zakup sprzętu informatycznego - 7 części

Data publikacji 2017-07-11
Data zakończenia 2017-07-20 00:00:00
Instytucja Szkoła Główna Służby Pożarniczej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 549172-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302161100, 302131006, 302321005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego
Zamówienie podzielono na 7 części:
Część 1. Zakup komputerów stacjonarnych dodatkowych pakietów biurowych i dysków przenośnych; CPV 30213000-5;
Cześć 2 Zakup skanerów; CPV 30216110-0;
Część 3 Zakup laptopa do pracy w trudnych warunkach; CPV 30213100-6
Część 4 Zakup urządzenia wielofunkcyjnego; CPV 30232100-5
Część 5 Zakup laptopów, urządzenia wielofunkcyjnego i projektora; CPV 30213100-6, CPV 30232100-5
Część 6 Zakup 3 laptopów; CPV 30213100-6
Część 7 Zakup zestawu komputerowego CPV 30213000-5
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnoszący się do opisu i ilości zamawianego sprzętu stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
1. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe (nieużywane), wyprodukowane nie wcześniej niż w 2017 roku, zapakowane w oryginalne opakowania producenta, kompletne, posiadać w szczególności niezbędne okablowanie, certyfikaty i instrukcje. Do każdego urządzenia oddzielnie musi być dostarczona wypełniona i podstemplowana karta gwarancyjna. Wszystkie dokumenty będą sporządzone w języku polskim.
2. Każde dostarczane urządzenie powinno być zakupione w oficjalnym/autoryzowanym kanale sprzedaży producenta, posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych, kierowanych do użytkowników z obszaru RP.
3. Parametry określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ stanowią parametry minimalne lub maksymalne dla sprzętu i oprogramowania. Zaoferowanie sprzętu, który nie spełnia parametrów wskazanych, minimalnych lub maksymalnych skutkować będzie odrzuceniem oferty.
4. W przypadkach, gdzie określono wyrób nazwami towarowymi dopuszcza się rozwiązania równoważne pod względem tych samych właściwości, funkcji, parametrów technicznych i wymagań funkcjonalno – użytkowych danego wyrobu.
5. Na wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, że oferowany wyrób jest równoważny i spełnia wymagania Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 592a6e60-525e-44d1-8083-3c036d93eac2
Biuletyn 549172-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szkoła Główna Służby Pożarniczej
Regon 00017341000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 52/54
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01629
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 5617624,
Zamawiajacy fax 022 8330724
Zamawiajacy email grzesio@sgsp.edu.pl; e.ciborowska@sgsp.edu.pl,
Adres strony url https://www.sgsp.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany w ramach programu polskiej współpracy rozwojowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP. Dotyczy części piątej postępowania: „Zakup laptopów, urządzenia wielofunkcyjnego i projektora”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Państwowa
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.sgsp.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny PISEMNIE NA ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SZKOŁA GŁÓWNA SŁUŻBY POŻARNICZEJ ul. Juliusza Słowackiego 52/54 ; 01-629 WARSZAWA
Nazwa nadana zamowieniu zakup sprzętu informatycznego - 7 części
Numer referencyjny PN 17/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego Zamówienie podzielono na 7 części: Część 1. Zakup komputerów stacjonarnych dodatkowych pakietów biurowych i dysków przenośnych; CPV 30213000-5; Cześć 2 Zakup skanerów; CPV 30216110-0; Część 3 Zakup laptopa do pracy w trudnych warunkach; CPV 30213100-6 Część 4 Zakup urządzenia wielofunkcyjnego; CPV 30232100-5 Część 5 Zakup laptopów, urządzenia wielofunkcyjnego i projektora; CPV 30213100-6, CPV 30232100-5 Część 6 Zakup 3 laptopów; CPV 30213100-6 Część 7 Zakup zestawu komputerowego CPV 30213000-5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnoszący się do opisu i ilości zamawianego sprzętu stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 1. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe (nieużywane), wyprodukowane nie wcześniej niż w 2017 roku, zapakowane w oryginalne opakowania producenta, kompletne, posiadać w szczególności niezbędne okablowanie, certyfikaty i instrukcje. Do każdego urządzenia oddzielnie musi być dostarczona wypełniona i podstemplowana karta gwarancyjna. Wszystkie dokumenty będą sporządzone w języku polskim. 