do złożenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej (www.ipzp.pl) informacji dotyczącej nazw i adresów wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów). W przypadku przynależności do grupy kapitałowej wykonawcy wraz ze złożeniem oświadczenia, powinni przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Jeżeli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, zamawiający sugeruje złożenie oświadczenia o braku przynależności wraz z ofertą wzór.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości 300,00 PLN (słownie: trzysta 00/100 PLN).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany do umowy określone zostały w Załączniku nr 9 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-07-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)