GuidZP400 |
04b938ac-0c41-414b-a075-eea9c741b548
|
Biuletyn |
545859-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Prezydent Miasta Tychy
|
Regon |
51592200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
49
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tychy
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(032) 7763333,
|
Zamawiajacy fax |
(032) 7763344
|
Zamawiajacy email |
poczta@umtychy.pl,
|
Adres strony url |
https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 808
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Oświetlenie świąteczne Miasta Tychy 2017/2018
|
Numer referencyjny |
PZP.271.43.2017.KK
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest oświetlenie świąteczne miasta w sezonie 2017/2018. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
31 52 72 00-8 – Oświetlenie zewnętrzne
45 31 61 00-6 – Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45 31 56 00-4 – Instalacje niskiego napięcia
50 23 20 00-0 – Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów
|
Cpv glowny przedmiot |
31527200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
289466,69
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-03-28T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące prace elektromontażowe w liczbie co najmniej 2 osób były zatrudnione przez wykonawcę i/lub podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). Wymaga się, aby umowa o pracę była zawarta co najmniej na czas wykonywania przedmiotu umowy.
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie:
Od dnia podpisania umowy do dnia 28 marca 2018 roku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał:
• minimum 1 usługi o wartości min. 50 000,00 zł brutto polegającej na wykonaniu oświetlenia świątecznego miasta. Usługa winna być wykonana na podstawie jednej umowy.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.:
- minimum jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z wymaganiami kwalifikacyjnymi w zakresie uprawnień budowlanych określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- minimum jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne „D” uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV;
- minimum jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV;
- minimum jedną osobą uprawnioną do obsługi podnośników montażowych na podwoziu samochodowym.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
- zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
- wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
- wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;
- wypełnione zbiorcze zestawienie kosztów (załącznik nr 1a do SIWZ);
- oświadczenia wymienione w punkcie 7.1 – 7.4 niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ); oświadczenie innego podmiotu (załącznik nr 2 do SIWZ);
- dowód wpłaty wadium;
- pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona (oryginał lub kserokopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
2 800,00 PLN (słownie: dwa tysiące osiemset złotych 00/100 PLN)
2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu:
przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego:
Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489
Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna
Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW
b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia o wielkość związaną ze zmianą,
b) zmiany przedstawicieli oraz reprezentantów Stron umowy,
c) zmiany lokalizacji zawieszenia przedmiotu zamówienia, spowodowanej warunkami technicznymi np. niewystarczająca ilość mocy energii elektrycznej na obwodzie oświetleniowym, brak zasilania latarń lub kolizja drogowa (uszkodzenie latarń),
d) zmiany parametrów elementów dekoracji przedmiotu zamówienia opisanych w SIWZ na elementy o lepszych parametrach technicznych i jakościowych.
|
IV 4 4 data |
2017-07-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:15
|
IV 4 4 jezyki |
Oferty winne byc składane w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|