2. Każde dostarczane urządzenie powinno być zakupione w oficjalnym/autoryzowanym kanale sprzedaży producenta, posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych, kierowanych do użytkowników z obszaru RP. 3. Parametry określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ stanowią parametry minimalne lub maksymalne dla sprzętu i oprogramowania. Zaoferowanie sprzętu, który nie spełnia parametrów wskazanych, minimalnych lub maksymalnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. 4. W przypadkach, gdzie określono wyrób nazwami towarowymi dopuszcza się rozwiązania równoważne pod względem tych samych właściwości, funkcji, parametrów technicznych i wymagań funkcjonalno – użytkowych danego wyrobu. 5. Na wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, że oferowany wyrób jest równoważny i spełnia wymagania Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 5.1 wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2, 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 5.1 wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2, 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 5.1 wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2, 3 do SIWZ.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 5.1 wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2, 3 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 5.1 wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2, 3 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 5.1 wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2, 3 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część 1. Zakup komputerów stacjonarnych, dodatkowych pakietów biurowych i dysków przenośnych – 1200 złotych Cześć 2 Zakup skanerów – 150 złotych Część 3 Zakup laptopa do pracy w trudnych warunkach – 450 złotych Część 4 Zakup urządzenia wielofunkcyjnego – 30 złotych Część 5 Zakup laptopów, urządzenia wielofunkcyjnego i projektora – 170 złotych Część 6 Zakup 3 laptopów – 240 złotych Część 7 Zakup zestawu komputerowego – 60 złotych w jednej z poniższych form: 1) w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Banku BGŻ BNP PARIBAS nr 19 1600 1374 1845 2512 5000 0026 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej*, 3) w gwarancjach bankowych*, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych*, 5) w poręczeniach udzielonych przez podmioty*, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). *wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp *Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z wyjątkiem następujących zmian: 1) w przypadku wstrzymania produkcji, której nie można było przewidzieć, określonego modelu urządzenia, pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy urządzenie o parametrach technicznych, nie gorszych niż te, które zostały wyspecyfikowane w ofercie Wykonawcy oraz pod warunkiem, że cena urządzenia o nowych parametrach technicznych nie ulegnie zwiększeniu; 2) w przypadku pojawienia się na rynku urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy lub pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny, wskazywanej przez Wykonawcę w ofercie.
IV 4 4 data 2017-07-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1. Zakup komputerów stacjonarnych dodatkowych pakietów biurowych i dysków przenośnych; CPV 30213000-5;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część 1. Zakup komputerów stacjonarnych dodatkowych pakietów biurowych i dysków przenośnych; CPV 30213000-5;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Cześć 2 Zakup skanerów; CPV 30216110-0;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30216110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Cześć 2 Zakup skanerów; CPV 30216110-0;
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3 Zakup laptopa do pracy w trudnych warunkach; CPV 30213100-6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część 3 Zakup laptopa do pracy w trudnych warunkach; CPV 30213100-6
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4 Zakup urządzenia wielofunkcyjnego; CPV 30232100-5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część 4 Zakup urządzenia wielofunkcyjnego; CPV 30232100-5
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część 5 Zakup laptopów, urządzenia wielofunkcyjnego i projektora; CPV 30213100-6, CPV 30232100-5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część 5 Zakup laptopów, urządzenia wielofunkcyjnego i projektora; CPV 30213100-6, CPV 30232100-5
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część 6 Zakup 3 laptopów; CPV 30213100-6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część 6 Zakup 3 laptopów; CPV 30213100-6
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część 7 Zakup zestawu komputerowego CPV 30213000-5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część 7 Zakup zestawu komputerowego CPV 30213000-5
  

Criterion

Kryteria termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)