DOSTAWĘ SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO dla AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ

Data publikacji 2017-07-11
Data zakończenia 2017-07-19 00:00:00
Instytucja Akademia Sztuki Wojennej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548955-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 422141000, 397131004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gastronomicznego tj. Gazowy piec konwekcyjno-parowy 20xGN2/1 - 1 szt, Zmywarka kapturowa do naczyń- 2 szt. Automatyczny zaparzacz do herbaty i kawy - 2 szt. wg podziału na 3 części. Z dostawą wiąże się transport, montaż, rozruch dostarczonych urządzeń, oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi urządzeń.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 85ed1b75-72bb-460f-b837-3db7bad20e90
Biuletyn 548955-N-2017
Zamawiajacy nazwa Akademia Sztuki Wojennej
Regon 011574244
Zamawiajacy adres ulica al. Gen. A. Chruściela
Zamawiajacy adres numer domu 103
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-910
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261814085,
Zamawiajacy fax 261813217
Zamawiajacy email i.lopacinska@akademia.mil.pl,
Adres strony url www.akademia.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.akademia.mil.pl
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWĘ SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO dla AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ
Numer referencyjny 35/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gastronomicznego tj. Gazowy piec konwekcyjno-parowy 20xGN2/1 - 1 szt, Zmywarka kapturowa do naczyń- 2 szt. Automatyczny zaparzacz do herbaty i kawy - 2 szt. wg podziału na 3 części. Z dostawą wiąże się transport, montaż, rozruch dostarczonych urządzeń, oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi urządzeń.
Cpv glowny przedmiot 42214100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli a) wykonawca wykaże, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, że należycie wykonał: Część I - jedną dostawę (umowę) gazowego pieca konwekcyjno-parowego, a wartość dostawy była nie mniejsza niż 80 tys. zł brutto. Zamawiający uzna też, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże jedną dostawę sprzętu gastronomicznego i oświadczy, że w skład tej dostawy wchodził gazowy piec konwekcyjno-parowy na kwotę nie mniejszą niż 80 tys. zł. brutto; Część II – jedną dostawę (umowę) zmywarek kapturowych do naczyń, a wartość dostawy była nie mniejsza niż 50 tys. zł brutto. Zamawiający uzna też, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże jedną dostawę sprzętu gastronomicznego i oświadczy, że w skład tej dostawy wchodziły zmywarki kapturowe do naczyń na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. zł. brutto; Część III – jedną dostawę (umowę) automatycznych zaparzaczy do herbaty i kawy, a wartość dostawy była nie mniejsza niż 30 tys. zł brutto. Zamawiający uzna też, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże jedną dostawę sprzętu gastronomicznego i oświadczy, że w skład tej dostawy wchodziły automatyczne zaparzacze do herbaty i kawy na kwotę nie mniejszą niż 30 tys. zł. brutto;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego;
Zakresie warunkow udzialu 4) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane należycie wraz z dowodami określającymi, czy dostawy wykazane na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 3 SIWZ, zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane; - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
Czy wadium 1
Wadium W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości na : Część I – 1700,00 zł. (tysiąc siedemset złotych 00/100). Część II – 1500,00 zł. (tysiąc pięćset złotych 00/100). Część III – 900,00 zł. (dziewięćset złotych 00/100). 1. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 2. Sposób wniesienia wadium: 1) wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Pekao S.A. X Oddział Warszawa nr rachunku: 70 1240 6074 1111 0010 5240 0581 z dopiskiem „wadium w postępowaniu 35/2017”. Zaleca się a kserokopię potwierdzenia przelewu załączyć do oferty; 2) pozostałe formy wadium - oryginał należy załączyć do oferty. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w odpowiedniej wysokości. 1) za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego kwotą wadium (zaksięgowania na rachunku Zamawiającego). 2) Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, oraz 2, 4 ustawy. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy. 4) Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian treści umowy: 1) zmiany artykułów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w SIWZ – w sytuacji wycofania artykułów z produkcji przez producenta na etapie realizacji umowy. Ciężar udowodnienia tego faktu spoczywa na Wykonawcy, 2) zmiany stawki podatku (VAT) w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, wówczas wynagrodzenie umowne ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany.
IV 4 4 data 2017-07-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa Pieca Konwekcyjno-Parowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42214100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa – 1 szt. Pieca Konwekcyjno-Parowego - 20 – półkowego 20Xgm 2/1 z wyposażeniem i podstawą. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania i sposób realizacji zawarte są w Załączniku Nr 1.1 do SIWZ oraz w załączniku Nr 6 do SIWZ „Wzór umowy”. 2) Realizacja zamówienia obejmuje : dowóz, rozruch techniczny i technologiczny oraz przeszkolenie personelu z zakresu obsługi codziennej, okresowej, bhp, programowania i pracy, łącznie z obsługą wyposażenia dodatkowego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa Zmywarek do naczyń kapturowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39713100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawa– 2 szt. - Zmywarek do naczyń kapturowych. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania i sposób realizacji zawarte są w Załączniku Nr 1.1 do SIWZ oraz w załączniku Nr 6 do SIWZ „Wzór umowy”. 2) Realizacja zamówienia obejmuje: dowóz, rozruch techniczny i technologiczny oraz przeszkolenie personelu z zakresu obsługi codziennej, okresowej, bhp, programowania i pracy, łącznie z obsługą wyposażenia dodatkowego.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 25,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)