GuidZP400 |
2df021b1-8b9a-4463-8343-9e4f3af7c7ec
|
Biuletyn |
547714-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
|
Regon |
1061308300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lubicz
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31503
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 298 010,
|
Zamawiajacy fax |
124 211 311
|
Zamawiajacy email |
makiela.wojciech@doplaty.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.arimr.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Agencja wykonawcza
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.arimr.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty mogą być składane wyłacznie w formie pisemnej
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
|
Numer referencyjny |
BOR06.2610.06.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Jednemu wykonawcy może zostać udzielone zamówienie na wszystkie części
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych w poniżej przedstawionych ilościach i asortymencie i w podziale na następujące części:
Część I: tonery do urządzeń Lexmark
Lp. Nazwa przedmiotu Opis, nazwa urządzenia J.m. Ilość
1 Lexmark C930x73G żółty/niebieski/czerwony bęben Lexmark 935/945 (kolorowa) Szt. 4
2 Lexmark T654X21E Lexmark T654 Szt. 25
3 Lexmark C950X71G bęben czarny Lexmark X950/X954 Szt. 5
4 Lexmark X950X2CG cyan Lexmark X950/X954 Szt. 25
5 Lexmark X950X2KG black Lexmark X950/X954 Szt. 60
6 Lexmark X950X2MG magenta Lexmark X950/X954 Szt. 25
7 Lexmark X950X2YG yellow Lexmark X950/X954 Szt. 25
8 Lexmark C950X76G pojemnik Lexmark X950/X954 Szt. 20
9 Lexmark 602X (502UE) Lexmark MX611dhe Szt. 50
10 Lexmark 500Z (50F0Z00) bęben Lexmark MX611dhe Szt. 22
11 Lexmark 64016HE Lexmark T640/642 Szt. 10
12 Lexmark C734X24G bęben Lexmark x738 Kpl. 8
13 Lexmark C736H1CG cyan Lexmark x738 Szt. 12
14 Lexmark C736H1KG black Lexmark x738 Szt. 12
15 Lexmark C736H1MG magenta Lexmark x738 Szt. 10
16 Lexmark C736H1YG yellow Lexmark x738 Szt. 12
17 Lexmark C734X77G pojemnik Lexmark x738 Szt. 4
18 Lexmark E450H11E toner Lexmark E450DN Szt. 20
19 Lexmark X654 (X654X11E) Lexmark X654/656 Szt. 80
20 Lexmark 622XE (62D2X0E) toner Lexmark MX711dhe Szt. 25
21 Lexmark 520Z (52D0Z00) bęben Lexmark MX711dhe Szt. 10
Część II: tonery do urządzeń Hewlett Packard
Lp. Nazwa przedmiotu Opis, nazwa urządzenia J.m. Ilość
1 HP 338 HP Officejet H4700wbt Szt. 10
2 HP Laser Jet CF325XC toner HP M830Z Szt. 8
Część III: tonery do urządzenia Samsung:
Lp. Nazwa przedmiotu Opis, nazwa urządzenia J.m. Ilość
1 Samsung MLT D205E Samsung 3710ND/SEE Szt. 30
Część IV: tonery do urządzeń OKI:
Lp. Nazwa przedmiotu Opis, nazwa urządzenia J.m. Ilość
1 OKI B930 CT21192 toner OKI B930 Szt. 5
2 OKI CT350686 bęben B930 OKI B930 Szt. 3
Część V: tonery do urządzeń Xerox:
Lp. Nazwa przedmiotu Opis, nazwa urządzenia J.m. Ilość
1 106R01443 cyan Xerox Work Centre 7500DN Szt. 1
2 106R01444 magenta Xerox Work Centre 7500DN Szt. 1
3 106R01445 yellow Xerox Work Centre 7500DN Szt. 1
4 106R01446 black Xerox Work Centre 7500DN Szt. 1
5 108R00861 bęben Xerox Work Centre 7500DN Szt. 1
6 108R00865 pojemnik Xerox Work Centre 7500DN Szt. 1
7 008R13061 pojemnik Xerox Work Centre 7855DN Szt. 1
Część VI: tonery do urządzeń Konica Minolta:
Lp. Nazwa przedmiotu Opis, nazwa urządzenia J.m. Ilość
1 Konica Minolta Bizhub C554e czarny TN 512 K Bizhub C554e Szt. 4
2 Konica Minolta Bizhub C554e niebieski TN 512 C Bizhub C554e Szt. 2
3 Konica Minolta Bizhub C554e czerwony TN 512 M Bizhub C554e Szt. 2
4 Konica Minolta Bizhub C554e TN żółty 512 Y Bizhub C554e Szt. 2
5 Konica Minolta Bizhub C554e bęben DR 512 Bizhub C554e Szt. 2
6 WX103 pojemnik Bizhub C554e Szt. 2
Zaoferowane tonery muszą być tonerami fabrycznie nowymi: oryginalnymi, pochodzącymi od producenta sprzętu albo tonerami zamiennymi (równoważnymi), zwanymi dalej „zamiennikami”, pod warunkiem spełniania przez nie (tonery zamienniki) następujących wymagań:
1.Posiadają wszystkie parametry techniczne, funkcjonalne, użytkowe i jakościowe identyczne w stosunku do produktów oryginalnych wskazanych przez Zamawiającego.
2.Wykonane są z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia. Bęben światłoczuły oraz listwa zbierająca musza być materiałami nowymi.
3.W oryginalnych opakowaniach producenta, z widoczną nazwą, logo i symbolem produktu. Zamawiający wymaga opakowania podwójnego: wewnętrzne, szczelnie zamknięte lub tuba, zewnętrzne: opakowanie tekturowe, z nazwą (logo) producenta i symbolem produktu.
4. W pełni współpracujące z oprogramowaniem sprzętu monitorującym stan zasobników z tonerem.
4.O wydajności odpowiadającej wydajności tonera oryginalnego pochodzącego od producenta sprzętu lub większej.
2.Wykonawca poniesie koszty usunięcia awarii sprzętu należącego do Zamawiającego spowodowane użyciem dostarczonych przez niego tonerów. W przypadku stwierdzenia, że awaria sprzętu, jego niewłaściwe działanie lub zanieczyszczenie zostały spowodowane przez użycie tonera dostarczonego przez Wykonawcę zapłaci on Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) za każde takie zdarzenie.
3.Wykonawca zapewni odbiór zużytych tonerów. W momencie odbioru zużytych tonerów Zamawiający wymaga przedstawienia karty odbioru odpadu.
