GuidZP400 |
b89f6924-e8a2-4104-8df6-34a29aaf3e49
|
Biuletyn |
531446-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miejska Giżycko
|
Regon |
79067117100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. 1 Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Giżycko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
11500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
87 73 24 111, 7324 143,
|
Zamawiajacy fax |
874 285 241
|
Zamawiajacy email |
urzad@gizycko.um.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.bip.gizycko.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn: Zachowanie i promowanie dziedzictwa kulturowego w ramach współpracy kulturalnej Giżycka i Trok (Cultural and natural heritage preservation and adaptation in Trakai and Giżycko districts) współfinansowany z Programu Interreg VA Litwa – Polska 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.gizycko.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.gizycko.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie - za pośrdnictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Giżycku, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zachowanie i promowanie dziedzictwa kulturowego w ramach współpra-cy kulturalnej Giżycka i Trok – Dostawa sceny mobilnej zadaszonej, systemu nagłośnienia i oświetlenia scenicznego dla Gminy Miejskiej Giżycko
|
Numer referencyjny |
ZP.271.1.14.2017.EK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Zamawiający informuje, że przedmiotem zamówienia jest:
Cześć I – Dostawa, montaż, instruktaż obsługi sceny mobilnej zadaszonej
Część II – Dostawa, instruktaż obsługi oświetlenia scenicznego
Część III – Dostawa, instruktaż obsługi systemu nagłośnienia
w ramach projektu pn. Zachowanie i promowanie dziedzictwa kulturowego w ramach współpracy kulturalnej Giżycka i Trok (Cultural and natural heritage preservation and ad-aptation in Trakai and Giżycko districts) współfinansowanego z Programu Interreg VA Litwa – Polska 2014-2020.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki 1A, 1B, 1C do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla Części I, II, III.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
- specyfikacją istotnych warunków zamówienia,
- obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, przepisami itp.,
- projektem umowy (zał. nr 6 SIWZ).
Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające i wyjaśniające.
4. Miejsce dostawy urządzeń Części I - Twierdza Boyen w Giżycku, ul. Turystyczna 1.
Wykonawca zobowiązany jest dokonać we własnym zakresie i na własny koszt wizji w terenie oraz dokonać pomiarów i oględzin niezbędnych do realizacji zamówienia przed złożeniem oferty oraz sprawdzić (ze względu na ograniczone wymiary bram wjazdowych na teren Twierdzy Boyen – w przypadku dostawy sceny mobilnej) możliwość dostarczenia sprzętu i jego późniejszego wykorzystania na terenie miasta.
5. Miejsce dostawy urządzeń Części II i Części III – miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Giżycka.
|
Cpv glowny przedmiot |
34200000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Ostateczny termin wykonania przedmiotu umowy:
Część nr I – Dostawa, montaż, instruktaż obsługi sceny mobilnej zadaszonej – maksymalnie 40 dni od daty podpisania umowy.
Część nr II – Dostawa, instruktaż obsługi oświetlenia scenicznego – maksymalnie 40 dni od daty podpisania umowy.
Część nr III – Dostawa, instruktaż obsługi systemu nagłośnienia – maksymalnie 40 dni od daty podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zdolność zawodowa dla Części nr I:
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania zdolności zawodowej Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie i montażu mobilnych scen estradowych
o wartości co najmniej 80 tys. zł brutto każda – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ,
Zdolność zawodowa dla Części nr II:
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
Zdolność zawodowa dla Części nr III:
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i pod-miotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywa-ne, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - zgodnie z wzorem – załącznik nr 5 do SIWZ (dotyczy Części I ).
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ,
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ,
3) Dokument potwierdzający wniesienie wadium,
4) Zobowiązania lub inne dokumenty w przypadku gdy, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
5) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.
6) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.
3. Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) reprezentującą wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jedno-znacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Ewentualne poprawki (w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem etc.) w tekście oferty muszą być na-niesione w czytelny sposób i parafowane przez Wykonawcę. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być opisane i parafowane własnoręcznie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podpisy wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej.
