Dostawa komputerów, monitorów i oprogramowania dla: 1.Szkoły Podstawowej nr 1 im. Marii Kownackiej w Łomiankach, 2. Szkoły Podstawowej im. Por. Adolfa Pilcha ps Góra Dolina w Dziekanowie Polskim, 3.Zespołu Szkół w Dziekanowie Leśnym, 4.Gimnazjum nr 1 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Janusza Kusocińskiego w Łomiankach, (od września 2017 Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Dwujęzycznymi i Sportowymi im. Janusza Kusocińskiego). 5.Gminy Łomianki na cele Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach.

Data publikacji 2017-07-11
Data zakończenia 2017-07-19 00:00:00
Instytucja Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach
Miejscowość Łomianki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548858-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych komputerów, komputerów przenośnych, monitorów i oprogramowania dla:
Szkoły Podstawowej nr 1 im. Marii Kownackiej w Łomiankach,
Szkoły Podstawowej im. Por. A. Pilcha ps Góra Dolina w Dziekanowie Polskim,
Zespołu Szkół w Dziekanowie Leśnym,
Gimnazjum nr 1 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Janusza Kusocińskiego w Łomiankach,
(od września 2017 Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Dwujęzycznymi i Sportowymi im. Janusza Kusocińskiego).
Gminy Łomianki na cele Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach.
3Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /specyfikacja techniczna stanowią tabele 1,2,3.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3bfb0615-9f1f-4b48-ae07-47b5f0b67ae3
Biuletyn 548858-N-2017
Zamawiajacy nazwa Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach
Regon 015633558
Zamawiajacy adres ulica Staszica
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Łomianki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-092
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227510474,
Zamawiajacy fax 227515915
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@icds.pl,
Adres strony url http://bip.icds.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Wspolne udzielanie zamowienia Zgodnie z art.16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r, Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz.U z 2015 r, poz.2164 z póżn. zm.) Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe działa w imieniu jednostek: 1.Szkoły Podstawowej nr 1 im. Marii Kownackiej w Łomiankach,NIP 1181394 2.Szkoły Podstawowej im. Por. Adolfa Pilcha ps Góra Dolina w Dziekanowie Polskim,NIP 1181394 3.Zespołu Szkół w Dziekanowie Leśnym, NIP 1181394 4.Gimnazjum nr 1 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Janusza Kusocińskiego w Łomiankach,NIP 1181394 (od września 2017 Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Dwujęzycznymi i Sportowymi im. Janusza Kusocińskiego).NIP 1181394 5.Gminy Łomianki na cele Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach. NIP 1181394
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.icds.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.icds.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Inny sposób: ofertę należy złożyc w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach , ul.Staszica 2, Sekretariat, 05-092 Łomianki
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa komputerów, monitorów i oprogramowania dla: 1.Szkoły Podstawowej nr 1 im. Marii Kownackiej w Łomiankach, 2. Szkoły Podstawowej im. Por. Adolfa Pilcha ps Góra Dolina w Dziekanowie Polskim, 3.Zespołu Szkół w Dziekanowie Leśnym, 4.Gimnazjum nr 1 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Janusza Kusocińskiego w Łomiankach, (od września 2017 Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Dwujęzycznymi i Sportowymi im. Janusza Kusocińskiego). 5.Gminy Łomianki na cele Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach.
Numer referencyjny DA.26.9.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych komputerów, komputerów przenośnych, monitorów i oprogramowania dla: Szkoły Podstawowej nr 1 im. Marii Kownackiej w Łomiankach, Szkoły Podstawowej im. Por. A. Pilcha ps Góra Dolina w Dziekanowie Polskim, Zespołu Szkół w Dziekanowie Leśnym, Gimnazjum nr 1 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Janusza Kusocińskiego w Łomiankach, (od września 2017 Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Dwujęzycznymi i Sportowymi im. Janusza Kusocińskiego). Gminy Łomianki na cele Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach. 3Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /specyfikacja techniczna stanowią tabele 1,2,3.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-08-18T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie dwie dostawy polegające na dostawie komputerów wraz z monitorami i oprogramowaniem o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych) każda, wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 5.2Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 5.3Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt 5.1.2.2 i 5.1.2.3 SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5.4.1 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.2.2 Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.6.2.5 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; zamiast dokumentu o których mowa w pkt 6.2.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.6.2.6 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2.2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda; 6.1.5.1.1 Wykazu należycie dwóch dostaw polegających na dostawie komputerów wraz z monitorami i oprogramowaniem o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 6.3 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zgodnie z § 13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 , poz.1126) Zamawiający żąda: 6.3.1 W przypadku gdy zostały zaoferowane przez Wykonawcę artykuły równoważne - wykaz artykułów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów jakie dany produkt posiada, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie oraz zgodnie z wymogami Opisu przedmiotu zamówienia - na wezwanie Zamawiającego o którym mowa w pkt. 6.1.5; 6.3.2 Potwierdzenie spełnienia wymogu wyniku przeprowadzonego testu potwierdzającego, że oferowany procesor osiągnął wymagany wynik, - wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php na wezwanie Zamawiającego o którym mowa w pkt. 6.1.5; 6.3.3 Certyfikat ISO 9001, Certyfikat ISO 9001:2000 dla Producenta sprzętu obejmujący proces projektowania i produkcji Certyfikat ISO 14001 dla Producenta sprzętu (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu) - na wezwanie Zamawiającego o którym mowa w pkt. 6.1.5;
Inne dokumenty niewymienione 6.1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ. 6.1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6.1.4 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6.2.3 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.2.4 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych w celu zbadania, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 –22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych składa dokumenty dotyczące tego podmiotu o których mowa w pkt 6.2.2 SIWZ. 6.6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 6.6.1 Zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 13 550,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy pięćset pięćdziesiąt złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w formie aneksu; 1)Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp w szczególności: a)w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa powiązanych z ustawą Pzp lub przedmiotem zamówienia. 2)Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji dodatkowych dostaw, pod warunkiem spełnienia przesłanek określonych w powołanym powyżej artykule; 3)Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień niniejszej umowy zgodnie z zapisami art. 144 ust.1 pkt 3-6 ustawy Pzp. 3. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w części dotyczącej terminu jej wykonania oraz wysokości wynagrodzenia w przypadku potrzeby uwzględnienia przy jej wykonaniu zmian dokumentacji technicznej oraz w razie konieczności wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub, gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2017-07-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria CENA OFERTY
Znaczenie 60,00
  
Kryteria GWARANCJA
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)