4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowego przeprowadzenia testów jakości i wydajności oferowanych tonerów w niezależnym laboratorium. W przypadku powzięcia wątpliwości dotyczących równoważności zamienników z tonerami oryginalnymi w szczególności pod względem: zastosowania prawidłowych komponentów, jakości wydruku, wydajności, wpływu na bezawaryjną pracę sprzętu lub szczelności obudowy tonera, Zamawiający zleci na koszt Wykonawcy przeprowadzenie badań porównawczych przez niezależne laboratorium (w szczególności placówkę naukową). Wynik badań będzie miał dla stron charakter wiążący. Koszt pojedynczego badania przypadający do zwrotu przez Wykonawcę nie może przekroczyć 700 zł (słownie: siedemset złotych)
5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części asortymentu będącego przedmiotem zamówienia lub do dokonywania zmian ilościowych w ramach poszczególnych rodzajów tonerów. Z tytułu ograniczeń lub zmian Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia odszkodowawcze. Zamawiający gwarantuje, iż zrealizuje co najmniej 80% przedmiotu zamówienia.
6.Wykonawca jest zobowiązany do stosowania nazewnictwa lub nr pozycji asortymentu z w/w opisu przedmiotu zamówienia przy wystawianiu faktur.
7. Zamawiający wymaga udzielenia na zaoferowane tonery gwarancji na okres co najmniej 12 miesięcy i nie dłuższy niż 36 miesięcy. Udzielenie gwarancji krótszej niż 12 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty, jako niezgodnej ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku wskazania okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy Zamawiający przyjmie maksymalny dopuszczalny czas obowiązywania (36 miesięcy).
8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na wybraną część, na kilka wybranych lub wszystkie części.
9. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie jednemu wykonawcy zamówienia na wszystkie części.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin dostawy w każdym z zadań wynosi maksymalnie 30 dni od dnia zawarcia umowy. Skrócenie tego terminu będzie przedmiotem oceny przez Zamawiającego w ramach ustalonych kryteriów oceny ofert.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia:
a) W Części I: nie mniejszą niż 100 000 PLN,
b) w Części II: nie mniejszą niż 2 000 PLN,
c) w Części III: nie mniejszą niż 6 000 PLN,
d) w Części IV: nie mniejszą niż 2 000 PLN,
e) w Części V: nie mniejszą niż 2 500 PLN,
f) w Części VI: nie mniejszą niż 1 500 PLN.
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część Zamawiający wymaga, aby suma ubezpieczenia była nie mniejsza niż suma kwot wskazanych w pkt a-f, a dotyczących konkretnych części, na które oferta została złożona.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, a dotyczące jego doświadczenia tj. Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną dostawę tonerów lub kartridży o wartości minimum:
a) W Części I: nie mniejszą niż 100 000 PLN (dotyczy jednego kontraktu),
b) w Części II: nie mniejszą niż 2 000 PLN (dotyczy jednego kontraktu),
c) w Części III: nie mniejszą niż 6 000 PLN (dotyczy jednego kontraktu),
d) w Części IV: nie mniejszą niż 2 000 PLN (dotyczy jednego kontraktu),
e) w Części V: nie mniejszą niż 2 500 PLN (dotyczy jednego kontraktu),
f) w Części VI: nie mniejszą niż 1 500 PLN (dotyczy jednego kontraktu).
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedna część Zamawiający wymaga, aby wartość wykonanej dostawy była nie mniejsza niż suma kwot wskazanych w pkt a-f, a dotyczących konkretnych części, na które oferta została złożona.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie wymagał następujących dokumentów:
a) oświadczenia wykonawcy (wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ) o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
b) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy PZP.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
a) zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 1 b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem osoby, dokument miał dotyczyć złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwego ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy pkt. 2 a) dotyczące terminu wydania dokumentów lub oświadczeń stosuje się.
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.arimr.gov.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której stanowi art, 23 ust. 1 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWIZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający będzie wymagał złożenia dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawcy),
2) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający będzie wymagał złożenia (sporządzonego wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ) wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt. 2 zamawiający może dopuścić złożenie przez wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W przypadku zaoferowania tonerów zamienników (nie pochodzących od producenta sprzętu), w celu potwierdzenia spełniania przez nie wymagań określonych przez Zamawiającego w odniesieniu do ich wydajności: raporty z testów zaoferowanych tonerów przeprowadzonych zgodne ze standardem ISO/IEC 19752 lub ISO/IEC 19798. Zamawiający wymaga przedłożenia takich raportów w odniesieniu do następujących tonerów:
a) w Zadaniu I wskazanych w pozycji tabeli: 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 15, 16, 18, 19, 20;
b) w Zadaniu II Zamawiający nie ustanawia takiego wymogu;
c) w Zadaniu III wskazanych w pozycji tabeli: 1;
d) w Zadaniu IV wskazanych w pozycji tabeli: 1;
e) w Zadaniu V wskazanych w pozycji tabeli: 1,2,3,4;
f) w Zadaniu VI wskazanych w pozycji tabeli: 1,2,3,4
Odpowiednie tabele zawarte są w Rozdziale II SIWZ "Opis przedmiotu zamówienia"
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
a) dla Części I: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych);
b) dla Części II: 170,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt złotych);
c) dla Części III: 360,00 zł (słownie: trzysta sześćdziesiąt złotych);
d) dla Części IV: 130,00 zł (słownie: sto trzydzieści złotych);
e) dla Części V: 170,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt złotych);
f) dla Części VI: 100,00 zł (słownie: sto złotych)
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.).
3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego nr 92 1130 1150 0000 3160 0020 0057 z dopiskiem: wadium postępowanie na dostawę tonerów, dot. Zadania: … (należy wskazać zadanie lub zadania, na zabezpieczenie których wadium jest wnoszone). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.
4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP.
5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 449. Wadium musi zabezpieczać przez cały okres związania ofertą.
6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zadania, w którym oferta jest zabezpieczana wadium
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona (art. 89 ust 1 pkt 7b ustawy PZP).
8. Zwrot / zatrzymanie wadium odbywać się będzie na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Umowa Nr
zawarta w dniu … lipca 2017 r. w Krakowie pomiędzy:
Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie przy Al. Jana Pawła II 70, reprezentowaną przez:
Adama Ślusarczyka - Dyrektora Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR,
Danutę Grzybczyk – Kierownika Biura Finansowo Księgowego Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
zwaną w dalszej części umowy „ZAMAWIAJĄCYM”
a
………………………. z siedzibą w ……………………………… wpisaną/ym do Rejestru Przedsiębiorców, pod numerem ……………………. zgodnie z odpisem aktualnym z tegoż rejestru z dnia …………………….., stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej umowy, reprezentowaną/ym przez ……………………….., zwaną w dalszej części umowy „Wykonawcą”
zawartą w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( tekst jednolity: Dz. U. z 2015, poz. 2164), o następującej treści:
§ 1
Przedmiot Umowy
1. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży oraz dostarczenia tonerów w ilości i asortymencie wskazanych w Załączniku nr 2 oraz do odbioru zużytych tonerów z siedziby Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do odebrania i zapłaty ceny za tonery, w ilości i asortymencie wskazanych w Załączniku Nr 2, na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia udostępnionej w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Przedmiot umowy zostanie dostarczony w terminie …. dni od dnia zawarcia umowy, w godzinach pracy Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Małopolskiego Oddziału Regionalnego Zamawiającego, a następnie przez Wykonawcę wniesiony do pomieszczeń magazynowych wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający odmówi odbioru przedmiotu umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie zapewni wniesienia przedmiotu umowy do pomieszczeń magazynowych, o których mowa ust 2.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części asortymentu będącego przedmiotem zamówienia.
