DOSTAWA POMOCY I MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA, SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA dla potrzeb realizacji projektu "Edukacja przyszłości" realizowanego przez Zespół Szkół w Karczmiskach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Data publikacji 2017-07-11
Data zakończenia 2017-07-19 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół w Karczmiskach
Miejscowość Karczmiska
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 549101-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część 1 - Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia. Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy i materiałów dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ.
Część 2 - Dostawa sprzętu, wyposażania, sprzętu komputerowego i oprogramowania.Szczegółowy wykaz sprzętu, wyposażania, sprzętu komputerowego i oprogramowania, określa Załącznik Nr 2 i Nr 2a do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e5ee1079-9b17-44a3-93a8-19738b469349
Biuletyn 549101-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół w Karczmiskach
Regon 6016506500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Karczmiska
Zamawiajacy kod pocztowy 24310
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 828 70 34,
Zamawiajacy fax 81 828 70 34
Zamawiajacy email zs.karczmiska@wp.pl,
Adres strony url http://www.zskarczmiska.bip24.eu
Adres strony internetowej Nie dotyczy.
Adres strony internetowej narzedzia Nie dotyczy.
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt "Edukacja przyszłości" realizowany przez Zespół Szkół w Karczmiskach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl Nie dotyczy.
Przeprowadza wspolnie podmiot list Nie dotyczy.
Postepowanie wspolne tresc Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe zamawiajacy Nie dotyczy.
Rodzaj zamawiajacego 9
Wspolne udzielanie zamowienia Nie dotyczy.
Dostep dokumentow zamowienia Nie dotyczy.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zskarczmiska.bip24.eu
Dostep do dokumentow ograniczony Nie dotyczy
Oferty wnioski dostepne Nie dotyczy.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Nie dotyczy.
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830) lub za pośrednictwem posłańca w sekretariacie Zespołu Szkół w Karczmiskach, Karczmiska Pierwsze, ul. Szkolna 1, 24 – 310 Karczmiska w godzinach 7:30 – 15:30
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespołu Szkół w Karczmiskach, Karczmiska Pierwsze, ul. Szkolna 1, 24 – 310 Karczmiska
Komunikacja elektroniczna wymaga Nie dotyczy.
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA POMOCY I MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA, SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA dla potrzeb realizacji projektu "Edukacja przyszłości" realizowanego przez Zespół Szkół w Karczmiskach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer referencyjny Nie dotyczy.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Nie dotyczy.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Część 1 - Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia. Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy i materiałów dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ. Część 2 - Dostawa sprzętu, wyposażania, sprzętu komputerowego i oprogramowania.Szczegółowy wykaz sprzętu, wyposażania, sprzętu komputerowego i oprogramowania, określa Załącznik Nr 2 i Nr 2a do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc Nie dotyczy.
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Nie dotyczy.
Data zakonczenia 2017-08-28T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Nie dotyczy.
Okreslenie warunkow Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia: 1) pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków i wymagań zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.); 2) dokument świadczący o posiadaniu uprawnień do realizacji zamówienia. 3) pisemne oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym, wykonawca usługi nie może być powiązany osobowo i kapitałowo z Zamawiającym; 4) pisemne oświadczenie o relacjach określonych w art. 17 ust. 1 pkt 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych z: zamawiającym, osobami uprawnionymi do reprezentowania zamawiającego, członkami komisji przetargowej, osobami, które złożyły oświadczenie, o którym mowa w art. 17 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia: 1) pisemne oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację dostawy.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia: 1) pisemne oświadczenie, że wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową do wykonania dostawy.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy.
Zakresie warunkow udzialu 1) Pisemna oferta z pisemną propozycją ceny ryczałtowej – wzór oferty Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2) Szczegółowy wykaz wraz z opisem oferowanego przedmiotu zamówienia – wzór Załącznik Nr 4 do SIWZ. Można skorzystać z załączników Nr 1,2, 2a pamiętając o ich podpisaniu. 3) Pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz akceptacji warunków i wymagań zawartych w specyfikacji i przyjęcie ich bez zastrzeżeń – wzór Załącznik Nr 5 do SIWZ. W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) w postępowaniu należy przedłożyć: 4) Pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków i wymagań zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) – wzór Załącznik Nr 6 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. 5) Dokument świadczący o posiadaniu uprawnień do realizacji zamówienia. 6) Pisemne oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym - wzór Załącznik Nr 7 do SIWZ. 7) pisemne oświadczenie o relacjach określonych w art. 17 ust. 1 pkt 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych z: zamawiającym, osobami uprawnionymi do reprezentowania zamawiającego, członkami komisji przetargowej, osobami, które złożyły oświadczenie, o którym mowa w art. 17 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych– wzór Załącznik Nr 8 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada zdolności techniczne lub zawodowe do wykonywania dostawy. 8) Pisemne oświadczenie, że wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową do wykonania dostawy – wzór Załącznik Nr 9 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że sytuacja ekonomiczna i finansowa wykonawcy pozwala na realizację zamówienia. 9) Pisemne oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację usługi zamówienia – wzór Załącznik Nr 10 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 10) Pisemne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór Załącznik Nr 11 do SIWZ.