Powyższe zapisy dotyczą również podmiotów udostępniających swój potencjał.
4. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w SIWZ i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie. Treść oferty musi być zgodna z treścią SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
Część I - 2 500,00 złotych /słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100/.
Część II - 5 000,00 złotych /słownie: pięć tysięcy złotych 00/100/.
Część III - 2 000,00 złotych /słownie: dwa tysiące złotych 00/100/.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia i godziny określonej w Rozdziale XIII ust. 1 SIWZ.
Za termin wniesienia wadium uważa się dzień i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego. Wadium w całości winno znajdować się w posiadaniu Zamawiającego wraz z upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
Wykonawca musi zadbać o skuteczną wpłatę wadium.
3. Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. pieniądzu;
3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3.3. gwarancjach bankowych;
3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: Konto Bankowe: PEKAO SA 42 1240 5787 1111 0010 5856 4508.
Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiej części zamówienia wadium dotyczy. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wpłaty wadium.
5. W zależności od wybranej formy wadium (ust.3 pkt 3.2 - 3.5) – zaleca się kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty, a oryginał należy złożyć
w siedzibie Zamawiającego w kasie Zamawiającego pok.101 (pn. – pt. 09.00-14,00).
W przypadku braku możliwości dostarczenia oryginału do kasy Zamawiającego, oryginał dokumentu należy umieścić w kopercie wraz z ofertą.
Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy):
1) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Miejską Giżycko reprezentowaną przez Burmistrza Giżycka,
2) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ),
3) określać termin ważności (wynikający z SIWZ),
4) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ),
5) musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, tj. być gwarancją nieodwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w następujących okolicznościach:
a) gdy wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; (art. 46 ust.5 ustawy pzp)
6) być gwarancją nieodwoływalną, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,
o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; (art.46 ust.4a ustawy pzp).
7) Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą.
8. Zwrot wadium:
1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza;
2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia;
3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu.
9. Utrata wadium:
1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
10. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym paragrafie dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
11. Zamawiający odrzuci ofertę z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp.
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
nie dotyczy
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Postanowienia ust. 2 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę nie stanowią jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana, o której mowa jest możliwa gdy wynikła z nieprzewidzianych sytuacji:
1) wynikających ze zmian w ustawodawstwie mających wpływ na wykonanie oraz wycenę przedmiotu umowy poprzez dostosowanie treści umowy do obligatoryjnych uregulowań zmienionych przepisów,
2) zaistnienia siły wyższej to jest zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań, poprzez przedłużenie terminu wykonania zobowiązania o czas trwania siły wyższej lub zawieszenia umowy. Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia:
a) wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych;
b) terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa;
c) skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę;
d) klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi;
e) bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców;
f) inne wydarzenia losowe;
3) w przypadku zmiany podwykonawcy (za pomocą którego wykonawca spełnił warunki zamówienia), nowy podwykonawca spełnia te same wymogi co zastępowany.
3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
b) zmiana danych teleadresowych,
c) zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2017-07-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, montaż, instruktaż obsługi sceny mobilnej zadaszonej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34200000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i instruktaż sceny oraz namiotu rozkładanego o wymaganych parametrach nie gorszych niż przedstawione poniżej.
PARAMETRY SCENY
Minimalne gabaryty sceny po rozłożeniu - długość - 8,0m,
- szerokość – 6,0m,
- wysokość – 5,1m.
Poziom posadzki sceny min. 0,9 m powyżej gruntu,
Posadzka - z płyty antypoślizgowej, wodoodpornej, atestowanej,
- przenosząca minimum obciążenie 5kN/m2 w części estradowej oraz 3kN/m2 na skrzydłach,
- cały podest powinien składać się z 2 do 4 części, z których jedna na stałe jest mocowana do ramy.