4. Z tytułu ograniczeń, o którym mowa w ust 3 niniejszego paragrafu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze
§ 2
Określenie ceny przedmiotu
1.Łączną cenę przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1 strony ustalają na kwotę …………….. zł netto (słownie: ………………………………..) plus należny podatek od towarów i usług w kwocie …………….. zł (słownie złotych: ……………………………………..), łącznie brutto ………………….. zł (słownie: ………………………………………………………).
2.Na łączną cenę przedmiotu umowy, o którym mowa w paragrafie 1 ust.1 składają się ceny jednostkowe netto (plus należny podatek od towarów i usług) poszczególnych tonerów ustalone w Załączniku NR 2, pomnożone przez określone przez Zamawiającego ilości tych artykułów.
3. W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z części asortymentu będącego przedmiotem zamówienia, o których mowa w § 1 ust 4 niniejszej umowy Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za faktycznie dostarczone tonery, obliczone wedle zasad określonych w ust 2 niniejszego paragrafu.
4. W przypadku powzięcia wątpliwości dotyczących równoważności zamienników z tonerami oryginalnymi, w szczególności pod względem: zastosowania wyłącznie nowych części, jakości wydruku, wydajności, szczelności obudowy lub wpływu na bezawaryjną pracę sprzętu, Zamawiający zleci na koszt Wykonawcy przeprowadzenie badań porównawczych przez niezależne laboratorium (w szczególności placówkę naukową). Wynik badań posiada dla stron charakter wiążący.
§ 3
Warunki odbioru
Dostarczenie tonerów zostanie potwierdzone protokołem zdawczo - odbiorczym podpisanym przez obie strony.
§ 4
Płatności
1. Strony ustalają, że zapłata za tonery nastąpi na podstawie faktury wystawionej po dostarczeniu zamówionych tonerów. Podstawę do wystawienia faktury stanowi protokół zdawczo-odbiorczy.
2. Błędnie wystawiona faktura lub brak podpisanego bez zastrzeżeń protokołu odbioru spowoduje naliczenie ponownego 21-dniowego terminu płatności od momentu dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury lub poprawionego albo brakującego protokołu stanowiącego podstawę do uiszczenia zapłaty.
3. Użyte w fakturze nazewnictwo tonerów będzie odpowiadać nazewnictwu zastosowanemu w opisie przedmiotu zamówienia lub będzie zawierać odnośnik do numeru pozycji z opisu przedmiotu zamówienia.
4. Faktura, o której mowa w ust. 1 będzie obejmować dostarczoną ilość tonerów po ich cenach jednostkowych netto powiększonych o należny podatek od towarów i usług ustalonych w Załączniku Nr 2 do umowy.
5. Zapłata nastąpi w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy, nr: …………………………………., w terminie 21 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. Za dzień spełnienia świadczenia przez Zamawiającego przyjmuje się dzień obciążenia jego rachunku bankowego.
6. Faktury VAT będą wystawiane na: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, REGON: 010613083, NIP: 526-19-33-940, zaś doręczane na adres: Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków.
7. Zapłata za wykonane na koszt Wykonawcy ekspertyzy o których mowa w § 2 ust. 4 i § 6 ust. 1 oraz usunięcie awarii i usterek sprzętu o których mowa w § 6 ust. 2 będzie następowała na podstawie refaktur wystawianych przez Zamawiającego.
8. Zobowiązania o których mowa w ust 7 będą płatne w terminie 14 dni od otrzymania przez Wykonawcę refaktur.
§ 5
Gwarancja i Rękojmia
1. Wykonawca udziela …. miesięcznej gwarancji na dostarczone tonery.
2. Termin gwarancji biegnie od dnia podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego, o którym mowa w § 3.
3. W przypadku wystąpienia braków asortymentowych i ilościowych lub gdy dostarczone tonery będą miały wady Wykonawca zobowiązuje się do wymiany rzeczy wadliwych na wolne od wad w terminie 3 dni roboczych od daty otrzymania pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego reklamacji.
4. Zamawiający może zgłaszać wady tonerów oraz braki ilościowe i asortymentowe w terminie 1 miesiąca od dnia ich stwierdzenia, zachowując uprawnienie wskazane w ust. 1.
5. Zamawiający może w formie pisemnej wyrazić zgodę na inny niż wskazany w ust. 3 sposób usunięcia wad przez Wykonawcę.
6. W przypadku zakwestionowania zasadności reklamacji przez Wykonawcę Zamawiający zleci na jego koszt wykonanie ekspertyzy przez niezależne laboratorium (w szczególności placówkę naukową). Wynik badań posiada dla stron charakter wiążący.
7. Wykonawca na swój koszt odbierze wadliwe tonery z siedziby Zamawiającego w terminie 3 dni od zgłoszenia reklamacji. Zamawiający nie będzie pakował oraz wysyłał wadliwych tonerów. Brak odbioru tonerów w/w terminie spowoduje uznanie ich za niezdatne do użytku (w takim przypadku przekazane zostaną wraz z tonerami zużytymi).
8. Uprawnienia wynikające z gwarancji nie wyłączają możliwości dochodzenia przez Zamawiającego roszczeń z tytułu rękojmi. Postanowienia § 5 ust. 1-7 niniejszej umowy stosuje się do zasad, na jakich udzielona zostaje rękojmia i będą usuwane wady towaru.
§6
Zobowiązania z tytułu awarii sprzętu
1. W przypadku stwierdzenia przez podmiot świadczący usługę serwisu kserokopiarek i drukarek na rzecz Zamawiającego, że awaria sprzętu, jego niewłaściwe działanie lub zanieczyszczenie zostały spowodowane użyciem tonerów dostarczonych przez Wykonawcę, Zamawiający poinformuje pisemnie (faxem) Wykonawcę o powyższym fakcie. Wykonawcy przysługuje prawo zakwestionowania na piśmie w terminie dwóch dni roboczych ustaleń przyczyny awarii pod rygorem utraty prawa do powoływania się na błędy w ustaleniach przyczyn awarii. W przypadku zakwestionowania przez Wykonawcę przyczyn awarii Zamawiający zleci na jego koszt wykonanie ekspertyzy przez autoryzowany serwis producenta sprzętu. Wyniki ekspertyzy są wiążące dla stron.