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokument bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wadium Nie dotyczy.
Przewiduje udzielenie zaliczek Nie dotyczy.
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Liczba wykonawcow 0
Minimalna liczba wykonawcow 0
Znaczenie warunkow wykonawcow Nie dotyczy.
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Obejmuje ustanowienie Nie dotyczy.
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona Nie dotyczy.
Elementy aukcji elektronicznej Nie dotyczy.
Informaje udostepnione wykonawcom Nie dotyczy.
Informaje przebiegu aukcji Nie dotyczy.
Warunki do licytacji Nie dotyczy.
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Nie dotyczy.
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Nie dotyczy.
Warunki zamkniecia aukcji Nie dotyczy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy.
IV 3 1 etapy negocjacji Nie dotyczy.
IV 3 1 dodatkowe informacje Nie dotyczy.
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy.
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod Nie dotyczy.
IV 3 2 wstepny harmonogram Nie dotyczy.
IV 3 2 EtapyDialogu Nie dotyczy.
IV 3 2 DodatkoweInformacje Nie dotyczy.
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy.
IV 3 3 DodatkoweInfo Nie dotyczy.
IV 4 6 Nie dotyczy.
IV 4 7 Nie dotyczy.
IV 4 8 Nie dotyczy.
IV 4 9 Nie dotyczy.
IV 4 12 Nie dotyczy.
IV 4 13 Nie dotyczy.
IV IstotnePostanowienia 1)Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści w przypadku, gdy: a)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia; w przypadku wystąpienia siły wyższej (siła wyższa – zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; b)w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy. c)w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy. 2.Pozostałe postanowienia zawarto w projekcie umowy. PROJEKT UMOWA Nr …../2017 NA DOSTAWĘ ………………………………………………………. zawarta w dniu ……………………. 2017 r. w Karczmiskach pomiędzy: Nabywcą: GMINA KARCZMISKA, ul. Centralna 17, 24-310 Karczmiska Pierwsze, NIP 7171801265 Odbiorcą: ZESPÓŁ SZKÓŁ W KARCZMISKACH Karczmiska Pierwsze, ul. Szkolna 1, 24-310 Karczmiska, zwanym dalej „ZAMAWIAJĄCYM” reprezentowanym przez: 1) Dyrektora – Piotr Długosz a ………………………….. ………………………….. NIP …………………… REGON ……………………….. zwanym w treści umowy „WYKONAWCĄ” reprezentowanym przez: 1) ………………………………. w wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego na DOSTAWĘ POMOCY I MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA, SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA dla potrzeb realizacji projektu "Edukacja przyszłości" realizowanego przez Zespół Szkół w Karczmiskach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 -2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego zawarto umowę o następującej treści: § 1 Przedmiotem umowy jest wykonanie zamówienia publicznego Część ….. pod nazwą „…………………………..”dla potrzeb realizacji projektu "Edukacja przyszłości" realizowanego przez Zespół Szkół w Karczmiskach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 -2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. § 2 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z parametrami zawartymi w opisie zamówienia w określonej ilości przedmiot zamówienia do dnia ……………………… § 3 1. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy w określonej ilości zgodnie z wyszczególnieniem w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do miejsc wskazanych przez zamawiającego. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3. Za przedmiot zamówienia do momentu podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego odpowiada Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązuje się również: 1) Wpisać zgodnie ze SIWZ w zależności od Części zamówienia 5. Wykonawca udziela gwarancji na wpisać zgodnie ze SIWZ i ofertą miesiące licząc od dnia przekazania zgodnie z protokołem odbioru sprzętu na przedmiot zamówienia oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego. § 4 1. Wykonawca w ramach zawartej umowy zapewnia: 1) bezpłatny serwis gwarancyjny u Zamawiającego w czasie udzielonej gwarancji, 2) dostarczenie urządzenia zastępczego spełniającego wymogi określone przez Zamawianego, jeżeli czas oczekiwania na usunięcie awarii w okresie gwarancji będzie dłuższy niż 7 dni. 2. Po każdorazowej naprawie Wykonawca przedłuży gwarancję o czas przerwy w eksploatacji. 3. Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy i nieużywany. § 5 1. Wartość zamówienia strony ustalają na podstawie oferty wybranej w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego w wysokości: Część …….. zamówienia: cena brutto w wysokości: …………….. (słownie złotych: ……………………………………………………) w tym podatek VAT w wysokości ……………….. (słownie złotych: ……………………………………………………) § 6 1. Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy będzie dokonywana w walucie polskiej i wszelkie płatności będą dokonywane w tej walucie. 