GuidZP400 |
a1414f5e-5b17-4126-bca6-751b72d01d90
|
Biuletyn |
547692-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
|
Regon |
184400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-637
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8487043,
|
Zamawiajacy fax |
61 8955043
|
Zamawiajacy email |
zampub@au.poznan.pl,
|
Adres strony url |
www.puls.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.puls.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.puls.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemny
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Zamówien Publicznych, pokój 407, IV piętro, budynku Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu ul. Wojska Polskiego 28 60-637 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli do Domów Studenckich UPP
|
Numer referencyjny |
7/DGZ/PN/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu przez Wykonawcę własnym transportem na własne ryzyko i koszt.
4.1 Wykonawca wraz ofertą dostarczy prezentację w postaci zmontowanych mebli. Wymaga się, aby ww. meble były wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w taki sposób aby Zamawiający mógł dokonać oceny technicznej według opisanych w SIWZ parametrów. Zgodnie z art. 97 ust 2 Ustawy PZP po zakończeniu postępowania, Meble dostarczone przez firmę, której oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza mogą zostać użyte przez wykonawcę do zrealizowania zadania lub zwrócone na wniosek po zakończeniu postępowania.
4.2 Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie +/- 5% chyba, że w treści opisu podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji. Nie dopuszcza się zmiany szerokości i głębokości stołów i szaf/regałów oraz zmiany zakresu regulacji wysokości stołów, biurek, szaf/regałów.
4.3 Przed przystąpieniem do realizacji wykonawca ma obowiązek sprawdzić wymiary rzeczywiste pomieszczeń i ewentualnie dostosować gabaryty mebli. W razie występowania rozbieżności pomiędzy założeniami projektowymi a stanem istniejącym należy powiadomić Zamawiającego.
4.4 Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia- po podpisaniu umowy, dostawca dokona obmiaru z natury, uzgodni z użytkownikiem kolor okleiny / tapicerki- dostarczy próbniki tkanin tapicerskich / stelażu, na podstawie oferty/katalogu wybarwień konkretnego dostawcy w poszczególnych pomieszczeniach.
4.5 Na etapie realizacji należy umożliwić weryfikację dostarczanych mebli i w przypadku stwierdzenia niezgodności, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.
4.6 Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko zgodnie z miejscem wskazanym przez Zamawiającego.
4.7 Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, tzn. nie używane przed dniem dostawy oraz nie pokazywane na konferencjach i imprezach targowych, ani używane w podobny sposób.
4.8 Wykonawca zobowiązany jest do:
- zabezpieczenia wszelkich elementów budynku/pomieszczenia mogących ulec zniszczeniu w trakcie prac montażowych. W razie ich uszkodzenia dostawca na własny koszt wymieni elementy zniszczone,
- sprawdzenia i dostosowania elementów montażowych mebli (kołki, kotwy) do konstrukcji budynku.
4.9 Wymienione w niniejszej specyfikacji meble stanowią wzór według którego zamawiający oczekuje realizacji dostawy. Jeżeli wykonawca zaproponuje meble równoważne do założonych to winny być:
- w stylu jak te, które stanowią przedmiot zamówienia
- wykonane w technologii określonej w opisie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem kolorystyki określonej przez zamawiającego
- nie gorsze w swojej klasie od przyjętych przez zamawiającego.
4.10. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia + Formularz cenowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
39143110-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-09-18T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia.
Zamawiający określa 3 etapy realizacji dostawy:
Etap 1 – w terminie do 31 sierpnia 2017 r.
• 120 szt. tapczanów (poz. 2 – załącznika nr 2 do SIWZ)
• 120 szt. krzeseł (poz. 3 – załącznika nr 2 do SIWZ)
• 120 szt. osłon ściennych (poz. 4 – załącznika nr 2 do SIWZ)
Etap 2 - w terminie do 18 września 2017 r.
• 2 szt. szafek kuchennych z windą (poz. 1 – załącznik nr 2 do SIWZ)
• 180 szt. tapczanów (poz. 2 – załącznika nr 2 do SIWZ)
• 180 szt. krzeseł (poz. 3 – załącznika nr 2 do SIWZ)
• 180 szt. osłon ściennych (poz. 4 – załącznika nr 2 do SIWZ)
Etap 3 – w terminie do 5 września 2017 r.
• Poz. 5, 6, 7, 8, 9 i 10 załącznika nr 2 do SIWZ
|
Okreslenie warunkow |
na podstawie oświadczenia
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następującego dokumentu:
potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Zamawiający uzna wymóg za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 (słownie: sto tysięcy złotych).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 dostawy mebli zgodnych z przedmiotem zamówienia do podobnych instytucji typu domy studenckie, internaty, hotele (realizowane na podstawie odrębnych umów) wraz z montażem o wartości min. 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) każda
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
- wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy – załącznik nr 6
- dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Zamawiający uzna wymóg za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 (słownie: sto tysięcy złotych).
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ,
b) wyceniony Formularz cenowy załącznik nr 2 do SIWZ
c) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru,
h) Atest higieniczny potwierdzający Klasę Higieny E-1
i) Atest na użytą farbę proszkową
J) Atest trudnopalności dotyczący zastosowanych tkanin obiciowych.
K) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. Jeżeli wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia – przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu.
5. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp., przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
5.000,00 PLN słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych. Wadium musi być skutecznie wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 19 lipca 2017 r. do godz. 10:00
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Na podstawie Art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach przewidzianych w paragrafach poprzedzających niniejszej Umowy oraz następujących przypadkach:
a) wydłużenia terminu wykonania Umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego o czas niezbędny na wykonanie remontu pomieszczeń
b) zmiany modelu mebla gdy po zawarciu Umowy mebel wskazany w przedmiocie umowy zostanie wycofany z produkcji i sprzedaży. W takich wypadku Wykonawca:
-przedłoży Zamawiającemu wniosek o zmianę Umowy;
-przedłoży Zamawiającemu oryginał oświadczenia producenta wycofanego mebla o zaistnieniu tej okoliczności, podpisanego przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji producenta. Oświadczenie winno określać dokładnie jaki mebel objęty umową został wycofany;
- przedłoży stosowne dokumenty (opis techniczny, zdjęcia, certyfikaty – jeśli są wymagane) świadczące, iż mebel zaproponowany w miejsce oferowanego w przetargu, posiada parametry równoważne lub lepsze;
- przedłoży zamawiającemu oświadczenia, iż wskazany nowy mebel jest w cenie nie wyższej niż wskazana w ofercie złożonej w przetargu.
c) W przypadku zmiany podwykonawcy, o którym mowa w § 8 ust. 1 pod warunkiem, że wykonawca udowodni Zamawiającemu, że realizując niniejszą Umowę będzie dysponował niezbędnymi zasobami nowego podmiotu, w szczególności przedstawi zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszej umowy oraz wykaże, że nowy podmiot spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w stopniu niemniejszym niż podwykonawca, z którego usług zrezygnowano,
d) w przypadku rezygnacji z podwykonawcy, o którym mowa w § 8 ust. 1, a wykonawca udowodni Zamawiającemu przez przedstawienie odpowiednich dokumentów, że Wykonawca samodzielnie spełnienia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, z którego usług zrezygnowano,
e) w przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie obejmującym przedmiot niniejszej Umowy, obie strony zobowiązują się do odpowiedniej zmiany umowy w tym zakresie, zgodnie z którą Zamawiający zapłaci cenę netto powiększona o podatek VAT w zmienionej stawce,
f) w innych przypadkach wskazanych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
IV 4 4 data |
2017-07-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|