2. Podmiot świadczący na rzecz Zamawiającego usługę serwisową usunie na koszt Wykonawcy wszystkie awarie, uszkodzenia, lub zanieczyszczenia sprzętu spowodowane użyciem dostarczonych przez Wykonawcę Zamawiającemu tonerów.
3. Zamawiający może zgłaszać awarie i uszkodzenia sprzętu w terminie 60 dni od dnia ich stwierdzenia.
4. W przypadku zakwestionowania ustaleń przyczyn awarii sprzętu Wykonawca, na żądanie Zamawiającego w terminie trzech dni roboczych od jego zawiadomienia, udostępni nieodpłatnie, na czas wykonania ekspertyzy o której mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach niż oddany do ekspertyzy.
§ 7
Kary umowne
1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach:
1) z tytułu nie dostarczenia tonerów w terminie ustalonym w § 1 ust 2, w wysokości 0,5% łącznej wartości brutto opóźnionej dostawy, za każdy dzień opóźnienia.
2) w przypadku nie usunięcia braków ilościowych i asortymentowych oraz nie dokonania wymiany wadliwych tonerów na wolne od wad w terminie o którym mowa w § 5 ust 3, w wysokości 0,5% łącznej ceny przedmiotu umowy brutto, o której mowa w § 2 ust 1, za każdy dzień zwłoki.
3) w przypadku nie dostarczenia sprzętu zastępczego w terminie określonym w § 6 ust 4, w wysokości 1% łącznej ceny przedmiotu umowy brutto, o której mowa w § 2 ust 1, za każdy dzień zwłoki.
2. W przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę zapłaci on Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20% łącznej wartości przedmiotu umowy netto, o której mowa w § 2 ust. 1.
3. W przypadku stwierdzenia, że awaria sprzętu, jego niewłaściwe działanie lub zanieczyszczenie zostały spowodowane przez użycie tonera dostarczonego przez Wykonawcę zapłaci on Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) za każde takie zdarzenie. Zapłata kary umownej w takiej sytuacji nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku poniesienia kosztów ekspertyzy, o której mowa w § 6 ust 1 oraz kosztów usługi serwisowej, o której mowa w § 6 ust 2.
4. Jeżeli wysokość szkody przekroczy wysokość kwot uzyskanych kar umownych, Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
5. Kary umowne podlegają potrąceniu z wynagrodzenia należnego Wykonawcy lub są płatne w terminie 7 dni od otrzymania przez Wykonawcę wezwania do zapłaty.
6. W przypadku zwłoki w zapłacie należnego wynagrodzenia Wykonawcy przysługują odsetki ustawowe.
§ 8
Rozstrzygnięcie
1. Ewentualne spory wynikłe w związku z realizacją postanowień niniejszej umowy, strony będą starały się rozstrzygnąć w drodze negocjacji i porozumienia.
2. W razie braku porozumienia spory będą podlegać rozstrzygnięciu przez Sąd Powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
§ 9
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
1. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy stanowić będzie kwota odpowiadająca 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
2. Wykonawca złoży Zamawiającemu zabezpieczenie należytego wykonania niniejszej umowy w formie: pieniężnej, poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, bankowej lub ubezpieczeniowej gwarancji, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w wysokości określonej w ust. 1 przed dniem zawarcia umowy. Złożenie zabezpieczenia w którejkolwiek z form wskazanych w art. 148 ust 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga uprzedniej Zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie.
3. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej Zamawiający przechowuje je na własnym, oprocentowanym rachunku bankowym.
4. Zabezpieczenie wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej może być wystawione przez bank albo ubezpieczyciela. W gwarancji bank lub ubezpieczyciel zobowiąże się zapłacić na rzecz Zamawiającego w terminie 14 dni od pisemnego żądania kwotę do …………… zł (słownie: …………………………..), na pierwsze wezwanie Zamawiającego, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy.
5. W przypadku, gdy zabezpieczenie o którym mowa w ust. 1 będzie wnoszone w formie poręczenia bankowego lub gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji tych dokumentów.
6. Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy zostanie zwolnione (zwrócone):
a) w wysokości 70 % zabezpieczenia w ciągu 30 dni od dnia wykonania przedmiotu umowy i uznaniu przez Zamawiającego za należycie wykonany.
b) w wysokości 30 % po upływie okresu rękojmi za wady w ciągu 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady
7. Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy wniesione w formie pieniężnej podlega zwrotowi wraz z odsetkami wynikającymi z Umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
§ 10
Odstąpienie od umowy
1. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w przypadku:
- określonym w § 7 ust. 1 pkt 1- 3 gdy opóźnienie lub zwłoka przekroczą 10 dni
- wystąpienia okoliczności i zdarzeń, których Zamawiający nie przewidywał i których skutkom nie mógł zapobiec (vis maior).
2. W przypadku, gdy przeprowadzone testy, o których mowa w § 2 ust 4 niniejszej umowy potwierdzą, iż dostarczone tonery nie posiadają właściwości tonerów oryginalnych, pochodzących od producenta sprzętu, albo wartość zasadnie zareklamowanych tonerów przekroczy 20% wartości umowy brutto, Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od całości lub części od umowy oraz żądania zapłaty kwoty 30% wartości przedmiotu umowy, którego dotyczy odstąpienie.
3.W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
§11
Warunki odbioru zużytych tonerów
1. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych tonerów z siedziby Zamawiającego przy pomocy własnego transportu.
2. Wykonawca nie obciąży Zamawiającego z tytułu odbioru zużytych tonerów żadnymi dodatkowymi kosztami.
3. Jednorazowa partia zużytych tonerów do odbioru będzie nie mniejsza niż 10% ogólnej liczby tonerów, które mają być dostarczone w ramach niniejszej umowy.
4. Odbioru zużytych tonerów na zlecenie Wykonawcy może dokonywać podmiot trzeci.
5. Dla każdej partii zużytych tonerów odbieranych przez Wykonawcę lub działający na jego zlecenie podmiot trzeci sporządzi on kartę przekazania odpadu.
§ 12
Strony dopuszczają możliwość zmian niniejszej umowy z zastrzeżeniem uwarunkowań, o których mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, poprzedzającego zawarcie niniejszej umowy.
§ 13
Wykonawca zobowiązuje się do nie zatrudniania w wykonaniu niniejszej umowy w charakterze pracowników i podwykonawców osób zatrudnionych u Zamawiającego pod rygorem odstąpienia Zamawiającego od umowy i zapłaty kary umownej w wysokości 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Kara umowna płatna jest w terminie 7 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę wezwania do zapłaty.
§14
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednie postanowienia kodeksu cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.
§ 15
Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 16
1. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w poufności wszelkich informacji dotyczących Zamawiającego, które nabył w związku z realizacją niniejszej umowy, poza przypadkami wyraźnego przyzwolenia Zamawiającego lub sytuacji, gdy ujawnienie takich informacji następuje z mocy przepisów prawa.
2. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji umowy w sposób, który zapobiegać będzie występowaniu incydentów zagrażający bezpieczeństwu informacji wrażliwych znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego.
3. Za incydent zagrażający bezpieczeństwu informacji wrażliwych uważane jest w szczególności: wejście do pomieszczeń stref ograniczonego dostępu bez zgody Zamawiającego lub bez nadzoru ze strony pracowników Zamawiającego, ujawnienie, wyniesienie, uszkodzenie lub zniszczenie dokumentów zawierających dane wrażliwe, uszkodzenie, wyniesienie lub zniszczenie elementów infrastruktury technicznej, urządzeń lub innego mienia ruchomego stanowiącego własność Zamawiającego lub osób trzecich.
4. W przypadku wystąpienia jakiegokolwiek incydentu związanego z naruszeniem bezpieczeństwa informacji wrażliwych lub dotyczącego mienia Zamawiającego, w okolicznościach, o których mowa w ust 2-3, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1 000 zł za każde takie zdarzenie
§ 17
Umowa może być rozwiązana w każdym czasie za porozumieniem stron.
§ 18
Umowa sporządzona w czterech jednobrzmiących egzemplarzach jeden dla Wykonawcy i trzy dla Zamawiającego.
WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY
|
IV 4 14 |
1. Zamawiający będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy służącego pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
2. Wysokość zabezpieczenia Zamawiający ustala na 10% ceny całkowitej podanej w ofercie.
3. Zabezpieczenie może zostać wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Za zgodą Zamawiającego zabezpieczenie może zostać wniesione również:
1) w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej;
2) przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego;
3) przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów.
5. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy.
6. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 Ustawy Pzp. Za zgodą Zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 2 Ustawy Pzp. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
7. W terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane zwróci on wykonawcy kwotę w wysokości 70% pierwotnie wniesionego zabezpieczenia. Na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady Zamawiający zatrzyma kwotę 30% wysokości zabezpieczenia. Kwota ta zostanie zwrócona nie później niż w 15. dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:
- działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,
- wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach,
- niezależnych od wykonawcy okoliczności, które uniemożliwiają dostawę całości lub części asortymentu w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
- zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe,
- zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,
- omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
- mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
- jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,
- innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2017-07-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta może być sporządzona wyłącznie w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń Lexmark
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy wynosi maksymalnie 30 dni od dnia zawarcia umowy. Skrócenie tego terminu będzie przedmiotem oceny przez Zamawiającego w ramach ustalonych kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Nazwa przedmiotu Opis, nazwa urządzenia J.m. Ilość
1 Lexmark C930x73G żółty/niebieski/czerwony bęben Lexmark 935/945 (kolorowa) Szt. 4
2 Lexmark T654X21E Lexmark T654 Szt. 25
3 Lexmark C950X71G bęben czarny Lexmark X950/X954 Szt. 5
4 Lexmark X950X2CG cyan Lexmark X950/X954 Szt. 25
5 Lexmark X950X2KG black Lexmark X950/X954 Szt. 60
6 Lexmark X950X2MG magenta Lexmark X950/X954 Szt. 25
7 Lexmark X950X2YG yellow Lexmark X950/X954 Szt. 25
8 Lexmark C950X76G pojemnik Lexmark X950/X954 Szt. 20
9 Lexmark 602X (502UE) Lexmark MX611dhe Szt. 50
10 Lexmark 500Z (50F0Z00) bęben Lexmark MX611dhe Szt. 22
11 Lexmark 64016HE Lexmark T640/642 Szt. 10
12 Lexmark C734X24G bęben Lexmark x738 Kpl. 8
13 Lexmark C736H1CG cyan Lexmark x738 Szt. 12
14 Lexmark C736H1KG black Lexmark x738 Szt. 12
15 Lexmark C736H1MG magenta Lexmark x738 Szt. 10
16 Lexmark C736H1YG yellow Lexmark x738 Szt. 12
17 Lexmark C734X77G pojemnik Lexmark x738 Szt. 4
18 Lexmark E450H11E toner Lexmark E450DN Szt. 20
19 Lexmark X654 (X654X11E) Lexmark X654/656 Szt. 80
20 Lexmark 622XE (62D2X0E) toner Lexmark MX711dhe Szt. 25
21 Lexmark 520Z (52D0Z00) bęben Lexmark MX711dhe Szt. 10
1. Zaoferowane tonery muszą być tonerami fabrycznie nowymi: oryginalnymi, pochodzącymi od producenta sprzętu albo tonerami zamiennymi (równoważnymi), zwanymi dalej „zamiennikami”, pod warunkiem spełniania przez nie (tonery zamienniki) następujących wymagań:
1.Posiadają wszystkie parametry techniczne, funkcjonalne, użytkowe i jakościowe identyczne w stosunku do produktów oryginalnych wskazanych przez Zamawiającego.
2.Wykonane są z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia. Bęben światłoczuły oraz listwa zbierająca musza być materiałami nowymi.
3.W oryginalnych opakowaniach producenta, z widoczną nazwą, logo i symbolem produktu. Zamawiający wymaga opakowania podwójnego: wewnętrzne, szczelnie zamknięte lub tuba, zewnętrzne: opakowanie tekturowe, z nazwą (logo) producenta i symbolem produktu.
4. W pełni współpracujące z oprogramowaniem sprzętu monitorującym stan zasobników z tonerem.
5.O wydajności odpowiadającej wydajności tonera oryginalnego pochodzącego od producenta sprzętu lub większej.
2.Wykonawca poniesie koszty usunięcia awarii sprzętu należącego do Zamawiającego spowodowane użyciem dostarczonych przez niego tonerów. W przypadku stwierdzenia, że awaria sprzętu, jego niewłaściwe działanie lub zanieczyszczenie zostały spowodowane przez użycie tonera dostarczonego przez Wykonawcę zapłaci on Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) za każde takie zdarzenie.
3.Wykonawca zapewni odbiór zużytych tonerów. W momencie odbioru zużytych tonerów Zamawiający wymaga przedstawienia karty odbioru odpadu.
4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowego przeprowadzenia testów jakości i wydajności oferowanych tonerów w niezależnym laboratorium. W przypadku powzięcia wątpliwości dotyczących równoważności zamienników z tonerami oryginalnymi w szczególności pod względem: zastosowania prawidłowych komponentów, jakości wydruku, wydajności, wpływu na bezawaryjną pracę sprzętu lub szczelności obudowy tonera, Zamawiający zleci na koszt Wykonawcy przeprowadzenie badań porównawczych przez niezależne laboratorium (w szczególności placówkę naukową). Wynik badań będzie miał dla stron charakter wiążący. Koszt pojedynczego badania przypadający do zwrotu przez Wykonawcę nie może przekroczyć 700 zł (słownie: siedemset złotych)
5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części asortymentu będącego przedmiotem zamówienia lub do dokonywania zmian ilościowych w ramach poszczególnych rodzajów tonerów. Z tytułu ograniczeń lub zmian Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia odszkodowawcze. Zamawiający gwarantuje, iż zrealizuje co najmniej 80% przedmiotu zamówienia.