Dach
- konstrukcja łukowa dachu, wykonana z 2 do 4 części z zamkniętych profili aluminiowych,
-pokrycie koloru czarnego, wykonane z atestowanego PVC odpornego na warunki atmosferyczne o gramaturze min. 680g/m2 lub z materiału równoważnego,
Całość powinna być podnoszona za pomocą siłowników hydraulicznych lub wciągników linowych do maksymalnej wysokości,
Ściany
- 3 ściany z siatki kotarowej przepuszczającej powietrze, trudnozapalnej, koloru czarnego,
- 3 ściany nieprzezroczyste z materiału identycznego jak poszycie dachu,
- barierki zabezpieczające powinny znajdować się na całej długości boków oraz tyłu sceny,
Schody
Konstrukcji metalowej z antypoślizgowymi stopnicami, z obustronną poręczą o wysokości min. 1,1m, szerokość biegu w świetle min 0,8m,
Wyposażenie
- skrzynia z zestawem narzędzi do obsługi urządzeń,
- skrzydła dźwiękowe,
- dodatkowe podesty pod nagłośnienie po obu stronach sceny,
Oznakowanie
- trwałe zamocowanie w widocznym miejscu sceny tabliczki odpornej na warunki atmosferyczne (miejsce, forma i rozmiar tabliczki w uzgodnieniu z Zamawiającym)
PRZYCZEPA
Dane ogólne
- przyczepa wraz ze sceną powinna spełniać wymogi określone przepisami ruchu drogowego i posiadać dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu,
- rama przyczepy winna być zbudowana z profili stalowych, ustawiana i niwelowana za pomocą podpór,
- całość zabezpieczona antykorozyjnie,
- możliwość transportu z prędkością min. 50km/h,
- waga całkowita przyczepy z sceną – max. 26kN,
Ilość osi 2 szt.
Wyposażenie
- hamulec najazdowy,
- skrzynka narzędziowa wraz z zestawem narzędzi, kluczy do kół, koła zapasowego, gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego, zabezpieczona przed dostępem osób trzecich, komplet opon wielosezonowych,
NAMIOT ROZKŁADANY
Gabaryty Długość – min. 3m
Szerokość – min. 3m
Wysokość baldachimu regulowana (w świetle :1,66/1,73/1,81/1,89/1,99 /2,05/2,12[m])
Materiał ścian i zadaszenia
Odporny na warunki atmosferyczne,
Kolorystyka – czarny
Konstrukcja Elementy konstrukcji krzyżowej wykonane z zamkniętych profili aluminiowych o przekroju min. 25,4×10,4×1,2mm,
Inne - trwałe, odporne na warunki atmosferyczne oznakowanie namiotu w formie nadruku. Ostateczna forma, projekt, miejsce i rozmiar oznakowania namiotu do zatwierdzenia i w uzgodnieniu z Zamawiającym.
INNE
Szkolenie Miejsce – Giżycko
Termin – do uzgodnienia z Zamawiającym,
Wymiar czasu – ilość godzin szkolenia musi zapewnić pracownikowi umiejętność kompleksowej obsługi urządzeń (min. 6h).
Dokumenty
- Instrukcja użytkowania i eksploatacji urządzeń sporządzona w języku polskim,
- atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności,
- katalog części zamiennych,
Dostawa i montaż
Dostawa, montaż i przygotowanie urządzeń do pracy w Giżycku.
Oznakowanie
Wykonawca jest zobowiązany oznaczyć sprzęt objęty niniejszym zamówieniem (z wyjątkiem namiotu, na którym wymagany jest nadruk) naklejkami lub inną formą zamienną o podobnej i nie gorszej trwałości z flagą Unii Europejskiej z odnośnikiem do Unii Europejskiej i logiem Programu Interreg Litwa-Polska 2014-2020 oraz innymi logami.
Elementy do oznakowania, forma, rozmiar oznakowania i umiejscowienie do uzgodnienia z Zamawiającym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, montaż, instruktaż obsługi oświetlenia scenicznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31500000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – CZĘŚĆ II
Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnego sprzętu oświetleniowego (o wymaganych parametrach nie gorszych niż przedstawione poniżej) oraz przeprowadzenie instruktażu.
URZĄDZENIA OŚWIETLENIA SCENICZNEGO
Sterownik oświetlenia scenicznego – 1szt.
