GuidZP400 |
590d8b76-babe-45de-a1ec-c8b31cd1416a
|
Biuletyn |
574049-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ
|
Regon |
000297520
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mikołaja Kopernika
|
Zamawiajacy adres numer domu |
43
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-328
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 83 05 400
|
Zamawiajacy fax |
22 83 05 399
|
Zamawiajacy email |
dyrekcja@wsdz.pl
|
Adres strony url |
www.wsdz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wsdz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wsdz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zgodnie z art. 10 c ust. 2 ustawy pzp, składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ, Sekretariat Dyrekcji, 00-328 Warszawa, ul. Mikołaja Kopernika 43
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ
|
Numer referencyjny |
WSDZ.KZ.270.16.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ, odpowiednio 2.1 do 2.5.
Cześć 1 Meble medyczne
Część 2 Szafy
Część 3 Meble
Część 4 Szafy wnękowe
Część 5 Łóżka
|
Cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
złoty
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, zamawiający pobierze samodzielnie dokument z tej bazy danych.
2) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Katalogi / foldery producenta dotyczące oferowanego typu wyrobu dla wyrobów standardowych oraz opracowane rysunki lub foldery dla wyrobów niestandardowych.
2) Deklaracja zgodności CE wraz z potwierdzeniem dokonania takiego zgłoszenia do Rejestru wyrobów medycznych
Dotyczy tylko zadania 1, pozycja 1 - chłodziarki na leki opisanej w pkt. 1.10 oraz zadania 1, pozycja 2 - chłodziarki na leki opisanej w pkt. 1.1 oraz zadania 1, pozycja 3 - chłodziarki na leki opisanej w pkt. 1.8.
3) Atest higieniczny potwierdzający, iż przedmiot zamówienia został wytworzony z materiałów dopuszczonych do stosowania w placówkach służby zdrowia. Dotyczy tylko zadania 1.
4) Certyfikat ISO dotyczący producenta oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający zgodność z wymaganiami - normy ISO 9001 lub równoważne, - normy ISO 13485 lub równoważne. Dotyczy tylko zadania 1, pozycja 1, pozycja 3, pozycja 4, pozycja 5.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty;
2) Formularz asortymentowo-cenowy, Opis przedmiotu zamówienia – (dotyczy tych części w których Wykonawca składa ofertę);
3) Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie wysokości wynagrodzenia w przypadku:
• ograniczenia zakresu zamówienia objętego niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia,
• zmiany stawki VAT
4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2017-08-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Uwaga:
W odniesieniu do zadania 1, 2, 3, 4 z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia jest więcej niż jedna pozycja (odpowiednio 5, 6, 8, 4 pozycje) do oceny ofert w tym kryterium przyjmuje się okres gwarancji będący sumą okresów gwarancji dla wszystkich pozycji w danym zadaniu.
Zamawiający zsumuje okresy gwarancji dla wszystkich pozycji danego zadania (odpowiednio 5, 6, 8, 4 pozycje), następnie uzyskaną sumę podstawi do wzoru w kryterium „Okres gwarancji”.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Meble medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż
Dla zadania 1
Pozycja 1: 60 miesięcy.
Pozycja 2: 60 miesięcy.
Pozycja 3: 60 miesięcy.
Pozycja 4: 60 miesięcy.
Pozycja 5: 60 miesięcy.
Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż wskazane powyżej dla danej pozycji w zadaniu oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do
Dla zadania 1
Pozycja 1: 72 miesięcy.
Pozycja 2: 72 miesięcy.
Pozycja 3: 72 miesięcy.
Pozycja 4: 72 miesięcy.
Pozycja 5: 72 miesięcy.
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż wskazane powyżej Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny punktowany okres gwarancji dla danej pozycji.
Uwaga: W odniesieniu do zadania 1 z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia jest więcej niż jedna pozycja (odpowiednio 5 pozycji) do oceny ofert w tym kryterium przyjmuje się okres gwarancji będący sumą okresów gwarancji dla wszystkich pozycji w danym zadaniu.
Zamawiający zsumuje okresy gwarancji dla wszystkich pozycji danego zadania (odpowiednio 5 pozycji), następnie uzyskaną sumę podstawi do wzoru w kryterium „Okres gwarancji”.
|
Zalacznik krotki opis |
Meble medyczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.1 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 1).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Szafy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż
Dla zadania 2
Pozycja 1: 60 miesięcy.