6.Wykonawca jest zobowiązany do stosowania nazewnictwa lub nr pozycji asortymentu z w/w opisu przedmiotu zamówienia przy wystawianiu faktur.
7. Zamawiający wymaga udzielenia na zaoferowane tonery gwarancji na okres co najmniej 12 miesięcy i nie dłuższy niż 36 miesięcy. Udzielenie gwarancji krótszej niż 12 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty, jako niezgodnej ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku wskazania okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy Zamawiający przyjmie maksymalny dopuszczalny czas obowiązywania (36 miesięcy).
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń Hewlett Packard
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy wynosi maksymalnie 30 dni od dnia zawarcia umowy. Skrócenie tego terminu będzie przedmiotem oceny przez Zamawiającego w ramach ustalonych kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Nazwa przedmiotu Opis, nazwa urządzenia J.m. Ilość
1 HP 338 HP Officejet H4700wbt Szt. 10
2 HP Laser Jet CF325XC toner HP M830Z Szt. 8
Zaoferowane tonery muszą być tonerami fabrycznie nowymi: oryginalnymi, pochodzącymi od producenta sprzętu albo tonerami zamiennymi (równoważnymi), zwanymi dalej „zamiennikami”, pod warunkiem spełniania przez nie (tonery zamienniki) następujących wymagań:
1.Posiadają wszystkie parametry techniczne, funkcjonalne, użytkowe i jakościowe identyczne w stosunku do produktów oryginalnych wskazanych przez Zamawiającego.
2.Wykonane są z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia. Bęben światłoczuły oraz listwa zbierająca musza być materiałami nowymi.
3.W oryginalnych opakowaniach producenta, z widoczną nazwą, logo i symbolem produktu. Zamawiający wymaga opakowania podwójnego: wewnętrzne, szczelnie zamknięte lub tuba, zewnętrzne: opakowanie tekturowe, z nazwą (logo) producenta i symbolem produktu.
4. W pełni współpracujące z oprogramowaniem sprzętu monitorującym stan zasobników z tonerem.
4.O wydajności odpowiadającej wydajności tonera oryginalnego pochodzącego od producenta sprzętu lub większej.
2.Wykonawca poniesie koszty usunięcia awarii sprzętu należącego do Zamawiającego spowodowane użyciem dostarczonych przez niego tonerów. W przypadku stwierdzenia, że awaria sprzętu, jego niewłaściwe działanie lub zanieczyszczenie zostały spowodowane przez użycie tonera dostarczonego przez Wykonawcę zapłaci on Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) za każde takie zdarzenie.
3.Wykonawca zapewni odbiór zużytych tonerów. W momencie odbioru zużytych tonerów Zamawiający wymaga przedstawienia karty odbioru odpadu.
4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowego przeprowadzenia testów jakości i wydajności oferowanych tonerów w niezależnym laboratorium. W przypadku powzięcia wątpliwości dotyczących równoważności zamienników z tonerami oryginalnymi w szczególności pod względem: zastosowania prawidłowych komponentów, jakości wydruku, wydajności, wpływu na bezawaryjną pracę sprzętu lub szczelności obudowy tonera, Zamawiający zleci na koszt Wykonawcy przeprowadzenie badań porównawczych przez niezależne laboratorium (w szczególności placówkę naukową). Wynik badań będzie miał dla stron charakter wiążący. Koszt pojedynczego badania przypadający do zwrotu przez Wykonawcę nie może przekroczyć 700 zł (słownie: siedemset złotych)
5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części asortymentu będącego przedmiotem zamówienia lub do dokonywania zmian ilościowych w ramach poszczególnych rodzajów tonerów. Z tytułu ograniczeń lub zmian Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia odszkodowawcze. Zamawiający gwarantuje, iż zrealizuje co najmniej 80% przedmiotu zamówienia.
6.Wykonawca jest zobowiązany do stosowania nazewnictwa lub nr pozycji asortymentu z w/w opisu przedmiotu zamówienia przy wystawianiu faktur.
7. Zamawiający wymaga udzielenia na zaoferowane tonery gwarancji na okres co najmniej 12 miesięcy i nie dłuższy niż 36 miesięcy. Udzielenie gwarancji krótszej niż 12 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty, jako niezgodnej ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku wskazania okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy Zamawiający przyjmie maksymalny dopuszczalny czas obowiązywania (36 miesięcy).
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa tonerów do urządzenia Samsung
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy wynosi maksymalnie 30 dni od dnia zawarcia umowy. Skrócenie tego terminu będzie przedmiotem oceny przez Zamawiającego w ramach ustalonych kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Nazwa przedmiotu Opis, nazwa urządzenia J.m. Ilość
1 Samsung MLT D205E Samsung 3710ND/SEE Szt. 30
1. Zaoferowane tonery muszą być tonerami fabrycznie nowymi: oryginalnymi, pochodzącymi od producenta sprzętu albo tonerami zamiennymi (równoważnymi), zwanymi dalej „zamiennikami”, pod warunkiem spełniania przez nie (tonery zamienniki) następujących wymagań:
1.Posiadają wszystkie parametry techniczne, funkcjonalne, użytkowe i jakościowe identyczne w stosunku do produktów oryginalnych wskazanych przez Zamawiającego.
2.Wykonane są z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia. Bęben światłoczuły oraz listwa zbierająca musza być materiałami nowymi.
3.W oryginalnych opakowaniach producenta, z widoczną nazwą, logo i symbolem produktu. Zamawiający wymaga opakowania podwójnego: wewnętrzne, szczelnie zamknięte lub tuba, zewnętrzne: opakowanie tekturowe, z nazwą (logo) producenta i symbolem produktu.
4. W pełni współpracujące z oprogramowaniem sprzętu monitorującym stan zasobników z tonerem.
5.O wydajności odpowiadającej wydajności tonera oryginalnego pochodzącego od producenta sprzętu lub większej.
2.Wykonawca poniesie koszty usunięcia awarii sprzętu należącego do Zamawiającego spowodowane użyciem dostarczonych przez niego tonerów. W przypadku stwierdzenia, że awaria sprzętu, jego niewłaściwe działanie lub zanieczyszczenie zostały spowodowane przez użycie tonera dostarczonego przez Wykonawcę zapłaci on Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) za każde takie zdarzenie.
3.Wykonawca zapewni odbiór zużytych tonerów. W momencie odbioru zużytych tonerów Zamawiający wymaga przedstawienia karty odbioru odpadu.
