GuidZP400 |
0042bfc6-78df-4fa8-ba26-5b6de079fac4
|
Biuletyn |
548545-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Gdańska
|
Regon |
162000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11/12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-233
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 472 400,
|
Zamawiajacy fax |
583 472 913
|
Zamawiajacy email |
dzp@pg.gda.pl,
|
Adres strony url |
www.pg.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dzp.pg.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych 80-233 Gdańsk ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach Główny PG, skrzydło B, pok. 212
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków chemii gospodarczej oraz papieru toaletowego i ręczników papierowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
|
Numer referencyjny |
ZP/127/055/D/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków chemii gospodarczej oraz papieru toaletowego i ręczników papierowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.
2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Część 1: środki czystości (77 pozycji), część 2: papier toaletowy i ręczniki papierowe (14 pozycji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości poszczególnych asortymentów zawierają załączniki nr 3A – 3B do SIWZ.
3.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33761000-2, 33763000-6, 39800000-0, 33711900-6, 39831000-6, 39831100-7, 39831200-8, 39831210-1, 39831220-4, 39831230-7, 39831240-0, 39831250-3, 33711000-7.
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
419382,65
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okreslenie warunkow |
Do prowadzenia działalności objętej przedmiotowym zamówienia nie wymaga się specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, zamawiający żąda odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.W celu oceny oferty pod względem kryteriów oceny ofert, o których mowa w rozdziale XIII SIWZ wykonawca wraz z ofertą, zobowiązany jest złożyć:
a)W części 1 do kryterium „Jakość”
•Próbkę odpowiadającą pozycji nr 5 formularza- rzeczowo cenowego, tj. mleczko z mikrokryształkami do czyszczenia. Próbkę powinno stanowić najmniejsze dostępne na rynku opakowanie mleczka z oryginalnymi etykietami w języku polskim zamieszczonymi przez importera/ producenta preparatu.
•Kartę charakterystyki płynu do mycia powierzchni ze stali nierdzewnej, m.in. w windach (pozycja 35 w formularzu rzeczowo-cenowym)
•Kartę charakterystyki płynu do czyszczenia zmywarek (pozycja 50 formularza rzeczowo - cenowego)
b)W części 2 do kryterium „Jakość” – próbki w postaci jednej rolki poniższych pozycji:
•poz. 2 formularza rzeczowo – cenowego - Papier toaletowy biały na rolce z tuleją
•poz. 4 formularza rzeczowo – cenowego - Papier toaletowy na rolce z tuleją do dozowników Jumbo 23cm
•poz. 5 formularza rzeczowo – cenowego - Papier toaletowy na rolce z tuleją do dozowników Jumbo 18-19
2.Próbki oraz karty charakterystyki, o których mowa powyżej muszą być opisane w następujący sposób: nazwa i adres wykonawcy, nazwa próbki, numer części zamówienia i pozycja formularza rzeczowo – cenowego.
3.Ponadto, w części 1, w celu dokonania oceny, czy złożona oferta odpowiada treści SIWZ, zamawiający wymaga wpisania nazwy (marki) produktu oferowanego asortymentu oraz podanie producenta, w następujących pozycjach formularza rzeczowo - cenowego:
a)Poz. 5 - Mleczko z mikrokryształkami do czyszczenia
b)Poz. 9 - Płyn czyszczący (spray)
c)Poz. 11 – Płyn do mycia naczyń
d)Poz. 16 - Zagęszczony płyn czyszcząco – dezynfekujący
e)Poz. 29 - Woskowa pasta do podłóg
f)Poz. 32 - Balsam, mleczko do czyszczenia i pielęgnacji skóry naturalnej w sprayu
g)Poz. 50 - Płyn do czyszczenia zmywarek
4. Formularz rzeczowo-cenowy
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Dla części 1: 5 000,00 PLN słownie: pięć tysięcy złotych,
Dla części 2: 7 000,00 PLN słownie: siedem tysięcy złotych
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian i wprowadzenia ich do umowy aneksem:
a)zmiana obowiązujących stawek podatkowych,
b)zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy,
c)wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia,
d)zmiana warunków realizacji umowy, w szczególności w okolicznościach wskazanych w § 6 ust. 11 i 12 umowy,
e)w przypadku, gdy w terminie wskazanym w § 2 umowy nie zostanie wykorzystana wartość umowy brutto określona w § 4 ust. 1 umowy, istnieje możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy. W takim przypadku strony mogą zmienić umowę w następującym zakresie: termin realizacji przedmiotu umowy ulegnie zmianie – zostanie przedłużony do daty wskazanej przez Zamawiającego, jednak nie dłuższy niż 12 miesięcy.
|
IV 4 4 data |
2017-07-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Środki czystości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
182246,40
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków chemii gospodarczej oraz papieru toaletowego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.
2.Część 1: środki czystości (77 pozycji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości poszczególnych asortymentów zawierają załączniki nr 3A do SIWZ.
3.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33761000-2, 33763000-6, 39800000-0, 33711900-6, 39831000-6, 39831100-7, 39831200-8, 39831210-1, 39831220-4, 39831230-7, 39831240-0, 39831250-3, 33711000-7.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33761000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
237136,25
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.
2.Część 2: papier toaletowy i ręczniki papierowe (14 pozycji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości poszczególnych asortymentów zawierają załączniki nr 3B do SIWZ.
3.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33761000-2, 33763000-6, 39800000-0, 33711900-6, 39831000-6, 39831100-7, 39831200-8, 39831210-1, 39831220-4, 39831230-7, 39831240-0, 39831250-3, 33711000-7.
|
| |