Komputerowy pulpit nastawczo – sterowniczy wyposażony w wbudowanym ciekłokrystaliczny , kolorowy monitor dotykowy. Posiadający programową możliwość pracy równoczesnej w minimum 4 środowiskach DMX, łącznie minimum 2 048 kanałów DMX.
Możliwości zapamiętania minimum 5000 CUE, 4000 palet i utworzenia 5000 grup, ilość show - nieograniczona. Możliwość indywidualnego opisu parametrów scen, playbacków oraz graficzny wybór parametrów np. wzorów tarcz gobo oraz tarczy kolorów, wbudowany generator efektów. Wbudowana baza plików – bibliotek do urządzeń oświetleniowych oraz efektowych z możliwością bezpłatnej aktualizacji, tworzenia własnych lub modyfikacji bibliotek. dodatkowe programowanie komputerowe posiadające te same możliwości programowe co oferowana konsoleta wraz z opcją przenoszenia spektakli pomiędzy konsoletą i oprogramowaniem. Praca jako backup i niezależne stanowisko operatora w połączeniu z oferowaną konsoletą i procesorem przez sieć. Oprogramowanie umożliwiające bezprzewodowa komunikację urządzeń mobilnych (telefon tablet) z konsoletą. Możliwość rozbudowy o dodatkowe sekcje kontrolerów oraz podłączenia urządzenia z funkcją backup konsolety głównej. Nastawnia przystosowana do obsługi media serwerów, z wbudowanym programem do wizualizacji oraz oprogramowaniem media-player. Posiada wbudowane minimum : 8 enkoderów do wyboru parametrów , 12 faderów (suwaków), port sieciowy, 4 porty USB, 4 wyjścia DMX XLR 5 pin, wyjścia dla monitora zewnętrznego VGA (1024x768), wejście audio. Wyposażony w pokrowiec przeciw kurzowy, lampkę LED z wbudowaną regulacją jasności do podświetlania konsoli oraz dedykowaną skrzynię (case) zabezpieczającą urządzenie w trakcie przechowywania oraz transportu. Maksymalna waga urządzenia 7kg, w dedykowanej skrzyni tarnapsorowej15kg.
Zespół regulatorów –dimmer - 1szt.
Zespół regulatorów - dimmer, wyposażony w 12 kanałów o min. obciążalności 2,3kW na kanał, posiadające zabezpieczenie nadmiarowo-prądowe 10A na kanał, wyprowadzone gniazda typu schuko oddzielne na kanał (z tyłu urządzenia), urządzenie pracuje w systemie DMX 512, gniazda wejście/ wyjście min. XRL 5-pin na płycie czołowej obudowy (lub opcjonalnie z tyłu). Konfiguracja parametrów za pomocą przycisków i czytelnego wyświetlacza. Wbudowane programy sterowania (efekty) oraz funkcje testowania sprawności kanałów dla każdego kanału osobno). Sygnalizacja obecności/ braku sygnału DMX. Sygnalizacja braku zasilania dla każdej fazy osobno (diody LED), sygnalizacja sterownia kanałem (diody LED). Poziom filtracji zakłóceń na poziomie min. 100µs. Cichy wentylator z regulacją prędkości w zależności od temperatury wewnętrznej wraz z zabezpieczeniem przed przegrzaniem. Montaż do rack 19' wysokość 3U. Waga maksymalna 16kg.
Mobilna rozdzielenia zasilania -1szt.
Mobilna rozdzielnia zasilania dla urządzeń oświetlenia scenicznego wyposażona w 4-polowy wyłącznik główny zasilania całego zespołu urządzeń, 1 gniazdo 32A dla zasilenia zespołu regulatorów - dimmerów oraz 6 gniazd typu schuko 16A z tyłu urządzenia (zasilenie urządzeń np. inteligentnych). Urządzenie wyposażone w odpowiednie zabezpieczenia dla każdego kanału osobno oraz gniazdo technologiczne - robocze na przedniej płycie urządzenia (front). Montaż do obudowy typu rack 19' wysokość montażowa 3U. Waga maksymalna 11,5kg.