4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowego przeprowadzenia testów jakości i wydajności oferowanych tonerów w niezależnym laboratorium. W przypadku powzięcia wątpliwości dotyczących równoważności zamienników z tonerami oryginalnymi w szczególności pod względem: zastosowania prawidłowych komponentów, jakości wydruku, wydajności, wpływu na bezawaryjną pracę sprzętu lub szczelności obudowy tonera, Zamawiający zleci na koszt Wykonawcy przeprowadzenie badań porównawczych przez niezależne laboratorium (w szczególności placówkę naukową). Wynik badań będzie miał dla stron charakter wiążący. Koszt pojedynczego badania przypadający do zwrotu przez Wykonawcę nie może przekroczyć 700 zł (słownie: siedemset złotych)
5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części asortymentu będącego przedmiotem zamówienia lub do dokonywania zmian ilościowych w ramach poszczególnych rodzajów tonerów. Z tytułu ograniczeń lub zmian Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia odszkodowawcze. Zamawiający gwarantuje, iż zrealizuje co najmniej 80% przedmiotu zamówienia.
6.Wykonawca jest zobowiązany do stosowania nazewnictwa lub nr pozycji asortymentu z w/w opisu przedmiotu zamówienia przy wystawianiu faktur.
7. Zamawiający wymaga udzielenia na zaoferowane tonery gwarancji na okres co najmniej 12 miesięcy i nie dłuższy niż 36 miesięcy. Udzielenie gwarancji krótszej niż 12 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty, jako niezgodnej ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku wskazania okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy Zamawiający przyjmie maksymalny dopuszczalny czas obowiązywania (36 miesięcy).
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń OKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy wynosi maksymalnie 30 dni od dnia zawarcia umowy. Skrócenie tego terminu będzie przedmiotem oceny przez Zamawiającego w ramach ustalonych kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Nazwa przedmiotu Opis, nazwa urządzenia J.m. Ilość
1 OKI B930 CT21192 toner OKI B930 Szt. 5
2 OKI CT350686 bęben B930 OKI B930 Szt. 3
1. Zaoferowane tonery muszą być tonerami fabrycznie nowymi: oryginalnymi, pochodzącymi od producenta sprzętu albo tonerami zamiennymi (równoważnymi), zwanymi dalej „zamiennikami”, pod warunkiem spełniania przez nie (tonery zamienniki) następujących wymagań:
1.Posiadają wszystkie parametry techniczne, funkcjonalne, użytkowe i jakościowe identyczne w stosunku do produktów oryginalnych wskazanych przez Zamawiającego.
2.Wykonane są z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia. Bęben światłoczuły oraz listwa zbierająca musza być materiałami nowymi.
3.W oryginalnych opakowaniach producenta, z widoczną nazwą, logo i symbolem produktu. Zamawiający wymaga opakowania podwójnego: wewnętrzne, szczelnie zamknięte lub tuba, zewnętrzne: opakowanie tekturowe, z nazwą (logo) producenta i symbolem produktu.
4. W pełni współpracujące z oprogramowaniem sprzętu monitorującym stan zasobników z tonerem.
5.O wydajności odpowiadającej wydajności tonera oryginalnego pochodzącego od producenta sprzętu lub większej.
2.Wykonawca poniesie koszty usunięcia awarii sprzętu należącego do Zamawiającego spowodowane użyciem dostarczonych przez niego tonerów. W przypadku stwierdzenia, że awaria sprzętu, jego niewłaściwe działanie lub zanieczyszczenie zostały spowodowane przez użycie tonera dostarczonego przez Wykonawcę zapłaci on Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) za każde takie zdarzenie.
3.Wykonawca zapewni odbiór zużytych tonerów. W momencie odbioru zużytych tonerów Zamawiający wymaga przedstawienia karty odbioru odpadu.
4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowego przeprowadzenia testów jakości i wydajności oferowanych tonerów w niezależnym laboratorium. W przypadku powzięcia wątpliwości dotyczących równoważności zamienników z tonerami oryginalnymi w szczególności pod względem: zastosowania prawidłowych komponentów, jakości wydruku, wydajności, wpływu na bezawaryjną pracę sprzętu lub szczelności obudowy tonera, Zamawiający zleci na koszt Wykonawcy przeprowadzenie badań porównawczych przez niezależne laboratorium (w szczególności placówkę naukową). Wynik badań będzie miał dla stron charakter wiążący. Koszt pojedynczego badania przypadający do zwrotu przez Wykonawcę nie może przekroczyć 700 zł (słownie: siedemset złotych)
5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części asortymentu będącego przedmiotem zamówienia lub do dokonywania zmian ilościowych w ramach poszczególnych rodzajów tonerów. Z tytułu ograniczeń lub zmian Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia odszkodowawcze. Zamawiający gwarantuje, iż zrealizuje co najmniej 80% przedmiotu zamówienia.
6.Wykonawca jest zobowiązany do stosowania nazewnictwa lub nr pozycji asortymentu z w/w opisu przedmiotu zamówienia przy wystawianiu faktur.
7. Zamawiający wymaga udzielenia na zaoferowane tonery gwarancji na okres co najmniej 12 miesięcy i nie dłuższy niż 36 miesięcy. Udzielenie gwarancji krótszej niż 12 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty, jako niezgodnej ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku wskazania okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy Zamawiający przyjmie maksymalny dopuszczalny czas obowiązywania (36 miesięcy).
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń Xerox
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy wynosi maksymalnie 30 dni od dnia zawarcia umowy. Skrócenie tego terminu będzie przedmiotem oceny przez Zamawiającego w ramach ustalonych kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Nazwa przedmiotu Opis, nazwa urządzenia J.m. Ilość
1 106R01443 cyan Xerox Work Centre 7500DN Szt. 1
2 106R01444 magenta Xerox Work Centre 7500DN Szt. 1
3 106R01445 yellow Xerox Work Centre 7500DN Szt. 1
4 106R01446 black Xerox Work Centre 7500DN Szt. 1
5 108R00861 bęben Xerox Work Centre 7500DN Szt. 1
6 108R00865 pojemnik Xerox Work Centre 7500DN Szt. 1
7 008R13061 pojemnik Xerox Work Centre 7855DN Szt. 1
1. Zaoferowane tonery muszą być tonerami fabrycznie nowymi: oryginalnymi, pochodzącymi od producenta sprzętu albo tonerami zamiennymi (równoważnymi), zwanymi dalej „zamiennikami”, pod warunkiem spełniania przez nie (tonery zamienniki) następujących wymagań:
1.Posiadają wszystkie parametry techniczne, funkcjonalne, użytkowe i jakościowe identyczne w stosunku do produktów oryginalnych wskazanych przez Zamawiającego.
2.Wykonane są z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia. Bęben światłoczuły oraz listwa zbierająca musza być materiałami nowymi.
