Dostawa opasek sprężystych odblaskowych XXL oraz zestawów Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (BRD) dla dzieci, młodzieży i dorosłych.

Data publikacji 2017-07-11
Data zakończenia 2017-07-24 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Ochronne nakrycia głowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 549006-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184441121
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa opasek sprężystych odblaskowych XXL oraz zestawów Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (BRD) dla dzieci, młodzieży i dorosłych dużych typu A i typu B, średnich typu C oraz małych typu E, typu F i typu G.
Proporcje dostawy wynoszą: Zestaw duży BRD typu A - 8% sumy zamówienia (ok. 893 szt.); Zestaw duży BRD typu B - 8% sumy zamówienia (ok. 981 szt.); Zestaw średni BRD typu C - 5% sumy zamówienia (ok. 1.453 szt.); Zestaw mały BRD typu E - 2% sumy zamówienia (ok. 1.025 szt.); Zestaw mały BRD typu F – 2% sumy zamówienia (ok. 930 szt.); Zestaw mały BRD typu G - 61% sumy zamówienia (ok. 40.290 szt.); opaska sprężysta odblaskowa XXL – 14% sumy zamówienia (ok. 15.555 szt.).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 889822e6-b804-4ed6-9a36-0b57402b9536
Biuletyn 549006-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
Regon 67017298900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sucha
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 483 314 163,
Zamawiajacy fax 483 314 183
Zamawiajacy email mazurkiewicz@word.radom.pl,
Adres strony url www.word.radom.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.word.radom.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa osoba prawna.
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.word.radom.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa opasek sprężystych odblaskowych XXL oraz zestawów Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (BRD) dla dzieci, młodzieży i dorosłych.
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa opasek sprężystych odblaskowych XXL oraz zestawów Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (BRD) dla dzieci, młodzieży i dorosłych dużych typu A i typu B, średnich typu C oraz małych typu E, typu F i typu G. Proporcje dostawy wynoszą: Zestaw duży BRD typu A - 8% sumy zamówienia (ok. 893 szt.); Zestaw duży BRD typu B - 8% sumy zamówienia (ok. 981 szt.); Zestaw średni BRD typu C - 5% sumy zamówienia (ok. 1.453 szt.); Zestaw mały BRD typu E - 2% sumy zamówienia (ok. 1.025 szt.); Zestaw mały BRD typu F – 2% sumy zamówienia (ok. 930 szt.); Zestaw mały BRD typu G - 61% sumy zamówienia (ok. 40.290 szt.); opaska sprężysta odblaskowa XXL – 14% sumy zamówienia (ok. 15.555 szt.).
Cpv glowny przedmiot 18444112-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: do 20 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 dostawy zestawów BRD za minimum 500 000,00 PLN (każde zamówienie), które to zestawy – w opakowaniu podobnym do określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – zawierały co najmniej elementy takie jak: kask rowerowy, oświetlenie do roweru, smycz, kamizelkę. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do specyfikacji. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do specyfikacji. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do specyfikacji. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-07-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria jakość przedmiotów w zestawie
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 55,00
  
Kryteria jakość i wzór opakowania
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)