Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego używanego do zabiegów ginekologicznych, urologicznych, chirurgicznych, dermatologicznych, otolaryngologicznych, endoskopowych

Data publikacji 2017-07-11
Data zakończenia 2017-07-21 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548813-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego używanego do zabiegów ginekologicznych, urologicznych, chirurgicznych, dermatologicznych, otolaryngologicznych, endoskopowych. 1. Dostawa wzierników ginekologicznych 2. Dostawa worków stomijnych 3. Dostawa zestawów do drenażu przezskórnego ropnii 4. Dostawa jednorazowych pojemników na wycinki do badań histopatologicznych 5. Dostawa sztańcy do biopsji skórnych 6. Dostawa rurek tracheostomijnych 7. Dostawa mankietów kompatybilnych z systemem kompresji sekwencyjnej SCD 8. Dostawa majtek dla pacjenta do badań kolonoskopowych 9. Dostawa worków do godzinowej zbiórki moczu 10. Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów urologicznych 11. Dostawa kapturków do termometru 12. Dostawa jednorazowych zestawów do zakładania i zdejmowania szwów 13. Dostawa sprzętu stomijnego używanego po zabiegach chirurgicznych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 965220ca-4910-4afd-957c-ee5ef312f8ad
Biuletyn 548813-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki w Poznaniu
Regon 29220900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Juraszów
Zamawiajacy adres numer domu 42570
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60479
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8212 359, 61 8212 267,
Zamawiajacy fax 61 8212 359, 61 8233 451
Zamawiajacy email szpital@lutycka.pl,
Adres strony url www.lutycka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Wojewódzki w Poznaniu ul. Juraszów 7/19 60-479 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego używanego do zabiegów ginekologicznych, urologicznych, chirurgicznych, dermatologicznych, otolaryngologicznych, endoskopowych
Numer referencyjny SZW/SZP/47/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci wszystkich części
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego używanego do zabiegów ginekologicznych, urologicznych, chirurgicznych, dermatologicznych, otolaryngologicznych, endoskopowych. 1. Dostawa wzierników ginekologicznych 2. Dostawa worków stomijnych 3. Dostawa zestawów do drenażu przezskórnego ropnii 4. Dostawa jednorazowych pojemników na wycinki do badań histopatologicznych 5. Dostawa sztańcy do biopsji skórnych 6. Dostawa rurek tracheostomijnych 7. Dostawa mankietów kompatybilnych z systemem kompresji sekwencyjnej SCD 8. Dostawa majtek dla pacjenta do badań kolonoskopowych 9. Dostawa worków do godzinowej zbiórki moczu 10. Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów urologicznych 11. Dostawa kapturków do termometru 12. Dostawa jednorazowych zestawów do zakładania i zdejmowania szwów 13. Dostawa sprzętu stomijnego używanego po zabiegach chirurgicznych.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 252700,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot zamówienia posiada aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu wyrobu medycznego w Polsce - załącznik nr 3 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. W zakresach wskazanych w rozdziale 8 pkt. 8.1, 8.2 oraz 8.4 – dokumenty na zasadach w nich wskazanych. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
IV 4 4 data 2017-07-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wzierników ginekologicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 25000,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wzierników ginekologicznych - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5 do SIWZ formularz cenowy dla zadania częściowego nr 1 na warunkach określonych we wzorze umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa worków stomijnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 11000,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa worków stomijnych - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5 do SIWZ formularz cenowy dla zadania częściowego nr 2 na warunkach określonych we wzorze umowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa zestawów do drenażu przezskórnego ropnii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 13000,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa zestawów do drenażu przezskórnego ropnii - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5 do SIWZ formularz cenowy dla zadania częściowego nr 3 na warunkach określonych we wzorze umowy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa jednorazowych pojemników na wycinki do badań histopatologicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3500,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowych pojemników na wycinki do badań histopatologicznych - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5 do SIWZ formularz cenowy dla zadania częściowego nr 4 na warunkach określonych we wzorze umowy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa sztańcy do biopsji skórnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2200,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa sztańcy do biopsji skórnych - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5 do SIWZ formularz cenowy dla zadania częściowego nr 5 na warunkach określonych we wzorze umowy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa rurek tracheostomijnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 43000,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa rurek tracheostomijnych - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5 do SIWZ formularz cenowy dla zadania częściowego nr 6 na warunkach określonych we wzorze umowy.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa mankietów kompatybilnych z systemem kompresji sekwencyjnej SCD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 63000,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa mankietów kompatybilnych z systemem kompresji sekwencyjnej SCD - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5 do SIWZ formularz cenowy dla zadania częściowego nr 7 na warunkach określonych we wzorze umowy.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa majtek dla pacjenta do badań kolonoskopowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3000,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa majtek dla pacjenta do badań kolonoskopowych - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5 do SIWZ formularz cenowy dla zadania częściowego nr 8 na warunkach określonych we wzorze umowy.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa worków do godzinowej zbiórki moczu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 35000,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa worków do godzinowej zbiórki moczu- szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5 do SIWZ formularz cenowy dla zadania częściowego nr 9 na warunkach określonych we wzorze umowy.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów urologicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 40000,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów urologicznych- szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5 do SIWZ formularz cenowy dla zadania częściowego nr 10 na warunkach określonych we wzorze umowy.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawa kapturków do termometru
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3000,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa kapturków do termometru - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5 do SIWZ formularz cenowy dla zadania częściowego nr 11 na warunkach określonych we wzorze umowy.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Dostawa jednorazowych zestawów do zakładania i zdejmowania szwów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5000,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowych zestawów do zakładania i zdejmowania szwów - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5 do SIWZ formularz cenowy dla zadania częściowego nr 12 na warunkach określonych we wzorze umowy.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu stomijnego używanego po zabiegach chirurgicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6000,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu stomijnego używanego po zabiegach chirurgicznych - szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5 do SIWZ formularz cenowy dla zadania częściowego nr 13 na warunkach określonych we wzorze umowy.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji dostaw
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)