3.W oryginalnych opakowaniach producenta, z widoczną nazwą, logo i symbolem produktu. Zamawiający wymaga opakowania podwójnego: wewnętrzne, szczelnie zamknięte lub tuba, zewnętrzne: opakowanie tekturowe, z nazwą (logo) producenta i symbolem produktu.
4. W pełni współpracujące z oprogramowaniem sprzętu monitorującym stan zasobników z tonerem.
5.O wydajności odpowiadającej wydajności tonera oryginalnego pochodzącego od producenta sprzętu lub większej.
2.Wykonawca poniesie koszty usunięcia awarii sprzętu należącego do Zamawiającego spowodowane użyciem dostarczonych przez niego tonerów. W przypadku stwierdzenia, że awaria sprzętu, jego niewłaściwe działanie lub zanieczyszczenie zostały spowodowane przez użycie tonera dostarczonego przez Wykonawcę zapłaci on Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) za każde takie zdarzenie.
3.Wykonawca zapewni odbiór zużytych tonerów. W momencie odbioru zużytych tonerów Zamawiający wymaga przedstawienia karty odbioru odpadu.
4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowego przeprowadzenia testów jakości i wydajności oferowanych tonerów w niezależnym laboratorium. W przypadku powzięcia wątpliwości dotyczących równoważności zamienników z tonerami oryginalnymi w szczególności pod względem: zastosowania prawidłowych komponentów, jakości wydruku, wydajności, wpływu na bezawaryjną pracę sprzętu lub szczelności obudowy tonera, Zamawiający zleci na koszt Wykonawcy przeprowadzenie badań porównawczych przez niezależne laboratorium (w szczególności placówkę naukową). Wynik badań będzie miał dla stron charakter wiążący. Koszt pojedynczego badania przypadający do zwrotu przez Wykonawcę nie może przekroczyć 700 zł (słownie: siedemset złotych)
5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części asortymentu będącego przedmiotem zamówienia lub do dokonywania zmian ilościowych w ramach poszczególnych rodzajów tonerów. Z tytułu ograniczeń lub zmian Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia odszkodowawcze. Zamawiający gwarantuje, iż zrealizuje co najmniej 80% przedmiotu zamówienia.
6.Wykonawca jest zobowiązany do stosowania nazewnictwa lub nr pozycji asortymentu z w/w opisu przedmiotu zamówienia przy wystawianiu faktur.
7. Zamawiający wymaga udzielenia na zaoferowane tonery gwarancji na okres co najmniej 12 miesięcy i nie dłuższy niż 36 miesięcy. Udzielenie gwarancji krótszej niż 12 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty, jako niezgodnej ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku wskazania okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy Zamawiający przyjmie maksymalny dopuszczalny czas obowiązywania (36 miesięcy).
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń Konica Minolta
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy wynosi maksymalnie 30 dni od dnia zawarcia umowy. Skrócenie tego terminu będzie przedmiotem oceny przez Zamawiającego w ramach ustalonych kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Nazwa przedmiotu Opis, nazwa urządzenia J.m. Ilość
1 Konica Minolta Bizhub C554e czarny TN 512 K Bizhub C554e Szt. 4
2 Konica Minolta Bizhub C554e niebieski TN 512 C Bizhub C554e Szt. 2
3 Konica Minolta Bizhub C554e czerwony TN 512 M Bizhub C554e Szt. 2
4 Konica Minolta Bizhub C554e TN żółty 512 Y Bizhub C554e Szt. 2
5 Konica Minolta Bizhub C554e bęben DR 512 Bizhub C554e Szt. 2
6 WX103 pojemnik Bizhub C554e Szt. 2
1. Zaoferowane tonery muszą być tonerami fabrycznie nowymi: oryginalnymi, pochodzącymi od producenta sprzętu albo tonerami zamiennymi (równoważnymi), zwanymi dalej „zamiennikami”, pod warunkiem spełniania przez nie (tonery zamienniki) następujących wymagań:
1.Posiadają wszystkie parametry techniczne, funkcjonalne, użytkowe i jakościowe identyczne w stosunku do produktów oryginalnych wskazanych przez Zamawiającego.
2.Wykonane są z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia. Bęben światłoczuły oraz listwa zbierająca musza być materiałami nowymi.
3.W oryginalnych opakowaniach producenta, z widoczną nazwą, logo i symbolem produktu. Zamawiający wymaga opakowania podwójnego: wewnętrzne, szczelnie zamknięte lub tuba, zewnętrzne: opakowanie tekturowe, z nazwą (logo) producenta i symbolem produktu.
4. W pełni współpracujące z oprogramowaniem sprzętu monitorującym stan zasobników z tonerem.
5.O wydajności odpowiadającej wydajności tonera oryginalnego pochodzącego od producenta sprzętu lub większej.
2.Wykonawca poniesie koszty usunięcia awarii sprzętu należącego do Zamawiającego spowodowane użyciem dostarczonych przez niego tonerów. W przypadku stwierdzenia, że awaria sprzętu, jego niewłaściwe działanie lub zanieczyszczenie zostały spowodowane przez użycie tonera dostarczonego przez Wykonawcę zapłaci on Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) za każde takie zdarzenie.
3.Wykonawca zapewni odbiór zużytych tonerów. W momencie odbioru zużytych tonerów Zamawiający wymaga przedstawienia karty odbioru odpadu.
4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowego przeprowadzenia testów jakości i wydajności oferowanych tonerów w niezależnym laboratorium. W przypadku powzięcia wątpliwości dotyczących równoważności zamienników z tonerami oryginalnymi w szczególności pod względem: zastosowania prawidłowych komponentów, jakości wydruku, wydajności, wpływu na bezawaryjną pracę sprzętu lub szczelności obudowy tonera, Zamawiający zleci na koszt Wykonawcy przeprowadzenie badań porównawczych przez niezależne laboratorium (w szczególności placówkę naukową). Wynik badań będzie miał dla stron charakter wiążący. Koszt pojedynczego badania przypadający do zwrotu przez Wykonawcę nie może przekroczyć 700 zł (słownie: siedemset złotych)
5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części asortymentu będącego przedmiotem zamówienia lub do dokonywania zmian ilościowych w ramach poszczególnych rodzajów tonerów. Z tytułu ograniczeń lub zmian Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia odszkodowawcze. Zamawiający gwarantuje, iż zrealizuje co najmniej 80% przedmiotu zamówienia.
6.Wykonawca jest zobowiązany do stosowania nazewnictwa lub nr pozycji asortymentu z w/w opisu przedmiotu zamówienia przy wystawianiu faktur.
7. Zamawiający wymaga udzielenia na zaoferowane tonery gwarancji na okres co najmniej 12 miesięcy i nie dłuższy niż 36 miesięcy. Udzielenie gwarancji krótszej niż 12 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty, jako niezgodnej ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku wskazania okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy Zamawiający przyjmie maksymalny dopuszczalny czas obowiązywania (36 miesięcy).
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców.
|
| |