Pozycja 2: 36 miesięcy.
Pozycja 3: 60 miesięcy.
Pozycja 4: 60 miesięcy.
Pozycja 5: 60 miesięcy.
Pozycja 6: 60 miesięcy.
Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż wskazane powyżej dla danej pozycji w zadaniu oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do
Dla zadania 2
Pozycja 1: 72 miesięcy.
Pozycja 2: 48 miesięcy.
Pozycja 3: 72 miesięcy.
Pozycja 4: 72 miesięcy.
Pozycja 5: 72 miesięcy.
Pozycja 6: 72 miesięcy.
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż wskazane powyżej Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny punktowany okres gwarancji dla danej pozycji.
Uwaga: W odniesieniu do zadania 2 z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia jest więcej niż jedna pozycja (odpowiednio 6 pozycji) do oceny ofert w tym kryterium przyjmuje się okres gwarancji będący sumą okresów gwarancji dla wszystkich pozycji w danym zadaniu.
Zamawiający zsumuje okresy gwarancji dla wszystkich pozycji danego zadania (odpowiednio 6 pozycji), następnie uzyskaną sumę podstawi do wzoru w kryterium „Okres gwarancji”.
|
Zalacznik krotki opis |
Szafy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 2).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Meble
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż
Dla zadania 3
Pozycja 1: 60 miesięcy.
Pozycja 2: 60 miesięcy.
Pozycja 3: 36 miesięcy.
Pozycja 4: 36 miesięcy.
Pozycja 5: 60 miesięcy.
Pozycja 6: 60 miesięcy.
Pozycja 7: 36 miesięcy.
Pozycja 8: 60 miesięcy.
Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż wskazane powyżej dla danej pozycji w zadaniu oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do
Dla zadania 3
Pozycja 1: 72 miesięcy.
Pozycja 2: 72 miesięcy.
Pozycja 3: 48 miesięcy.
Pozycja 4: 48 miesięcy.
Pozycja 5: 72 miesięcy.
Pozycja 6: 72 miesięcy.
Pozycja 7: 48 miesięcy.
Pozycja 8: 72 miesięcy.
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż wskazane powyżej Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny punktowany okres gwarancji dla danej pozycji.
Uwaga: W odniesieniu do zadania 3 z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia jest więcej niż jedna pozycja (odpowiednio 8 pozycji) do oceny ofert w tym kryterium przyjmuje się okres gwarancji będący sumą okresów gwarancji dla wszystkich pozycji w danym zadaniu.
Zamawiający zsumuje okresy gwarancji dla wszystkich pozycji danego zadania (odpowiednio 8 pozycji), następnie uzyskaną sumę podstawi do wzoru w kryterium „Okres gwarancji”.
|
Zalacznik krotki opis |
Meble
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 3).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Szafy wnękowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż
Dla zadania 4
Pozycja 1: 60 miesięcy.
Pozycja 2: 60 miesięcy.
Pozycja 3: 60 miesięcy.
Pozycja 4: 60 miesięcy.
Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż wskazane powyżej dla danej pozycji w zadaniu oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do
Dla zadania 4
Pozycja 1: 72 miesięcy.
Pozycja 2: 72 miesięcy.
Pozycja 3: 72 miesięcy.
Pozycja 4: 72 miesięcy.
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż wskazane powyżej Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny punktowany okres gwarancji dla danej pozycji.
Uwaga: W odniesieniu do zadania 4 z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia jest więcej niż jedna pozycja (odpowiednio 4 pozycje) do oceny ofert w tym kryterium przyjmuje się okres gwarancji będący sumą okresów gwarancji dla wszystkich pozycji w danym zadaniu.
Zamawiający zsumuje okresy gwarancji dla wszystkich pozycji danego zadania (odpowiednio 4 pozycje), następnie uzyskaną sumę podstawi do wzoru w kryterium „Okres gwarancji”.
|
Zalacznik krotki opis |
Szafy wnękowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.4 do SIWZ (Formularz asortymentow0-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 4).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Łóżka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż
Dla zadania 5
Pozycja 1: 36 miesięcy.
Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż wskazane powyżej dla danej pozycji w zadaniu oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do
Dla zadania 5
Pozycja 1: 48 miesięcy.
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż wskazane powyżej Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny punktowany okres gwarancji dla danej pozycji.
|
Zalacznik krotki opis |
Łóżka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.5 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 5).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
|
| |