2. Zamawiający oświadcza, że realizuje Projekt „"Edukacja przyszłości" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 -2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Na podstawie umowy Nr 139/RPLU.12.02.02.00-06-0081/16-00 z dnia 07.06.2017 r. ma zagwarantowane środki finansowe na realizację zamówienia. 3. Rozliczenie dostarczonych przedmiotów zamówienia z Wykonawcą nastąpi na podstawie protokołu odbioru. 4. Zamawiający wypłaci Wykonawcy należność w całości lub w transzach na wskazane konto po otrzymaniu środków finansowych od Instytucji Pośredniczącej RPLU w ciągu 30 dni po otrzymaniu faktury od Wykonawcy usługi. Wykonawca usługi wystawi całościową lub częściową fakturę na kwotę ustaloną z Zamawiającym po otrzymaniu od Zamawiającego informacji o przekazaniu od Instytucji Pośredniczącej RPLU, transzy na realizację projektu. 5. Na wszystkich fakturach Wykonawca zobowiązany jest wyszczególnić i wycenić częściowo przedmiot zamówienia zgodnie ze SIWZ i złożoną ofertą. 6. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy dostawy informacji o otrzymanych środkach w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania transzy środków finansowych na konto. 7. Faktura może zostać wystawiona przez Wykonawcę dostawy po przekazaniu przedmiotu zamówienia do eksploatacji, wydaniu pełnej wymaganej dokumentacji Zamawiającemu, po przeszkoleniu pracowników w zakresie obsługi zainstalowanego i uruchomionego sprzętu i oprogramowania oraz po przekazania przez Zamawiającego Wykonawcy dostawy informacji o otrzymanych środkach od Instytucji Pośredniczącej RPLU. 8. W przypadku wystąpienia zwłoki w oddaniu przedmiotu zamówienia lub zwłoki w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze, wartość faktury zostanie pomniejszona o wysokość kar umownych, ustaloną w oparciu o zapisy zamieszczone w § 7 umowy. § 7 Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy: 1) w wysokości 20% wartości brutto przedmiotu umowy, gdy Zamawiający odstąpi od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, 2) w wysokości 20% wartości brutto przedmiotu umowy, gdy Wykonawca odstąpi od umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, 3) w wysokości 0,2% wartości brutto przedmiotu umowy w przypadku nie dostarczenia w terminie przedmiotu umowy za każdy rozpoczęty dzień zwłoki. § 8 Załącznikami do niniejszej umowy są: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz oferta Wykonawcy. § 9 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści w przypadku, gdy: 1) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia; w przypadku wystąpienia siły wyższej (siła wyższa – zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; 2) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy. 3) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy. 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. §10 1. W sprawach nie uregulowanych w umowie zastosowanie mają przepisy: Prawo zamówień publicznych, Kodeks Cywilny i inne przepisy właściwe dla przedmiotu zamówienia. 2. Wszelkie spory mogące wyniknąć przy realizacji postanowień niniejszej umowy, w przypadku nie osiągnięcia porozumienia w drodze negocjacji, poddawane będą orzecznictwu sądu miejsca siedziby Zamawiającego. 3. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Oferta Wykonawcy stanowi integralną część umowy. § 11 Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. §12 Umowa została sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach dwa dla zamawiającego, jeden dla wykonawcy. Karczmiska ………….. 2017 r. WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY
IV 4 14 Nie dotyczy.
IV LicytacjeDodatkoweInformacje Nie dotyczy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia; w przypadku wystąpienia siły wyższej (siła wyższa – zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; b)w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy. c)w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy.
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy.
IV 4 4 data 2017-07-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 6 2 Powody Nie dotyczy.
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Nie dotyczy.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal Nie dotyczy
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-28T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Zalacznik krotki opis Pomoce i materiały dydaktyczne, sprzętu i wyposażenie. Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy i materiałów dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu, wyposażania, sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal Nie dotyczy.
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-28T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Zalacznik krotki opis Sprzęt, wyposażanie, sprzęt komputerowy i oprogramowanie. 3.2.1. Szczegółowy wykaz sprzętu, wyposażania, sprzętu komputerowego i oprogramowania, określa Załącznik Nr 2 i Nr 2a do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria 1) Cena (C)
Znaczenie 90,00
  
Kryteria 2) Skrócenie czasu dostawy (T)
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)