GuidZP400 |
965220ca-4910-4afd-957c-ee5ef312f8ad
|
Biuletyn |
548813-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wojewódzki w Poznaniu
|
Regon |
29220900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Juraszów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42570
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60479
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8212 359, 61 8212 267,
|
Zamawiajacy fax |
61 8212 359, 61 8233 451
|
Zamawiajacy email |
szpital@lutycka.pl,
|
Adres strony url |
www.lutycka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Wojewódzki w Poznaniu ul. Juraszów 7/19 60-479 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego używanego do zabiegów ginekologicznych, urologicznych, chirurgicznych, dermatologicznych, otolaryngologicznych, endoskopowych
|
Numer referencyjny |
SZW/SZP/47/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
wszystkich części
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego używanego do zabiegów ginekologicznych, urologicznych, chirurgicznych, dermatologicznych, otolaryngologicznych, endoskopowych. 1. Dostawa wzierników ginekologicznych 2. Dostawa worków stomijnych 3. Dostawa zestawów do drenażu przezskórnego ropnii 4. Dostawa jednorazowych pojemników na wycinki do badań histopatologicznych 5. Dostawa sztańcy do biopsji skórnych 6. Dostawa rurek tracheostomijnych 7. Dostawa mankietów kompatybilnych z systemem kompresji sekwencyjnej SCD 8. Dostawa majtek dla pacjenta do badań kolonoskopowych 9. Dostawa worków do godzinowej zbiórki moczu 10. Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów urologicznych 11. Dostawa kapturków do termometru 12. Dostawa jednorazowych zestawów do zakładania i zdejmowania szwów 13. Dostawa sprzętu stomijnego używanego po zabiegach chirurgicznych.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
252700,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot zamówienia posiada aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu wyrobu medycznego w Polsce - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. W zakresach wskazanych w rozdziale 8 pkt. 8.1, 8.2 oraz 8.4 – dokumenty na zasadach w nich wskazanych. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
|
IV 4 4 data |
2017-07-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wzierników ginekologicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
25000,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wzierników ginekologicznych - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5 do SIWZ formularz cenowy dla zadania częściowego nr 1 na warunkach określonych we wzorze umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa worków stomijnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
11000,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa worków stomijnych - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5 do SIWZ formularz cenowy dla zadania częściowego nr 2 na warunkach określonych we wzorze umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa zestawów do drenażu przezskórnego ropnii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
13000,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa zestawów do drenażu przezskórnego ropnii - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5 do SIWZ formularz cenowy dla zadania częściowego nr 3 na warunkach określonych we wzorze umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jednorazowych pojemników na wycinki do badań histopatologicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3500,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa jednorazowych pojemników na wycinki do badań histopatologicznych - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5 do SIWZ formularz cenowy dla zadania częściowego nr 4 na warunkach określonych we wzorze umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sztańcy do biopsji skórnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2200,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sztańcy do biopsji skórnych - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5 do SIWZ formularz cenowy dla zadania częściowego nr 5 na warunkach określonych we wzorze umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa rurek tracheostomijnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
43000,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa rurek tracheostomijnych - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5 do SIWZ formularz cenowy dla zadania częściowego nr 6 na warunkach określonych we wzorze umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mankietów kompatybilnych z systemem kompresji sekwencyjnej SCD
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
63000,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mankietów kompatybilnych z systemem kompresji sekwencyjnej SCD - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5 do SIWZ formularz cenowy dla zadania częściowego nr 7 na warunkach określonych we wzorze umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa majtek dla pacjenta do badań kolonoskopowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3000,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa majtek dla pacjenta do badań kolonoskopowych - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5 do SIWZ formularz cenowy dla zadania częściowego nr 8 na warunkach określonych we wzorze umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa worków do godzinowej zbiórki moczu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
35000,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa worków do godzinowej zbiórki moczu- szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5 do SIWZ formularz cenowy dla zadania częściowego nr 9 na warunkach określonych we wzorze umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów urologicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
40000,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów urologicznych- szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5 do SIWZ formularz cenowy dla zadania częściowego nr 10 na warunkach określonych we wzorze umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa kapturków do termometru
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3000,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa kapturków do termometru - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5 do SIWZ formularz cenowy dla zadania częściowego nr 11 na warunkach określonych we wzorze umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jednorazowych zestawów do zakładania i zdejmowania szwów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5000,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa jednorazowych zestawów do zakładania i zdejmowania szwów - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5 do SIWZ formularz cenowy dla zadania częściowego nr 12 na warunkach określonych we wzorze umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu stomijnego używanego po zabiegach chirurgicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
6000,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu stomijnego używanego po zabiegach chirurgicznych - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5 do SIWZ formularz cenowy dla zadania częściowego nr 13 na warunkach określonych we wzorze umowy.
|
| |