Reflektor sceniczny typu PC 1000W - 10szt.
Reflektor PC zbudowany na bazie profili aluminiowych z optyką 10° - 64°. Soczewka końcowa o średnicy Ø 150 mm, zabezpieczona dodatkową siatką. Wyposażona w wysokiej jakości odbłyśnik z polerowanego aluminium i specjalny system chłodzenia zabezpieczający przed niekontrolowanym wymykiem światła. Regulacja zoom przy pomocy śruby ślimakowej i wózka gniazda żarówki opartego na podwójnej prowadnicy. Wymiary maksymalne: 380×230×230 mm. Komplet z żarówką 1000W o temperaturze barwowej 3000°K, obrotowymi skrzydełkami czterolistnymi, ramką na filtr, linką zabezpieczającą, hakiem do zawieszania na rurze Ø 50mm i wtyczką uniwersalną schuko.
Reflektor sceniczny typu PAR ZOOM RGBW – 6szt.
Reflektor typu PAR z obudową w kolorze czarnym. Sterowany sygnałem DMX, wykonany w technologii LED RGBW (pod wspólną soczewką dla każdego zespołu) wyposażony w co najmniej 12 modułów LED o mocy minimalnej 10 W każdy o żywotności nie mniejszej niż 50 000h. Zmechanizowanym zoom o zmiennym kącie świecenia od maksimum 10° do minimum 60°. Elektroniczny dimmer (0-100%) i strobo. Sterowanie DMX 5/9 kanałów. Złącza XLR 5-pin. Wymiary maksymalne 287×187×384 mm i waga maksymalna 5,5kg. Zasilanie gniazda powercon wejście /wyjście. Uniwersalny uchwyt do zawieszenia lub stawiania na podłodze. Komplet z linką zabezpieczającą, hakiem do zawieszania na rurze Ø 50mm. i wtyczką uniwersalną schuko.
SKRZYNIE TRANSPORTOWE DLA URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA SCENICZNEGO
Skrzynia transportowa typu CASE - RACK zespół zasilajaco sterowniczy – 1szt.
Skrzynia transportowa typu RACK umożliwiająca montaż transport oraz przechowywanie urządzeń oświetlenia scenicznego - zespół regulatorów scenicznych, mobilna rozdzielnia zasilania.
Skrzynia transportowa typu CASE -2szt. Skrzynia transportowa wyposażona w koła umożliwiająca transport oraz przechowywanie urządzeń oświetlenia scenicznego - reflektory typu PC 1000W.
KONSTRUKCJE MOBILNE i TECHNOLOGIA
Kratownice mobilne (sztankiety) – 5szt.
Kratownica trzyrurowa o długości 2 mb , wymiar rury głównej 48-50×2mm, szerokość konstrukcji max. 290mm, stop aluminium EN-AW6082T6 (lub lepszy), waga max. 1mb wynosi 6kg, kratownice wyposażone w komplet systemowych złączy (łącznik, klin i zawleczka zabezpieczająca klin).
Wciągarka łańcuchowa ręczna 1000kg - 2szt.
Wyciągarka ręczna o nośności 1000kg i wysokości podnoszenia 6m. Wyposażona w automatyczny hamulec utrzymujący ładunek w momencie zwolnienia łańcucha, podwójny, ocynkowany łańcuch nośny. Produkt wykonany zgodnie z normami 89/392 / EWG, 91/368 / EWG, 93/44 / EWG i 93/68 / CEE. Normą UNE 58-915. - Wymiary: 317 x 140 x 158 mm - Waga wciągarki: 14,5 kg - Średnica ogniwa łańcucha: 6 mm - Wymagana siła ręczna: 309Nm
Zawiesia pasowe – 4szt.
Pasowe zawiesia poliestrowe o nośności 1,0 t Możliwe jest też zastosowanie dodatkowej ochrony na styku pasów z krawędziami ładunku. do zalet zawiesi pasowych zalicza się ich miękkość, ograniczona elastyczność, niewielka waga oraz wysoki współczynnik bezpieczeństwa. Zawiesia pasowe 1,0 t wyposażone są w dwie pętle na końcach, dzięki czemu możliwe jest wygodne i bezproblemowe podwieszenie na urządzeniu dźwigowym lub wciągarce.
