Dostawa pomocy dydaktycznych oraz dostawa i montaż mebli dla rozbudowywanej części Zespołu Szkół Nr 1 w Stobiernej.

Data publikacji 2017-07-10
Data zakończenia 2017-07-19 00:00:00
Instytucja Gmina Trzebownisko
Miejscowość Trzebownisko
Województwo podkarpackie
Branża
  • Części mebli,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547827-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 391570001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część A - Dostawa pomocy dydaktycznych do sal szkolnych Zespołu Szkół Nr 1 w Stobiernej. Sa to pomoce do sali przyrodniczej, językowej i matematycznej.
Specyfikacja dostaw zawarta jest w formularzu cenowym – Załącznik Nr 1 A do SIWZ
Część B – Dostawa i montaż mebli dla rozbudowywanej części Zespołu Szkół Nr 1 w Stobiernej. Są to meble do 4 sal przedszkolnych, jadalni i szatni przedszkolnej oraz do 4 sal szkolnych.
Specyfikacja dostaw i montażu mebli zawarta jest w formularzu cenowym – Załącznik Nr 1 B do SIWZ oraz w pliku meble do pomieszczeń przedszkolnych
oraz w pliku meble do sal lekcyjnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cbd7cc64-d717-4dbe-8393-81255d50a6f5
Biuletyn 547827-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Trzebownisko
Regon 69058215700000
Zamawiajacy adres ulica Trzebownisko
Zamawiajacy adres numer domu 976
Zamawiajacy miejscowosc Trzebownisko
Zamawiajacy kod pocztowy 36001
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 177 713 700,
Zamawiajacy fax 177 713 719
Zamawiajacy email z.pawlarczyk@trzebownisko.pl,
Adres strony url www.bip.trzebownisko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego 2014-2020, Działanie 6.4 Infrastruktura edukacyjna, Podziałanie 6.4.3. Szkolnictwo ogólne
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.trzebownisko.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.trzebownisko.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Trzebownisko, 36-001 Trzebownisko 976, kancelaria ogólna - pokój nr 7
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych oraz dostawa i montaż mebli dla rozbudowywanej części Zespołu Szkół Nr 1 w Stobiernej.
Numer referencyjny BR.271.1.8.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy dwie
Okreslenie przedmiotu Część A - Dostawa pomocy dydaktycznych do sal szkolnych Zespołu Szkół Nr 1 w Stobiernej. Sa to pomoce do sali przyrodniczej, językowej i matematycznej. Specyfikacja dostaw zawarta jest w formularzu cenowym – Załącznik Nr 1 A do SIWZ Część B – Dostawa i montaż mebli dla rozbudowywanej części Zespołu Szkół Nr 1 w Stobiernej. Są to meble do 4 sal przedszkolnych, jadalni i szatni przedszkolnej oraz do 4 sal szkolnych. Specyfikacja dostaw i montażu mebli zawarta jest w formularzu cenowym – Załącznik Nr 1 B do SIWZ oraz w pliku meble do pomieszczeń przedszkolnych oraz w pliku meble do sal lekcyjnych.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-08-25T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Terminy wykonania różne dla różnych części zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał dostawy o podobnym charakterze (tj. dostawa pomocy dydaktycznych i mebli) o wartości min. 50 000,00 zł. brutto dla części A oraz 100 000 zł brutto dla części B, podając ich rodzaj, wartość, daty i miejsca wykonania oraz wskazując, że dostawy zostały wykonane należycie. 2) Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez załączenie dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane w sposób należyty.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu określone w art.24 ust.1 ustawy PZP – załącznik Nr 2 do SIWZ,
Zakresie warunkow udzialu 1) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie stawia wymagań.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie żąda dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony Formularz oferty i cenowy stanowiący załącznik Nr 1 oraz 1A i 1B do SIWZ, 2) Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 3) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 4) Dowód wpłaty wadium
Czy wadium 1
Wadium 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla części A - 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych), dla części B - 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: „Wpływy z tytułu wadium” Bank Spółdzielczy Jasionka Nr 24 9191 0000 2001 0000 0143 0062 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Trzebownisko w kancelarii pok. 7, a kserokopię dokumentu dołączyć do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a oraz art.46 ust.5 ustawy PZP na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Nie wniesienie wadium w terminie lub wniesienie w sposób nieprawidłowy w stosunku do określonego w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie Art.89 ust.1 pkt 7b ustawy PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-07-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część A - Dostawa pomocy dydaktycznych do sal szkolnych Zespołu Szkół Nr 1 w Stobiernej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Są to pomoce do sali przyrodniczej, językowej i matematycznej. Specyfikacja dostaw zawarta jest w formularzu cenowym – Załącznik Nr 1 A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część B – Dostawa i montaż mebli dla rozbudowywanej części Zespołu Szkół Nr 1 w Stobiernej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39157000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Są to meble do 4 sal przedszkolnych, jadalni i szatni przedszkolnej oraz do 4 sal szkolnych. Specyfikacja dostaw i montażu mebli zawarta jest w formularzu cenowym – Załącznik Nr 1 B do SIWZ oraz w pliku meble do pomieszczeń przedszkolnych oraz w pliku meble do sal lekcyjnych.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria skrócenie terminu wykonania
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)