Statyw – 2szt.
Przenośny statyw oświetleniowy w kolorze czarnym z płynną regulacją wysokości w zakresie od 145 do 450cm. Regulacja płynna za pomocą korby. Statyw wyposażony płytkę montażową typu TV PIN Nośność minimalna statywu 125kg. Masa własna maksymalnie 42kg. Wyposażony w rozkładana podstawę umożliwiającą pionowanie na nierównej płaszczyźnie. Złącza 35 mm umożliwiające montaż akcesoriów takich jak belki na reflektory, systemy montażowe i podnoszenia kratownic. Statyw zawiera w komplecie adapter do montażu kratownicy.
Statyw - akcesoria (belka do montażu reflektorów) – 2szt.
Dedykowana belka do statywu wyposażona w punkty do montażu urządzeń oświetlenia scenicznego. Wyposażona w złącze 35mm.
Okablowanie zasilająco sterujące-mobilne
Okablowanie mobilne rozdzielni zasilania -1szt.
Przedłużacz zasilający dla rozdzielni mobilnej wyposażony w złącza 63A, przewód 5x10mm2, długość 10mb
Sterownie mobilne
Przedłużacz DMX dł. 20 m wyposażony w złącza XRL 5 pin – 2szt.
Przedłużacz DMX dł. 10 m wyposażony w złącza XRL 5 pin – 2szt.
Przedłużacz DMX dł. 5 m wyposażony w złącza XRL 5 pin – 6szt.
Zasilanie mobilne Przedłużacz dł. 2 m wtyk 16A, 3x gniazdo 16A z uziemieniem – 4szt.
Przedłużacz dł. 20 m wtyk 16A, gniazdo 16A z uziemieniem – 14szt.
Przedłużacz dł. 10 m wtyk 16A, gniazdo 16A z uziemieniem – 4szt.
Przedłużacz dł. 5 m wtyk 16A, gniazdo 16A z uziemieniem – 4szt.
Kablarka 1szt.
Skrzynia na kołach umożliwiająca transport oraz przechowywanie okablowania, skrzynie wyposażone w odpowiednie przegrody, umożliwiające sprawne dobieranie odpowiednich długości przewodów wg. oznaczenia kolorami na okablowaniu.
Inne
Szkolenie Miejsce – Giżycko
Termin – do uzgodnienia z Zamawiającym,
Wymiar czasu – ilość godzin szkolenia musi zapewnić pracownikowi umiejętność kompleksowej obsługi urządzeń (min. 6h)
Wymagane do kumenty
- Instrukcja użytkowania i eksploatacji urządzeń sporządzona w języku polskim,
- atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności,
Dostawa
Dostawa w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
Oznakowanie
Wykonawca jest zobowiązany oznaczyć sprzęt objęty niniejszym zamówieniem naklejkami lub inną formą zamienną o podobnej i nie gorszej trwałości z: flagą Unii Europejskiej z odnośnikiem do Unii Europejskiej, logiem Programu Interreg Litwa-Polska 2014-2020 oraz innymi logami.
Elementy do oznakowania, forma, rozmiar oznakowania i umiejscowienie do uzgodnienia z Zamawiającym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, instruktaż obsługi systemu nagłośnienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – CZEŚĆ III
Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych mikrofonów bezprzewodowych, konsolety cyfrowej, stageboxa oraz komputera do obsługi systemu nagłaśniającego (o parametrach identycznych lub lepszych niż niżej podane) wraz z instruktażem.
Odbiornik systemu mikrofonów bezprzewodowych - 8szt.
System odbioru dwu-antenowy różnicowy „true diversity”,
Zakres częstotliwości transmisyjnych UHF poniżej 694 MHz,
Liczba kanałów 8 banków po 12 presetów,
Szerokość pasma ≥ 24 MHz,
Pasmo przenoszenia m.cz. 50 ÷ 16 000 Hz (-3dB),
Zniekształcenia nieliniowe ≤ 0,9 %,
Stosunek sygnał/szum ≥ 103 dB(A),
Typ złącza wyjściowego sygnału audio, standard sygnału XLR, sygnał symetryczny,
Poziom sygnału wyjściowego przy dewiacji nominalnej ≥ 12 dBu,
Wyświetlacz ze wskazaniem - częstotliwości transmisyjnej,
- poziomu sygnału antenowego,
- poziomu wysterowania audio,
- stanu naładowania ogniw nadajnika,
Skanowanie pasma z wyszukiwaniem niezakłóconych częstotliwości transmisyjnych
synchronizacja z nadajnikiem: 2,4 GHz,
typ złączy antenowych: BNC,
rodzaj obudowy: metalowa, montowalna w panel 1U, 19”,
wyposażenie:
uchwyt montażowy rack 19”,
Nadajnik miniaturowy „bodypack” - 8szt.
zakres częstotliwości transmisyjnych:
UHF, zgodny z odbiornikiem,
moc wyjściowa w.cz.: ≥ 10 mW,
pasmo przenoszenia m.cz.: - 50 ÷ 16 000 Hz wejście mikrofonowe,
- 50 ÷ 16 000 Hz wejście liniowe,
zakres zmian czułości wejściowej 0 do -30 dB,
tryb przełączania czułości: skokowo, skok 10 dB,
wyświetlacz ze wskazaniem: częstotliwości transmisyjnej,
synchronizacja z odbiornikiem: 2,4GHz,
zasilanie 2 ogniwa AA,
czas pracy z 1 kompletu ogniw ≥ 10 h,
rodzaj obudowy: wzmacniany ABS,
Mikrofon w uchwycie nagłownym - 8 szt.
Rodzaj konstrukcji
Pałąk mocowany z tyłu głowy „od ucha do ucha” z ramieniem mikrofonowym „gęsia szyjka”,
Charakterystyka kierunkowości Kardioidalna,
Skuteczność w polu swobodnym 1,6mV/Pa,
Rodzaj kabla mikrofonowego/typ złącza Długość 1,2-1,6m złącze dostosowane do nadajnika,
Kolor mikrofonu Czarny,
Wyposażenie mikrofonu osłona przeciwwietrzna,
Konsoleta cyfrowa ze stageboxem - 1kpl.
Zestaw powinien być wyposażony w konsoletę (z zewnętrznym zasilaczem i niezbędnymi przewodami) oraz stagebox (64/48)
Podstawowe parametry
Ilość kanałów - 64szt. Wejściowe,
- 48szt. Wyjściowych,
Ilość wejść (lokalnie) - 8szt. Mikrofon-linia,
- 8szt. wyjść,
- 4szt. Wejścia/wyjścia AES/EBU,
Efekty wewnętrzne
Min. 16 efektów stereo, 96kHz,
Pole robocze
Wyposażone w min. 2 ekrany dotykowe, min. 20 tłumików z możliwością dowolnego przypisania,
Latencja całkowita od wejść do wyjść analogowych w stagebox(A/D; D/A) Max. 0,4ms,
Próbkowanie Min. 96kHz,
Możliwość korzystania z wtyczek waves Tak,
Możliwość płynnego przechodzenia kanałami Tak,
Cyfrowy moduł wejść/wyjść w układzie 32×16 - 1 kpl.,
Wejścia mikrofonowo-liniowe 32 szt.,
Zasilanie fantomowe +48V załączone dla każdego wejścia mikrofonowego,
Wyjścia liniowe 16szt.,
Złącza
- cyfrowe - 2szt. Typu AES50,
- 2szt. ADAT,
Wyjścia cyfrowe AES50XLR,
Latencja systemu w sieci audio Max. 1,2ms,
Konwersja A/D i D/A Nie gorsza niż 24bit i 48kHz,
Zakres dynamiki z wejścia do wyjścia analogowego Nie gorszy niż 106dB,
THD dla 0dBu na wyjściu Max 0,01%,
Wyposażenie
Sygnalizacja w postaci diod na panelu przednim informującym o prawidłowym podłączeniu przewodów sieci AES50,
Laptop – 1kpl.
Ekran - Przekątna 14”,
- Rozdzielczość 1366x768 HD,
- Matryca matowa bez funkcji dotykowej,
- Jasność 300cd/m2,
Pamięć: - Dysk SSD 500GB,
- RAM DDR3 4GB 1600MHz,
Wyposażenie
Napęd optyczny z możliwością odczytywania i zapisywania danych,
Złącza - 1xRS232,
- 1xVGA port,
- 1xHDMI,
- Gniazdo słuchawek mini Jack 3,5mm – stereo,
- Gniazdo mikrofonowe mini Jack 3,5mm,
- 2xUSB 2.0,
- 2xUSB 3.0,
- 1xRJ-45,
- Czytnik kart pamięci SD/SDXC,
Procesor
Zaprojektowany do pracy w komputerach przenośnych. Zaoferowany procesor musi uzyskiwać w teście Passmark CPU Mark wynik minimum 3690 pkt. (wynik musi znajdować się na stronie www.cpubenchmark.net)
Modem 4G LTE
Karta sieciowa WiFi DualBand
Dodatkowe wymagania:
- wzmocniona konstrukcja komputera, stalowe zawiasy, elastycznie zamontowane komponenty amortyzujące, wodoodporna klawiatura,
- urządzenie musi wytrzymać upadek z wysokości 70cm, odporne na wibracje, wilgotność jak również obicia i zadrapania,
- gwarancja producenta min. 36 miesięcy,
- czas pracy baterii – min 12h bez ładowania,
- torba na laptopa,
- zainstalowany system operacyjny oraz oprogramowanie biurowe,
Dodatkowe wyposażenie
Przewód CAT5E 1szt., dł. 50 m, na bębnie, przeznaczony do pracy z mobilnymi systemami audio
Kabel koncentryczny 2szt. Po 50m, na bębnie, dla sygnałów o wysokiej rozdzielczości, impedancja: 75ohm,
tłumienie (DB/100stóp):
- 0.3 dB @ 1MHz
- 0.6 dB @ 5 MHz
- 0.8 dB @ 10 MHz
- 1.6 dB @ 50MHz
- 2.0 dB @ 100MHz
- 2.8 dB @ 180 MHz
- 4.4 dB @ 400 MHz
- 5.7 dB @ 750 MHz
- 6.7 dB @ 1000 MHz
Opakowania transportowe
- skrzynia transportowa na mikrofony bezprzewodowe 9U, z szufladą – 1 szt.,
- skrzynia transportowa na mikser, jezdna – 1 szt.,
- skrzynia transportowa na stagebox 12U – 1 szt.,
- skrzynia transportowa na stagebox 3U – 1 szt.,
- skrzynia transportowa na zasilacz 2U – 1 szt. ,
- skrzynie typu flight case, wykonane ze sklejki o grubości min. 6,5 mm, z metalowymi okuciami, narożnikami kulowymi, metalowymi uchwytami i zamkami motylkowymi. W przypadku skrzyń jezdnych koła łożyskowane min. 100mm.
Inne
Dostawa
Dostawa w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
Szkolenie Miejsce – Giżycko
Termin – do uzgodnienia z Zamawiającym,
Wymiar czasu – ilość godzin szkolenia musi zapewnić pracownikowi umiejętność kompleksowej obsługi urządzeń (min. 6h)
Dokumenty
- Instrukcja użytkowania i eksploatacji urządzeń sporządzona w języku polskim,
- Certyfikaty,
Oznakowanie
Wykonawca jest zobowiązany oznaczyć sprzęt objęty niniejszym zamówieniem naklejkami lub inną formą zamienną o podobnej i nie gorszej trwałości z: flagą Unii Europejskiej z odnośnikiem do Unii Europejskiej, logiem Programu Interreg Litwa-Polska 2014-2020 oraz innymi logami.
Elementy do oznakowania, forma, rozmiar oznakowania i umiejscowienie do uzgodnienia z Zamawiającym.
|
| |